eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › ZPU/04/16 świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w SP ZOZ Oborniki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-09

Oborniki: ZPU/04/16 świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w SP ZOZ Oborniki
Numer ogłoszenia: 24687 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPU/04/16 świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdujących się w SP ZOZ Oborniki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się w SP ZOZ w Obornikach zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. Z 2015r, poz. 679 z późn. zm.) i zaleceniami producenta. 2. Zamówienie obejmuje 30 Pakietów: Pakiet nr 1 - Defibrylatory Pakiet nr 2 - Defibrylatory Pakiet nr 3 - Aparaty EKG, zestawy wysiłkowe Pakiet nr 4 - Aparat EKG, kardiografy Pakiet nr 5 - Kardiomonitory, monitory Pakiet nr 6 - Kardiomonitory, monitory Pakiet nr 7 - Kardiomonitory, monitory Pakiet nr 8 - Respiratory wraz z osprzętem Pakiet nr 9 - Respiratory wraz z osprzętem Pakiet nr 10 - Aparaty USG, videolaryngoskop Pakiet nr 11 - Urządzenia ssące Pakiet nr 12 - Inkubatory, aparat Cepap, stanowisko do resuscytacji, ogrzewacz Pakiet nr 13 - Diatermia chirurgiczna Pakiet nr 14 - Pompy infuzyjne Pakiet nr 15 - Pompy infuzyjne Pakiet nr 16 - Aparaty RTG wraz z osprzętem Pakiet nr 17 - Kapnometr, puloksymetry, lampy do fototerapii i inne Pakiet nr 18 - Łóżko elektryczne Pakiet nr 19 - Aparaty endoskopowe Pakiet nr 20 - Zestawy laparoskopowe, artroskopowe Pakiet nr 21 - Wyposażenie wózków endoskopowych Pakiet nr 22 - Aparaty do znieczulania Pakiet nr 23 - Kolumny anestezjologiczne Pakiet nr 24 - Urządzenia myjąco - dezynfekujące Pakiet nr 25 - Urządzenia myjąco - dezynfekujące Pakiet nr 26 - Urządzenia myjąco - dezynfekujące Pakiet nr 27 - Stoły operacyjne Pakiet nr 28 - Lampy operacyjne Pakiet nr 29 - Aparat do hemodializy Pakiet nr 30 - Autoklaw kasetowy 3. Szczegółowy wykaz sprzętu i aparatury: część III SIWZ pkt. 3 4. Naprawa sprzętu medycznego polega na: a) przywróceniu sprawności aparatu po awarii; b) legalizacjach; c) kalibracjach oraz regulacje wymagane przez producenta i obowiązujące w tym zakresie przepisy; 5. Przegląd sprzętu medycznego polega na: a) czynnościach konserwacyjno-przeglądowych a w szczególności: zebrania informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach, oględzin aparatu, usunięcia zauważonych usterek, prac konserwacyjnych określonych przez producenta, regulacji i pomiarów kontrolnych, sprawdzenia działania aparatu napraw bieżących, b) zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami; w szczególności winien uwzględniać wymianę wszystkich podzespołów/części zużywalnych lub wymagających wymianę - zgodnie z zaleceniami producenta. c) przegląd zakończony zostaje raportem serwisowym i wpisem do dokumentacji eksploatacyjnej aparatu; d) wydawanie orzeczenia o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy; e) podczas pierwszego przeglądu pracownik serwisu sprawdza kompletność dokumentacji aparatu. W miarę potrzeby dokumentacja aparatu uzupełniana jest przez serwis; f) w miarę potrzeby w ramach przeglądów będą prowadzone bezpłatne instruktaże dla użytkownika jednak nie więcej niż 2 godziny w ciągu 1 roku trwania umowy; 6. Usługi przewidziane w przedmiotowym postępowaniu, muszą być realizowane przez osoby posiadające udokumentowane kwalifikacje i uprawnienia do ich wykonywania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz wymogami producenta tj. przeszkolenie w zakresie aparatury wspomagającej, uruchamiającej lub zastępującej funkcje życiowe (np. respiratory, pompy infuzyjne, defibrylatory); specjalistyczne w zakresie obsługi i naprawy sprzętu (np. aparaty do dializ) oraz w zakresie aparatury monitorującej (np. holtery, kapnografy) i aparatury chirurgicznej (np. aparaty do znieczuleń i diatermie). Zamawiający dopuszcza również złożenie oferty przez osoby, które posiadają wieloletnią praktykę w przeglądach i naprawie sprzętu medycznego - dowodem na to będą referencje ze szpitali w których osoba wykonywała usługę, załączone do oferty, zgodnie z wymogiem SIWZ część VIII ust. 2 lit. a). 6. Wykonawca winien w ofercie uwzględnić wymianę akumulatorów (całych zestawów) dla każdej pompy, podając osobno koszt przeglądu oraz koszt pakietu akumulatorów odrębnie - realizacja wymiany akumulatorów nastąpi zgodnie z potrzebami (jeżeli wynika z zaleceń producenta), w przypadku gdy urządzenie nie będzie wymagało wymiany - Zamawiający poniesie jedynie koszt samego przeglądu. 7. Przedmiotowe usługi będą wykonywane w obecności przedstawicieli Zamawiającego tzn. użytkownika lub inspektora ds mienia zakładu. 8. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów. 9. Przedmiotowe usługi Wykonawca będzie wykonywać w oparciu o zgłoszenia dokonane przez Zamawiającego faksem lub e-mailem na numer lub adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę. Zakończenie usługi powinno nastąpić w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 10. Przedmiotowe usługi będą wykonywane na terenie siedziby Zamawiającego. Jeśli zaistnieje konieczność wykonywania ww. czynności w siedzibie Wykonawcy, Zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie, a Wykonawca na czas przeglądu dostarczy sprzęt zastępczy o takich samych lub równorzędnych parametrach technicznych, kompatybilny z posiadanymi przez Zamawiającego urządzeniami (dotyczy gastroskopów i kolonoskopów). Koszty dojazdu i koszty transportu ponosi Zamawiający, przy czym łączny koszt transportu związanego z naprawą nie może przekroczyć kwoty 150,00 zł brutto. 11. Wykonawca zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks cywilny ponosi odpowiedzialność za zawinione szkody wyrządzone przez jego pracownika podczas wykonywania przeglądu technicznego aparatu. 12. Zamawiający zastrzega możliwość nie zlecania Wykonawcy naprawy w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje naprawę aparatury, której koszt ryczałtu za wykonaną usługę lub koszt zakupu części zamiennych będzie znacząco odbiegał od oszacowanego przez Zamawiającego, zgodnie z jego wiedzą i doświadczeniem. 13. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ zawartą umową i ofertą przetargową..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Ocena będzie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należyci (referencje). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem serwisowanie/przeglądy sprzętu i aparatury medycznej (tożsamej lub zbliżonej co do rodzaju aparaturze wskazanej przez Zamawiającego) świadczone w sposób ciągły o okresie minimum 1 roku (jeden rok). Dokumenty, o których mowa powyżej są: - poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. - W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi, wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. b) zaświadczenie producenta sprzętu, którego dotyczy złożona oferta potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania usług z zakresu przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego, objętego przedmiotem postępowania tj. przeszkolenie w zakresie aparatury wspomagającej, uruchamiającej lub zastępującej funkcje życiowe (np. respiratory, pompy infuzyjne, defibrylatory); specjalistyczne w zakresie obsługi i naprawy sprzętu (np. aparaty do dializ) oraz w zakresie aparatury monitorującej (np. holtery, kapnografy) i aparatury chirurgicznej (np. aparaty do znieczuleń i diatermie) lub jeżeli Wykonawca nie posiada zaświadczenia producenta składa oświadczenie o wieloletniej praktyce w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu medycznego np. po przeszkoleniu w serwisie danego sprzętu, której potwierdzeniem będą załączone dowody wymagane w ppkt a Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Ocena będzie dokonana na zasadzie: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Ocena będzie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia z zakresu obsługi urządzeń elektrycznych zgodnie z normą PN-EN 62353 - dotyczy wszystkich pakietów - 1 osobą posiadającą przeszkolenie z zakresu serwisowania/przeglądów aparatury medycznej wystawione przez producenta aparatury tj. przeszkolenie w zakresie aparatury wspomagającej, uruchamiającej lub zastępującej funkcje życiowe (np. respiratory, pompy infuzyjne, defibrylatory); specjalistyczne w zakresie obsługi i naprawy sprzętu (np. aparaty do dializ) oraz w zakresie aparatury monitorującej (np. holtery, kapnografy) i aparatury chirurgicznej (np. aparaty do znieczuleń i diatermie)lub posiadająca wieloletnią praktykę w przeglądach i naprawie sprzętu i aparatury medycznego po przeszkoleniu u serwisanta - dowodem na to będą referencje ze szpitali w których osoba wykonywała usługę oraz oświadczenie wymagane w ust. 2 lit. b) - załączone do oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Ocena będzie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie Wykonawcy, że posiada opłaconą polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz, że w wyznaczonym terminie na żądanie Zamawiającego przedłoży dokument wraz z ogólnymi warunkami ubezpieczenia i kopiami dowodów uiszczenia składki. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Ocena będzie dokonana na zasadzie: spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane dokumenty a) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ b) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ c) Podpisany wzór umowy - załącznik nr 3 lub 3A SIWZ d) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ e) Wykaz wykonanych usług - załącznik nr 7 do SIWZ f) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ g) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłatami do ZUS i Urzędu Skarbowego. h) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada stosowną aparaturę kontrolno - pomiarową do realizacji usług objętych zamówieniem z aktualnymi atestami/certyfikatami/walidacjami oraz, że na każde wezwanie Zamawiającego udostępni do wglądu wskazane atesty/certyfikaty/walidacje. i) Pełnomocnictwo do potwierdzania dokumentów i składania oświadczeń (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - cena naprawy - 25

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszystkie ustalenia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.oborniki.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: klossowskamagdalena@szpital.oborniki.info lub w siedzibie Zamawiającego, budynek F, wejście B, pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 2) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach, ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, Budynek F, wejście B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: 21.03.2016r godz. 11:00 miejsce: siedziba Zamawiającego, Budynek F, wejście B w sali konferencyjnej nr 17.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylatory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty EKG, zestawy wysiłkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty EKG, kardiografy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory, monitory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory, monitory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory, monitory. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratory wraz z osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratory wraz z osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty USG, videolaryngoskop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia ssące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubatory. aparat Cepap, stanowisko do resuscytacji, ogrzewacz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diatermia chirurgiczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat RTG wraz z osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapnometr, pulsoksymetry, lampy do fototerapii i inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko elektryczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty endoskopowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy laparoskopowe, artroskopowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie wózków endoskopowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do znieczulania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumny anestezjologiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia myjąco-dezynfekujące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia myjąco-dezynfekujące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia myjąco-dezynfekujące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły operacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy operacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do hemodializy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet nr 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw kasetowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ część III ust. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.