eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie i dostawa 300 000 sztuk kart plastikowych do biletów okresowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Kielce: Wykonanie i dostawa 300 000 sztuk kart plastikowych do biletów okresowych
Numer ogłoszenia: 246981 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Głowackiego 4, 25-368 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3431593, 3431591, fax 041 3444732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ztm.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa 300 000 sztuk kart plastikowych do biletów okresowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Całkowita wielkość zamówienia: 300 000 sztuk. Zamówienie ma być realizowane w partiach po 30 000 sztuk i terminach wskazanych przez Zamawiającego. Karty plastikowe do biletów okresowych: Powinny być wykonane z plastiku o wymiarach zgodnych z ISO IEC 7810 (54 mm x 86 mm, grubość 0,76 mm) Awers karty (strona z danymi dotyczącymi biletów) wersja full kolor, rewers: full kolor. Nadruk metodą offsetową 4 4, Szata graficzna: Możliwość podziału partii(po 15 000 sztuk wg oddzielnych projektów). Projekty graficzne (w tym również zdjęcia) będą przesyłane pocztą e-mail, przygotowane w programie Corel Draw lub Photoshop. Personalizacja kart - na wyznaczonym polu (awers karty), elementy: - symbol serii, - zakres numeracji ciągłej od 000001-300000 - łączna ilość miejsc: 6

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.98.10.00 - Bilety przewozowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.98.00.00 - Bilety przewozowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; na potwierdzenie należy załączyć. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ostatnim dniem do złożenia ofert), -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na potwierdzenie należy załączyć. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (2005 - 2007) prac podobnych do zakresu przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na załączniku Nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż 100 000 złotych. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. na potwierdzenie należy załączyć. Zaświadczenie o braku zaległości podatkowych z właściwego dla oferenta Urzędu Skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatnim dniem do złożenia oferty), Zaświadczenie z właściwego ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatnim dniem do złożenia oferty) -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na potwierdzenie należy załączyć informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie i w stosunku do osób wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 i 9 prawa o zamówieniach publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatnim dniem do złożenia oferty), Ponadto na potwierdzenie należy załączyć. Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiemOferty cenowej- załącznik nr 2 do SIWZ. -aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ostatnim dniem do złożenia ofert), -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (2005 - 2007) prac podobnych do zakresu przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na załączniku Nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia o wartości nie niższej niż 100 000 złotych. -Zaświadczenie o braku zaległości podatkowych z właściwego dla oferenta Urzędu Skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatnim dniem do złożenia oferty), -Zaświadczenie z właściwego ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatnim dniem do złożenia oferty) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie i w stosunku do osób wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8 i 9 prawa o zamówieniach publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatnim dniem do złożenia oferty), -Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Głowackiego 4, 25-368 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Transportu Miejskiego, 25-368 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.