Ogłoszenie z dnia 2007-12-11
Białobrzegi: Usługa odbioru i utylizacji odpadów kuchennych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.
Numer ogłoszenia: 246986 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2474, 05-127 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 022 6887331, fax 022 6887460.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru i utylizacji odpadów kuchennych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, transporcie i utylizacji odpadów kuchennych, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 i 3A oraz załącznik 4 i 4A do SIWZ: 1. odbiór, transport i utylizacja odpadów kuchennych ulegających biodegradacji zaliczanych do kat. 3, kod odpadu 20.01.08 w ilości 60 000 kg. Odpady odbierane będą z terenu Jednostki Wojskowej 2474 w Białobrzegach trzy razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa i piątek. 2. odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o kodach odpadu: 16.01.07* w ilości 0,5 Mg, 08.01.11* w ilości 0,25 Mg, 15.02.02* w ilości 2,918 Mg, 16.01.13* w ilości 0,2 Mg, 18.01.03* w ilości 0,276 Mg, 18.01.09* w ilości 0,01 Mg, 16.02.13* w ilości 153 szt. - termometry lekarskie, 17.05.03* w ilości 0,35 Mg, 19.12.04 w ilości 0,18 Mg, 08.03.18 w ilości 0,25 Mg Odpady odbierane będą z terenu Jednostki Wojskowej 2474 w Białobrzegach, co najmniej dwa razy w roku, a odpady medyczne, co najmniej raz na kwartał.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.12.00.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają stosowne zezwolenie powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego (art. 4 ust. 3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych ( Dz. U. z 2004r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm. , art. 7, załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nieprzeznaczonymi do spożycia przez ludzi) - dotyczy części I; 3. posiadają odpowiednie decyzje urzędów administracji państwowej w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. - o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) - dotyczy części II; 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli treść dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ będzie potwierdzać następujące okoliczności: 1. złożenie pisemnego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2. posiadanie aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 3. posiadanie aktualnego, stosownego zezwolenia powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego (art. 4 ust. 3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych ( Dz. U. z 2004r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm. , art. 7, załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nieprzeznaczonymi do spożycia przez ludzi) - dotyczy części I. 4. posiadanie aktualnej decyzji na transportowanie odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania - dotyczy części II; 5. posiadanie aktualnej decyzji na magazynowanie lub zbieranie lub odzysk lub utylizację odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania - dotyczy części II; 6. posiadanie aktualnej umowy zawartej z zakładem utylizacyjnym, do którego odpady będące przedmiotem niniejszego postępowania będą przekazywane przez Wykonawcę w celu ich odzysku lub utylizacji oraz 6.a. posiadanie aktualnej decyzji zakładu utylizacyjnego na odzysk lub utylizację odpadów o wymaganych kodach - dotyczy części II. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia-nie spełnia, zgodnie z drukiem ZP-17, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualne, stosowne zezwolenie powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego (art. 4 ust. 3 oraz art. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych ( Dz. U. z 2004r. Nr 69, poz. 625 z późn. zm. , art. 7, załącznika II Rozporządzenia (WE) Nr 1774 / 2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002r. o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nieprzeznaczonymi do spożycia przez ludzi) - dotyczy części I; 4. aktualną decyzję na transportowanie odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania - dotyczy części II; 5. aktualną decyzję na magazynowanie lub zbieranie lub odzysk lub utylizację odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania - dotyczy części II; 6. aktualną umowę zawartą z zakładem utylizacyjnym, do którego odpady będące przedmiotem niniejszego postępowania będą przekazywane przez Wykonawcę w celu ich odzysku lub utylizacji oraz 6.a. aktualną decyzję zakładu utylizacyjnego na odzysk lub utylizację odpadów o wymaganych kodach - dotyczy części II. Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt 6 i pkt 6a dotyczą tylko Wykonawców, którzy posiadają decyzję jedynie w zakresie zbierania, magazynowania i transportu odpadów. Wykonawcy, którzy posiadają decyzję jedynie w zakresie zbierania, magazynowania i transportu odpadów dodatkowo muszą przedstawić umowę zawartą z zakładem utylizacyjnym, do którego odpady będące przedmiotem niniejszego postępowania będą przekazywane oraz decyzje tego zakładu na odzysk lub utylizację.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2474 05-127 Białobrzegi tel. 022 6887331, fax. 022 6887460..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2474 , 05-127 Białobrzegi, budynek nr 29 (sztab), parter - kancelaria jawna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór, transport i utylizacja odpadów kuchennych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór, transport i utylizacja odpadów kuchennych ulegających biodegradacji zaliczanych do kat. 3, kod odpadu 20.01.08 w ilości 60 000 kg - szczegółowo opisanych w zał. nr 3A do SIWZ. Odpady odbierane będą z terenu Jednostki Wojskowej 2474 w Białobrzegach trzy razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa i piątek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne o kodach odpadu: 16.01.07* w ilości 0,5 Mg, 08.01.11* w ilości 0,25 Mg, 15.02.02* w ilości 2,918 Mg, 16.01.13* w ilości 0,2 Mg, 18.01.03* w ilości 0,276 Mg, 18.01.09* w ilości 0,01 Mg, 16.02.13* w ilości 153 szt. - termometry lekarskie, 17.05.03* w ilości 0,35 Mg, 19.12.04 w ilości 0,18 Mg, 08.03.18 w ilości 0,25 Mg - szczegółowo opisanych w zał. nr 4A do SIWZ. Odpady odbierane będą z terenu Jednostki Wojskowej 2474 w Białobrzegach, co najmniej dwa razy w roku, a odpady medyczne, co najmniej raz na kwartał..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulików"
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Suchożebry poprzez: sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne, zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami
- świadczenie usługi odbioru, transportu i przetwarzania odpadów kodzie 18 02 02 w okresie 12 m-cy, znak sprawy DZ-23/46/24
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Przegląd eksploatacyjny 32 separatorów substancji ropopochodnych oraz czyszczenie separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci deszczowej na terenie Ciechanowa w 2024 r.
- "Świadczenie usługi w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Gminy Chodów"
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.