To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-17
Sieradz: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i i dostawa gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Sieradz w roku szkolnym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 247070 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214262 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieradzu, ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 827 60 27, faks 43 827 60 27.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i i dostawa gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Sieradz w roku szkolnym 2011/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i i dostawa gorącego posiłku dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Sieradz w roku szkolnym 2011/2012. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: I część- Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej w Dąbrowie Wielkiej w roku szkolnym 2011/2012; II część -Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej w Kłocku w roku szkolnym 2011/2012; III część - Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Publicznego Gimnazjum Gminy Sieradz w roku szkolnym 2011/2012.Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia określana będzie dalej mianem Zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10 - Posiłki szkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej w Dąbrowie Wielkiej w roku szkolnym 2011/2012
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAR GASTRONOMICZNY "ASTER" KRYSTYNA HARASZKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
BAR GASTRONOMICZNY "ASTER" KRYSTYNA HARASZKIEWICZ
- Bar Gastronomiczny Aster Krystyna Haraszkiewicz,, ul. Aleja Pokoju 15/3, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26151,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20489,76
Oferta z najniższą ceną: 20489,76 / Oferta z najwyższą ceną: 20489,76
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej w Kłocku w roku szkolnym 2011/2012
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAR GASTRONOMICZNY "ASTER" KRYSTYNA HARASZKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
BAR GASTRONOMICZNY "ASTER" KRYSTYNA HARASZKIEWICZ
- Bar Gastronomiczny Aster Krystyna Haraszkiewicz, ul. Aleja Pokoju 15/3, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13764,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9642,24
Oferta z najniższą ceną: 9642,24 / Oferta z najwyższą ceną: 9642,24
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przygotowanie i dostawa gorącego posiłku dla uczniów Publicznego Gimnazjum Gminy Sieradz w roku szkolnym 2011/2012
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Reastauracja Marusia E. Bugajska, E. Toboła, Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55056,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45058,50
Oferta z najniższą ceną: 45058,50 / Oferta z najwyższą ceną: 45058,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa sprzętu i narzędzi jednorazowych do zabiegów endoskopowych, laparoskopowych i bronchoskopowych
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
- Remont oddziału 1 pawilonu A na potrzeby działu terapeutycznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- Dostawa oleju opałowego
- Dostawa jaj, ryb i drobiu
- Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.