eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłów › Remont drogi lokalnej gminnej w miejscowości Kozłów i Kozłów - Kamionka, w obrębie działek oznaczonych w ewidencji gruntów nr D-111/1, 6-1862 oraz 6-1878 (droga łącząca Kozłów z Kamionką)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-11

Kozłów: Remont drogi lokalnej gminnej w miejscowości Kozłów i Kozłów - Kamionka, w obrębie działek oznaczonych w ewidencji gruntów nr D-111/1, 6-1862 oraz 6-1878 (droga łącząca Kozłów z Kamionką)
Numer ogłoszenia: 246922 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kozłów , Kozłów 60, 32-241 Kozłów, woj. małopolskie, tel. 41 3841048, 3841067, faks 41 3841010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi lokalnej gminnej w miejscowości Kozłów i Kozłów - Kamionka, w obrębie działek oznaczonych w ewidencji gruntów nr D-111/1, 6-1862 oraz 6-1878 (droga łącząca Kozłów z Kamionką).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi lokalnej gminnej w miejscowości Kozłów i Kozłów - Kamionka, w obrębie działek oznaczonych w ewidencji gruntów nr D-111/1, 6-1862 oraz 6-1878 (droga łącząca Kozłów z Kamionką). Zamówienie składa się z następujących Zadań częściowych: Zadanie częściowe 1: Remont drogi lokalnej gminnej w miejscowości Kozłów i Kozłów - Kamionka, w obrębie działek oznaczonych w ewidencji gruntów numerami D - 111/1, 6 - 1862 oraz 6 - 1878 (droga łącząca Kozłów z Kamionką), polegający na ulepszeniu istniejącej nawierzchni z kruszywa na nawierzchnię z mieszanek mineralno - bitumicznych na odcinku 650 m od strony Kozłowa wraz z oznakowaniem przejścia dla pieszych oraz zabudowa dwóch opraw oświetleniowych na istniejących słupach energetycznych w miejscowości Kozłów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Przedmiarach robót dla zadania 1 (Załącznik Nr 8a i 8b do SIWZ) oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych - SST dla zadania 1 (Załącznik Nr 9 do SIWZ), Warunkach przyłączenia do sieci n.n. - Załącznik Nr 12 do SIWZ oraz Projekcie organizacji ruchu dla lokalizacji i oznakowania przejścia dla pieszych - Załącznik Nr 13 do SIWZ. Zadanie częściowe 2: Remont drogi lokalnej gminnej w miejscowości Kozłów i Kozłów - Kamionka, w obrębie działek oznaczonych w ewidencji gruntów numerami D - 111/1, 6 - 1862 oraz 6 - 1878 (droga łącząca Kozłów z Kamionką), polegający na ulepszeniu istniejącej nawierzchni z kruszywa na nawierzchnię z mieszanek mineralno - bitumicznych na odcinku 500 m od strony Kamionki. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Przedmiarze robót dla zadania 2 (Załącznik Nr 10 do SIWZ) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - STWIOR dla zadania 2 (Załącznik Nr 11 do SIWZ) Uwaga: W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenie w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. o równoważnych parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia celem zapoznania się z warunkami realizacji robót oraz uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, aby materiały użyte do wykonania zadania posiadały deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Wykonawca, realizujący zadanie musi dostarczyć ww. dokumenty na każde żądanie Inspektora nadzoru. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) zakres tych prac. Okres gwarancji na wykonane prace wynosić będzie 36 miesięcy, okres rękojmi wynosić będzie 36 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4, 45.31.61.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla obu zadań częściowych: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował min. 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy, lub przebudowy lub remontu dróg o wartości brutto min 80 000, 00 zł. Wykonawca winien wykazać, że robota ta została wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponować tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie częściowe 1: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. min 1 osobą na stanowisku Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Samorządu Zawodowego oraz min. 1 osobą na stanowisku Kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych, będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Samorządu Zawodowego. Zadanie częściowe 2: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. min 1 osobą na stanowisku Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takim przypadku winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponować tymi osobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, Ponadto oferta powinna zawierać formularz ofertowy oraz kosztorys uproszczony.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: -wystąpienie klęski żywiołowej, -warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, dokonywanie odbiorów, w szczególności temperatura powietrza poniżej 0 st. C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, Przedłużenie terminu nastąpi o czas niezbędny do ustania okoliczności, stanowiących podstawę do jego przedłużenia. 1.2. Zmiany osobowe: a) zmiana osób (w szczególności kierowników robót), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; c) zmiana osób do nadzorowania robót - zmiana występująca po stronie zamawiającego . 1.3. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozlow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kozłowie, Kozłów 60, 32-241 Kozłów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Kozłowie Kozłów 60 32-241 Kozłów Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi lokalnej gminnej w miejscowości Kozłów i Kozłów - Kamionka, w obrębie działek oznaczonych w ewidencji gruntów numerami D - 111/1, 6 - 1862 oraz 6 - 1878 (droga łącząca Kozłów z Kamionką), polegający na ulepszeniu istniejącej nawierzchni z kruszywa na nawierzchnię z mieszanek mineralno - bitumicznych na odcinku 650 m od strony Kozłowa wraz z oznakowaniem przejścia dla pieszych oraz zabudowa dwóch opraw oświetleniowych na istniejących słupach energetycznych w miejscowości Kozłów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi lokalnej gminnej w miejscowości Kozłów i Kozłów - Kamionka, w obrębie działek oznaczonych w ewidencji gruntów numerami D - 111/1, 6 - 1862 oraz 6 - 1878 (droga łącząca Kozłów z Kamionką), polegający na ulepszeniu istniejącej nawierzchni z kruszywa na nawierzchnię z mieszanek mineralno - bitumicznych na odcinku 650 m od strony Kozłowa wraz z oznakowaniem przejścia dla pieszych oraz zabudowa dwóch opraw oświetleniowych na istniejących słupach energetycznych w miejscowości Kozłów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Przedmiarach robót dla zadania 1 (Załączniki Nr 8a i 8b do SIWZ) oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych - SST dla zadania 1 (Załącznik Nr 9 do SIWZ), Warunkach przyłączenia do sieci n.n. - Załącznik Nr 12 do SIWZ oraz Projekcie organizacji ruchu dla lokalizacji i oznakowania przejścia dla pieszych - Załącznik Nr 13 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi lokalnej gminnej w miejscowości Kozłów i Kozłów - Kamionka, w obrębie działek oznaczonych w ewidencji gruntów numerami D - 111/1, 6 - 1862 oraz 6 - 1878 (droga łącząca Kozłów z Kamionką), polegający na ulepszeniu istniejącej nawierzchni z kruszywa na nawierzchnię z mieszanek mineralno - bitumicznych na odcinku 500 m od strony Kamionki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi lokalnej gminnej w miejscowości Kozłów i Kozłów - Kamionka, w obrębie działek oznaczonych w ewidencji gruntów numerami D - 111/1, 6 - 1862 oraz 6 - 1878 (droga łącząca Kozłów z Kamionką), polegający na ulepszeniu istniejącej nawierzchni z kruszywa na nawierzchnię z mieszanek mineralno - bitumicznych na odcinku 500 m od strony Kamionki. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Przedmiarze robót dla zadania 2 (Załącznik Nr 10 do SIWZ) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - STWIOR dla zadania 2 (Załącznik Nr 11 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.