eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa szaf metalowych na akta klasy A i C

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Wrocław: Dostawa szaf metalowych na akta klasy A i C
Numer ogłoszenia: 246876 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szaf metalowych na akta klasy A i C.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf metalowych na akta klasy A i C. 1.1. Rodzaj asortymentu i jego ilości zamawiający określił w Wykazie ilościowo-wartościowym oferowanych szaf metalowych zawartym w formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. 1.2. Minimalne wymagania jakościowe i techniczne dla dostawy zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.10.00 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi 39.13.21.00 - Szafy na akta .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: NBP oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 68 1010 1674 0000 9713 9120 0000 z adnotacją: Wadium - oznaczenie sprawy 096-316/2008. 1.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.3.1. pieniądzu 1.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3.3. gwarancjach bankowych 1.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 1.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 1.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. 1.5. Jeśli wadium wnoszone jest w formie pieniężnej, to dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1.6. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie zamawiającego wtedy, gdy zaistnieje przesłanka z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.7. Jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, to oryginał dokumentu (wadium) wykonawca składa w siedzibie zamawiającego (kontakt tel.: (071) 340 3973), a kopię tego dokumentu - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - zaleca się dołączyć do oferty. 1.8. Wysokość wadium wynosi: 700,00 zł. 1.9. Zasady zwrotu wadium 1.9.1. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie jeżeli: 1.9.1.1. upłynie termin związania ofertą, 1.9.1.2. zawarta zostanie umowa i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 1.9.1.3. zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 1.9.2. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem ust. 4a, zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: 1.9.2.1. który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, 1.9.2.2. który zostanie wykluczony z postępowania, 1.9.2.3. którego oferta została odrzucona. 1.10. W myśl art. 46 ust 4a ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 1.11. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1.1.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 1.1.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 1.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 i zm. Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 i zm. Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). Uwaga. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według zasady: spełnia - nie spełnia. 2.2. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, brak oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 2 punkty 2 i 3 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2 i 44 ustawy oraz § 1 i nast. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 i zm. Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155), żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: A.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. podmiotów zbiorowych); A.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: A.4.1. w punktach A.1. i A.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A.4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; A.4.1.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. A.4.2. w punkcie A.2. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4-8 ustawy. A.4.3. dokumenty, o których mowa w punkcie A.4. w podpunkcie A.4.1.1. i A.4.1.2. oraz w podpunkcie A.4.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.4.4. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach A.4.1. i A.4.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia podpunktu A.4.3. stosuje się odpowiednio. Uwaga. Dokumenty wymienione w punktach A.1. - A.4. mogą być przedstawione albo w formie oryginału, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. A.5. Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą: B.1. Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie minimalnych wymagań jakościowych i technicznych określonych przez zamawiającego dla dostawy - załącznik nr 3 do SIWZ, który będzie stanowić także załącznik nr 2 do zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. B.2. Oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnianie przez oferowane produkty wymagań określonych dla dostawy, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. B.3. Aktualnych certyfikatów zgodności (atestów) Instytutu Mechaniki Precyzyjnej Zakładu Certyfikacji potwierdzających, iż dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, to jest że szafy metalowe klasy A i C spełniają wymagania techniczne stawiane szafom do przechowywania dokumentów niejawnych - zgodnie z Kryteriami Technicznymi KT/101/IMP/2004(5) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18/10/2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych i załącznikiem nr 1 do cyt. rozp. (Dz. U. z 2005r. Nr 208, poz. 1741) lub zarządzeniem nr 25 /MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 17/11/2005r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za rejestrowanie, przechowywanie, obieg i udostępnianie materiałów niejawnych, stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych. B.4. Uwaga. Dokumenty wymienione w punkcie B.3. mogą być przedstawione albo w formie oryginału, albo w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. C. Pozostałe oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: C.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 SIWZ, który będzie stanowić także załącznik nr 1 do zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. C.2. Podpisane Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie zamówienia publicznego na istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 2 do SIWZ. C.3. Jeśli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie określonych części zamówienia, to w takim przypadku wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy w sprawie udziału podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ. D. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą: D.1. zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, oraz D.2. dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo D.3. dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez osoby wymienione w pełnomocnictwie oraz pełnomocnictwo do reprezentowania spółki cywilnej złożone w formie pisemnej (oryginał) albo odpis pełnomocnictwa notarialnie poświadczony za zgodność z oryginałem - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo D.4. dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez wspólnika albo przez niektórych wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, w zależności od tego, jak reprezentację spółki w przedmiotowym zakresie reguluje umowa spółki; w takim przypadku wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą i dokumentami przetargowymi odpis umowy spółki cywilnej poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem. E. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum): E.1. W przypadku gdy wykonawcy na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), to z art. 23 ust. 2 ustawy wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy wykonawców (lidera), określającego zakres tegoż pełnomocnictwa (do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo ma być przedstawione w formie oryginału bądź kopii tego pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. E.2. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. E.3. Wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem dokumentów określonych w punktach 1-3 w punkcie A, które są składane przez każdego z partnerów osobno. E.4. Zamawiający, w przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie, zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Adres: ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław Telefon: (071) 340 3973, 340 3800, 340 3978; faks: (071) 782 4171, (071) 340 4887..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Adres: ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław Telefon: (071) 340 3973, 340 3800, 340 3978; faks: (071) 782 4171, (071) 340 4887..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.