eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PN. PIERWSZY KROK W BIZNESIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-09

Poznań: PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PN. PIERWSZY KROK W BIZNESIE
Numer ogłoszenia: 24683 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345688, faks 061 8339808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PN. PIERWSZY KROK W BIZNESIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Pierwszy krok w biznesie dla maksymalnie 144 osób, skierowanych w maksymalnie 12 grupach liczących po 7 - 14 uczestników. Uczestnikami szkolenia będą klienci Poznańskiego Ośrodka Wspierania Przedsiębiorczości, którzy rozważają możliwość podjęcia działalności gospodarczej. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy dotyczącej podstaw zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga, aby kurs dotyczył praktycznych aspektów podejmowania działalności gospodarczej oraz przygotowywał do samodzielnego zaplanowania przedsięwzięcia gospodarczego i prowadzenia własnej firmy. Zamawiający planuje pierwszą grupę szkoleniową uruchomić w kwietniu, a kolejne grupy zaplanowane są do połowy grudnia 2016 roku. Zamawiający wymaga, aby program szkolenia obejmował 16 godzin lekcyjnych, zrealizowanych w ciągu 4 dni, uwzględniał podział na zajęcia teoretyczne i praktyczne, z wykorzystaniem stanowiska komputerowego dla każdego uczestnika szkolenia oraz zawierał dokładne opisy zadań i ćwiczeń wykonywanych przez uczestników. Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany do załączenia programu szkolenia zawierającego szczegółowy plan nauczania określający zakres zajęć edukacyjnych, omawiany w poszczególnych tematach, szczegółowe treści nauczania oraz liczbę godzin praktycznych i teoretycznych przeznaczonych na omówienie każdego tematu. Program szkolenia winien zawierać co najmniej następujące zagadnienia: BLOK I - Przygotowanie do zaplanowania działalności gospodarczej 1. Pomysł na biznes - analiza rynku, zarządzanie i planowanie w firmie. 2. Marketing - promocja i wizerunek firmy, pozyskiwanie klientów. 3. Biznesplan - zasady sporządzania. 4. Finansowanie działalności gospodarczej - źródła i zasady pozyskiwania. BLOK II - Formalno-prawne aspekty zakładania działalności gospodarczej 1. Obowiązujące akty prawne. 2. Procedura rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej oraz spółki cywilnej. 3. Opracowanie praktyczne, w wersji papierowej i elektronicznej dokumentów rejestrowych firmy (wpis i zmiany w CEIDG, baza przedsiębiorców, urząd statystyczny - wyszukiwarka PKD). 4. Wymogi dotyczące prowadzenia działalność gospodarczej - pozwolenia, koncesje, licencje, itp. BLOK III - Rozliczenia księgowe w firmie 1. Formy opodatkowania działalności gospodarczej. 2. Podatek VAT. 3. Rodzaje dokumentacji księgowej. 4. Rozliczenia z ZUS i US również przy wykorzystaniu internetu. Program winien również uwzględniać metody szkoleniowe, sposób organizacji zajęć teoretycznych i praktycznych w poszczególnych dniach szkolenia, wykaz literatury wykorzystywanej w trakcie szkolenia. Zamawiający informuje, że szkolenie będzie w 100% finansowane ze środków publicznych. Istotnym warunkiem zamówienia jest: - rozpoczęcie szkolenia w terminie maksymalnie 7 dni od poinformowania przez Zleceniodawcę o takiej potrzebie, - łączny czas trwania jednej grupy szkoleniowej - 16 godzin lekcyjnych realizowanych w ciągu 4 dni, w godzinach popołudniowych (od godz. 16.30) z uwzględnieniem około 15 minutowej przerwy, - prowadzenie zajęć na terenie miasta Poznania, - zapewnienie i przekazanie na własność każdemu uczestnikowi szkolenia: 1) programu szkolenia zawierającego tematykę zajęć oraz ich wymiar godzinowy, 2) materiałów szkoleniowych w formie papierowej zgodnych z zakresem tematycznym szkolenia oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, obejmujących co najmniej autorski skrypt wykonawcy lub inny podręcznik odpowiadający tematyce szkolenia oraz obowiązujące aktualnie druki rejestrowe i zgłoszeniowe do odpowiednich urzędów związane z założeniem działalności gospodarczej, - przekazanie Zamawiającemu w wersji papierowej jednego kompletu materiałów szkoleniowych do akceptacji przed rozpoczęciem pierwszej grupy szkolenia, - zapewnienie i przekazanie na własność każdemu uczestnikowi szkolenia odpowiednich materiałów piśmienniczych (notatnik, długopis), - prowadzenie zajęć przez osoby spełniające warunki zawarte w pkt V ppkt 4, - zapewnienie warunków socjalnych, w tym nieodpłatnie wody pitnej butelkowanej dla uczestników szkolenia (w ilości minimum 0,5 l na osobę na dzień), - dysponowanie odpowiednią salą szkoleniową, - zapewnienie samodzielnego stanowiska komputerowego dla każdego uczestnika szkolenia, celem umożliwienia każdemu uczestnikowi praktycznego wykonywania prac będących przedmiotem szkolenia, - wydanie uczestnikom, dokumentów o ukończeniu szkolenia zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobu prowadzenia usług rynku pracy z dnia 14.05.2014 roku (Dz. U. z 2014 roku poz. 667) zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego oraz zgodnego z jego przedmiotem

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE POBIERA SIĘ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE ART. 22 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) OŚWIADCZENIE ART. 22 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ) 2) Wykaz wykonanych usług, Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca przeprowadził przynajmniej dwadzieścia pięć szkoleń grupowych w zakresie i liczbie godzin zgodnej z przedmiotem zamówienia i przedstawi dokumenty o należytym wykonaniu usługi (np. poświadczenia, referencje). Za szkolenie grupowe Zamawiający uzna przeprowadzenie szkolenia dla grupy nie mniejszej niż 12 osób. Zamawiający uznaje za zgodne z przedmiotem zamówienia szkolenie, które obejmowało co najmniej 16 godzin lekcyjnych i jego zakres był co najmniej taki jak opisany przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE ART. 22 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) OŚWIADCZENIE ART. 22 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ) 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje kadrą niezbędną do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że będzie dysponował co najmniej 4 osobami spełniającymi odpowiednio następujące warunki: 2 osoby: do poprowadzenia zajęć z zakresu formalno-prawnych aspektów zakładania działalności gospodarczej oraz rozliczeń księgowych (blok II i III) - posiadające uprawnienia księgowe (posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego Ministerstwa Finansów do świadczenia usług księgowych) lub w zakresie doradztwa podatkowego (posiadanie wpisu na listę doradców podatkowych) lub wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz - posiadające minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu rozliczeń księgowych przedsiębiorców (np. prowadzenie własnego biura księgowego lub zatrudnienie w charakterze księgowego) lub w prowadzeniu doradztwa podatkowego dla przedsiębiorców (np. prowadzenie własnego biura podatkowego bądź zatrudnienie w charakterze doradcy podatkowego) w ciągu ostatnich 7 lat oraz - posiadające udokumentowaną praktykę w prowadzeniu szkoleń (minimum 150 godzin w ciągu ostatnich 3 lat), w formach pozaszkolnych dla dorosłych, z zagadnień zawartych w bloku II i III programu szkolenia, skierowanych do osób planujących rozpoczęcie lub prowadzących własną działalność gospodarczą. 2 osoby: do poprowadzenia zajęć z zakresu przygotowania do zaplanowania działalności gospodarczej (blok I) - posiadające wykształcenie wyższe oraz - posiadające udokumentowaną praktykę w prowadzeniu szkoleń (minimum 150 godzin w ciągu ostatnich 3 lat), w formach pozaszkolnych dla dorosłych, z zagadnień zawartych w bloku I programu szkolenia, skierowanych do osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej lub prowadzących własną działalność gospodarczą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE ART. 22 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 SIWZ) 2. Program szkolenia (załącznik nr 2 SIWZ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie - 50

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia, liczby osób, wartości maksymalnej całej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pup.poznan.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu ul. Czarnieckiego 9 61- 538 Poznań pokój 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.