eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku administracyjnego na budynek mieszkalny, wielorodzinny (58 mieszkań) z jednym lokalem użytkowym w parterze, budowę przyłączywodociągowego, kanalizacyjnego i centralnego ogrzewania do sieci istniejących w Bis



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Biskupiec: Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku administracyjnego na budynek mieszkalny, wielorodzinny (58 mieszkań) z jednym lokalem użytkowym w parterze, budowę przyłączy: wodociągowego, kanalizacyjnego i centralnego ogrzewania do sieci istniejących w Biskupcu Al. Broni 1F na dz. nr geod. 43/31; 43/19; 43/22; 43/26; 43/38; 43/41; 43/44; 43/45
Numer ogłoszenia: 246998 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Nieruchomości Lokalowych Sp. z o.o., ul. Chrobrego 26, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7152798, 7152366, fax 089 7152798.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z.o.o..

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku administracyjnego na budynek mieszkalny, wielorodzinny (58 mieszkań) z jednym lokalem użytkowym w parterze, budowę przyłączy: wodociągowego, kanalizacyjnego i centralnego ogrzewania do sieci istniejących w Biskupcu Al. Broni 1F na dz. nr geod. 43/31; 43/19; 43/22; 43/26; 43/38; 43/41; 43/44; 43/45.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Roboty rozbiórkowe i budowlano-montażowe, przebudowa funkcjonalna pomieszczeń, roboty wykończeniowe, naprawa dachu, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa i częściowa wymiana stolarki okiennej, remont elewacji z dociepleniem - Instalacje sanitarne i wod.-kan. - Instalację c.o. - Instalacje elektryczne

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 60 000 tys zł może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Wykonali roboty w okresie ostatnich 3 lat o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i przedłożą dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie - minimum dwa dokumenty. 3) Wskażą Kierownika budowy i kierowników robót, którzy posiadają wymagane uprawnienia do realizacji zamówienia z doświadczeniem min. 3 letnim. 4) Posiadają odpowiedni kapitał dla tego zamówienia tj. środki własne bądź dostępność do innych źródeł finansowania na kwotę co najmniej 2 mln. zł. potwierdzone opinią banku. 5) Udzielą gawarancji na roboty konstrukcyjne i roboty dachowe min. 5 lat, a na pozostałe roboty min. 3 lata 6) Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej nie mniej niż 2.000.000 zł. 7) Spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 2. dowód wniesienia wadium; 3. oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2; 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. Dane dotyczące podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) - wg wzoru zał. nr 5 oraz oświadczenie podwykonawców o gotowości współpracy. Wybrany w przetargu wykonawca, w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, zobowiązany jest do uzyskania od Zamawiającego pisemnej akceptacji wyboru danego podwykonawcy. 9. wykaz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne przewidzianych do realizacji zamówienia z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania tego zamówienia - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ, udokumentowane kserokopiami uprawnień. Dla kierownika budowy przedłożyć również zaświadczenie z wła-ściwej Izby Inżynierów Budownictwa 10. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (liczonych od dnia złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie obiektów kubaturowych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - min dwa dokumenty - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ; 11. informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 12. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 2.000.000 zł.; 13. oświadczenie o udzieleniu gwarancji zgodnie z warunkiem rozdz.V pkt 5 14. formularz cenowy w treści zgodny z zał. nr 6 do SIWZ - wzór: zestawienie wartości zadania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biskupiec.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Nieruchomości Lokalowych Sp. z o.o., ul. Chrobrego 26, 11-300 Biskupiec.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Nieruchomości Lokalowych Sp. z o.o. w Biskupcu, ul. Chrobrego 26.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.