eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › wykonanie badań dozorowych na sprzęcie dystrybucyjnym:cysterny i zbiorniki oraz czyszczenie, naprawa i konserwacja zbiorników do przechowywania paliwa rakietowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-11

Świdwin: wykonanie badań dozorowych na sprzęcie dystrybucyjnym:cysterny i zbiorniki oraz czyszczenie, naprawa i konserwacja zbiorników do przechowywania paliwa rakietowego
Numer ogłoszenia: 246832 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294 , ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3823509, faks 094 3823758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie badań dozorowych na sprzęcie dystrybucyjnym:cysterny i zbiorniki oraz czyszczenie, naprawa i konserwacja zbiorników do przechowywania paliwa rakietowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wykonania badań dozorowych na sprzęcie dystrybucyjnym, w tym cysterny paliwowe: CND-21, CN-33D, CD-7,5, CD-5, zbirniki paliwowe:V-700, ZSP-100, ZSU-100, ZSP-50, ZSP-15, ZSP-20 oraz czyszczenie, konserwacja i naprawa zbiorników ZSS-25, ZAT-2e, ZAT-2 do przechowywania paliwa rakietowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Badania dozorowe cystern paliwowych a) Wykonanie badań dozorowych cystern paliwowych zgodnie z zakresem prac tj. - rewizja zewnętrzna (RZ), rewizja wewnętrzna (RW), próba ciśnieniowa (PC), próba szczelności (PS), na zbiorniku filtra paliwa oraz zbiorniku głównym cysterny wynikających z dokumentacji dozorowej - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWIZ - formularz cenowy: wiersze od 1 do 7. b) Odbiór wykonanych prac odbędzie się po wykonaniu wszystkich czynności związanych z badaniami dozorowymi na podstawie kompletu odpowiednich dokumentów dozorowych. c) Usunięcie istniejących nieszczelności, usterek stwierdzonych w trakcie wykonywania badań dozorowych. d) Odbioru dokona Wojskowy Dozór Techniczny w Gdyni, po uprzednim uzgodnieniu terminów pomiędzy Wykonawcą a Wojskowym Dozorem Technicznym. e) Po wykonaniu badań dozorowych wymagany jest protokół odbioru usługi, oraz dokumentacja z wykonania badań dozorowych na każdy sprzęt poddany badaniom z osobna wystawione przez wykonawcę oraz WDT - Gdynia. f) Okres gwarancji na wykonane prace minimum 12 m-cy od dnia podpisania protokołu odbioru usługi. 2. Badania dozorowe zbiorników paliwowych a) Wykonanie badań dozorowych zbiorników paliwowych wg załącznika nr 7 do SIWZ dotyczącego zakresu prac jakie należy wykonać przy poszczególnych typach sprzętu, w tym - rewizja zewnętrzna (RZ), rewizja wewnętrzna (RW), próba szczelności (PS). b) Usunięcie istniejących nieszczelności, usterek stwierdzonych w trakcie wykonywania badań dozorowych . c) Odbiór wykonanych prac odbędzie się po wykonaniu wszystkich czynności związanych z badaniami dozorowymi na podstawie kompletu odpowiednich dokumentów dozorowych. d) Odbioru dokona Wojskowy Dozór Techniczny w Gdyni, po uprzednim uzgodnieniu terminów pomiędzy Wykonawcą a Wojskowym Dozorem Technicznym. e) Po wykonaniu badań dozorowych wymagany jest protokół odbioru usługi, oraz dokumentacja z wykonania badań dozorowych na każdy sprzęt poddany badaniom z osobna wystawione przez wykonawcę oraz WDT - Gdynia. f) Okres gwarancji na wykonane prace minimum 12 m-cy od dnia podpisania protokołu odbioru usługi. 3. Wykonanie czyszczenia i naprawy zbiorników ZSS-25; ZAT-2E;ZAT-2 do przechowywania paliwa rakietowego RMN a) Wykonanie naprawy i czyszczenia zbiornika ZSS-25;ZAT-2e;ZAT-2 do przechowywania paliwa rakietowego RMN. b) Usunięcie istniejących nieszczelności, usterek wynikłych w trakcie eksploatacji. c) Odbiór wykonanych prac odbędzie się przez komisje wyznaczoną w rozkazie dziennym Dowódcy Jednostki Wojskowej nr 3294, po dostarczeniu niezbędnej dokumentacji techniczno-naprawczej dotyczącej wykonanej usługi. d) Okres gwarancji na wykonane prace minimum 12 m-cy od dnia podpisania protokołu odbioru usługi. e) Wykonanie utylizacji odpadów powstałych w wyniku prac przy czyszczeniu zbiorników zgodnie z wymogami prawa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50.63.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy - Posiadają dopuszczenie Dozoru Technicznego (wojskowego lub cywilnego) do wykonywania poszczególnych czynności objętych przedmiotem zamówienia. - Posiadają decyzję zatwierdzającą Program Gospodarki Odpadami Niebezpiecznymi, wydaną przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska właściwego dla miejsca zamieszkania lub siedziby wykonawcy, w związku z prowadzeniem działalności na terenach zamkniętych (podstawa prawna: art. 21a ust. 2 pkt 1 ustawy O odpadach z dnia 27.04.2001r. - Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi w zakresie przygotowania i przeprowadzenia badań dozorowych na sprzęcie dystrybucyjnym: zbiorniki i cysterny do przechowywania paliwa lub czyszczenie i naprawa zbiorników do przechowywania paliwa rakietowego RMN, a usługi te została wykonana należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Decyzja Zatwierdzająca Program Gospodarki Odpadami Niebezpiecznymi wydana przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska właściwego dla miejsca zamieszkania lub siedziby wykonawcy, w związku z prowadzeniem działalności na terenach zamknietych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 u Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, rezygnacja przez zamawiającego z części przedmiotu umowy, zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 kodeksu cywilnego, gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3294 ul. Połczyńska 32 78-301 Świdwin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancekaria Jawna Jednostka Wojskowa 3294 ul. Połczyńska 32 78-301 Świdwin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.