eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 w Knurowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-11

Knurów: Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 w Knurowie
Numer ogłoszenia: 247050 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 9 im. M. Konopnickiej , Aleja Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 235 27 45, faks 32 235 27 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 w Knurowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia pn. Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Miejskiej Szkole podstawowej nr 9 w Knurowie w ramach programu Radosna Szkoła jest budowa szkolnego placu zabaw dla najmłodszych dzieci klas I-III przy Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 w Knurowie przy ul. Aleja Lipowa 12, o powierzchni 500 m2, zgodnym z rządowym programem Radosna Szkoła. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 2.1. roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, 2.2. przygotowanie podłoża pod nawierzchnię bezpieczną placu zabaw (290m2), w tym: a) wykorytowanie podłoża na głębokość 32 cm , b) wykonanie podbudowy z tłucznia 2-32 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 20 cm, z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi, c) ułożenie warstwy podsypki kamiennej 0-3 mm lub 0-7 mm, d) ułożenie geowłókniny igłowanej poliestrowej 200g/m2, 2.3. wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z granulatu gumowego EPDM, wylewanej na podbudowę, dostosowując grubość warstwy podbudowy do grubości nawierzchni EPDM, kolorystyka nawierzchni zgodnie z programem Radosna Szkoła o barwie pomarańczowej RAL: 2011 - (240m2) i barwie niebieskiej RAL: 5003 (50 m2), zgodną z Polskimi Normami - łączna powierzchnia 290m2 - przy założeniu odpowiednich grubości podłoża w zależności od strefy bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń zabawowych (gr. 60mm - wys.1,6m, gr.100mm - wys.2,2m) 2.4. przygotowanie fundamentu pod krawężnik z betonu B15, szerokości stopy 25 cm, wysokość 20 cm, ze spadkami umożliwiającymi odprowadzenie wody zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 2.5. wykonanie obrzeży betonowych z nakładką EPDM w kolorze nawierzchni. Dopuszcza się stosowanie krawężnika wykonanego z granulatu gumowego w systemie EPDM, barwy czarnej, o wymiarach 1000x250x50 mm, giętki - umożliwiający ułożenie falistej linii, 2.6. zakup i montaż urządzeń zabawowych oraz wyposażenia, w tym: a) huśtawki podwójnej - 1 szt.; b) huśtawki wagowej - 1 szt.; c) zjeżdżalni-zestaw zabawowy - 1 szt.; d) równoważni - 1 szt. e) przeplotni - 1 szt. f) ławeczki piknikowe - 3 szt.; g) kosze na śmieci - 3 szt.; h) tablicy z regulaminem - informacyjna, wg programu Radosna Szkoła. 2.7. zagospodarowanie terenu zielenią - powierzchnia 210m2, w tym: a) oczyszczenie terenu z chwastów i darni poprzez przekopanie gleby oraz oczyszczenie jej z materiału roślinnego, b) przygotowanie gruntu pod trawniki, nasadzenia i przesadzenia roślin, c) wykonanie trawników darniowaniem pełnym - darń gotowa, d) posadzenie żywopłotu z jaśminowca panieńskiego, 2.8. pielęgnację gwarancyjną roślinności przez okres 1 roku, 2.9. zakup i montaż ogrodzenia systemowego, panelowego, o wysokości 200 cm, kolor RAL 6005 (zielony), z 1 furtką zamykaną na zamek - dł. 101,50 mb. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wykonanie ww. zamówienia publicznego oraz ustalenia wynikające z projektu umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania w wykazie robót budowlanych minimum 2 zadań o wartości brutto minimum 80.000,00 zł każda lub 1 zadania o wartości brutto minimum 160.000,00 zł, polegających na budowie placu zabaw z dostawą wyposażenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia osób posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym osoby na stanowisko kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) konieczności przedłużenia terminu wykonania robót z powodu przeszkód fizycznych jakich mimo doświadczenia Wykonawca nie mógł przewidzieć, a w szczególności konieczności wykonania, na podstawie odrębnych umów, zamówień dodatkowych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy (tj. zamówienia podstawowego), których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych, 2) działania siły wyższej. Dla potrzeb umowy siła wyższa oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: a) katastrofalne działania przyrody, b) akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, c) zaburzenia życia społecznego. Zmiana umowy wynikająca z powyższych okoliczności nie może wykraczać poza to, co jest konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności. 3) wprowadzenia rozwiązań zamiennych i robót zamiennych pod warunkiem, iż zmiany te zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 4) zmiany kierownictwa budowy, o której mowa w § 1 ust 10 i ust. 11. 5) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 6) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 4

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/br
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria (pokój 307) Miejski Zespół jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1. Dyrektor Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 9 - Marzena Rudzewicz (32) 235 27 45 2. Kierownik Pionu Techniczno-Informatycznego w MZJOś - Urszula Antończyk (32) 235 27 05 3. Specjalista w MZJOś - Grzegorz Niewidok (32) 441 97 49.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.