eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrowo › Roboty dodatkowe dotyczące remontu nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Obrowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Obrowo: Roboty dodatkowe dotyczące remontu nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Obrowo
Numer ogłoszenia: 247092 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222768 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obrowo, Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6786022, faks 56 6786022 w. 135.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe dotyczące remontu nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Obrowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dodatkowego objęte są remonty nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Obrowo, w następujących miejscowościach: 1) Głogowo, ul. Storczykowa - dł. 150 mb, 2) Głogowo, ul. Sportowa (ciąg dalszy) - dł. 530 mb, 3) Dobrzejewice (parkingi i zjazdy) - 440 m2, 4) Obrowo, ul. Aleja Lipowa ciąg dalszy - 774 m2, 5) Obrowo, ul. Polna - 3964,5 m2, 6) Osiek nad Wisłą - dł. 509 mb, 7) Sąsieczno ciąg dalszy - 280 m2, 8) Szembekowo - 2920 m2. Zamówienie obejmuje ponadto podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna i ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumiczno i grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa oraz powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 2 - 5..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen.J.Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 394848,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 413285,44

  • Oferta z najniższą ceną: 413285,44 / Oferta z najwyższą ceną: 413285,44

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie wykonywania zamówienia podstawowego dotyczącego remontu nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Obrowo, pojawiła się konieczność wykonania ośmiu odcinków dróg gminnych, które wymagają niezwłocznie napraw, ze względu na bardzo zły stan techniczny. Pozostawienie tych odcinków na okres zimowy spowodowałoby dalszą degradację i konieczność ich całkowitej odbudowy, których koszt mógłby przewyższyć koszty naprawy i remontu. Wcześniej nie można było przewidzieć zaistniałej sytuacji, jak również techniczne rozdzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, które samorząd musiałby ponieść, a w chwili obecnej samorząd nie może sobie na to pozwolić, dlatego też udzielenie zamówienia na roboty dodatkowe nie przekraczające łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp jest zgodne z przepisami i według zamawiającego zasadne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.