Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-06
Jaworzno: Zakup indywidualnych i grupowych świadczeń zapobiegawczo - leczniczych w zakresie psychoterapii uzależnień oraz psychoterapii współuzależnień realizowanych dla mieszkańców miasta Jaworzna i na terenie miasta Jaworzna w postaci porad
Numer ogłoszenia: 24688 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181500, 6181586, fax 032 6181501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaworzno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup indywidualnych i grupowych świadczeń zapobiegawczo - leczniczych w zakresie psychoterapii uzależnień oraz psychoterapii współuzależnień realizowanych dla mieszkańców miasta Jaworzna i na terenie miasta Jaworzna w postaci porad.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań wykonawcy będzie należeć w szczególności: 1) realizacja programów psychoterapii uzależnienia od alkoholu; 2) udzielanie indywidualnych świadczeń zapobiegawczo - leczniczych osobom uzależnionym od alkoholu; 3)prowadzenie działań konsultacyjno - edukacyjnych dla członków rodzin osób uzależnionych 4)wspieranie działań placówek podstawowej opieki zdrowotnej w zakresie wczesnej diagnozy i krótkiej interwencji oraz udzielanie w razie potrzeby konsultacji lekarzom; 5)współpraca z placówkami zajmującymi się rozwiązywaniem problemów alkoholowych oraz z grupami samopomocowymi. 6)maksymalna liczba świadczeń w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie 3000 porad.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia Kod CPV wg słownika 2008: 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym. 3)Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymaga się, aby: a) kierownik wykonawcy posiadał: wyższe wykształcenie; kwalifikacje uzyskane w szkoleniu specjalistycznym w zakresie terapii uzależnień, potwierdzone certyfikatem specjalisty psychoterapii uzależnień lub instruktora terapii uzależnień; co najmniej pięcioletni staż pracy w lecznictwie odwykowym; b) wykonawca dysponował 2 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe uzyskane w specjalistycznych programach szkoleniowych w zakresie terapii uzależnień, potwierdzone certyfikatem specjalisty psychoterapii uzależnień lub instruktora terapii uzależnień; 4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszego ogłoszenia i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. 3)Wykaz osób (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wykonawca powinien wykazać, iż spełnia warunek określony w SIWZ. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt 1-2 dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 1, składa odpowiedni dokument określony w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19. maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, Biuro Zamówień Publicznych..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, punkt informacyjny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 w Jaworznie w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych wraz z transportem.
- "Dostawa endoprotez oraz innych materiałów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej
- "Dostawa opatrunków, materiałów szewnych, ładunków, staplerów i innych materiałów operacyjnych, elektrod i pisaka skórnego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umowa ramowa na świadczenia zdrowotne udzielanych przez pielęgniarki i położne pacjentom Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Zakup usług w zakresie zapewnienia ambulatoryjnej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej dla mieszkańców Gminy Lidzbark - Poprawa dostępności mieszkańców do usług medycznych
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników, studentów i doktorantów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Wykonanie usług medycznych w postaci całodobowych badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych na obszarze działania KMP/KWP Wrocław/CBŚP/CBZC KGP Zarząd we Wr./BSW Wydz. we Wr.
- Dobrowolny program grupowej opieki zdrowotnej dla pracowników MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.