eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Inwentaryzacja oraz przeliczenie podstawowej i szczegółowej geodezyjnej osnowy poziomej na terenie gminMiasteczko Śląskie, Ożarowice, Radzionków, Świerklaniec i Tarnowskie Góry.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Tarnowskie Góry: Inwentaryzacja oraz przeliczenie podstawowej i szczegółowej geodezyjnej osnowy poziomej na terenie gmin: Miasteczko Śląskie, Ożarowice, Radzionków, Świerklaniec i Tarnowskie Góry.
Numer ogłoszenia: 246808 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski , ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwentaryzacja oraz przeliczenie podstawowej i szczegółowej geodezyjnej osnowy poziomej na terenie gmin: Miasteczko Śląskie, Ożarowice, Radzionków, Świerklaniec i Tarnowskie Góry..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Inwentaryzacja podstawowej i szczegółowej geodezyjnej osnowy poziomej na terenie gmin: Miasteczko Śląskie, Ożarowice, Radzionków, Świerklaniec i Tarnowskie Góry. 2. Wzmocnienie sieci osnowy pomiarami GPS na terenie gmin: Miasteczko Śląskie, Ożarowice, Radzionków, Świerklaniec i Tarnowskie Góry. 3. Przeliczenie geodezyjnej osnowy poziomej do układu 2000 na terenie gmin: Miasteczko Śląskie, Ożarowice, Radzionków, Świerklaniec i Tarnowskie Góry. W/w obiekt w terenie obejmuje sekcje mapy (469, 470, 493, 494, 495, 496, 516, 517, 518, 519, 520, 541, 542, 543, 565, 566) w skali 1:1000, zgodnie z mapą stanowiącą załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Podstawowe dane o obiekcie: Powierzchnia opracowania - 310 km2, Orientacyjna ilość punktów I i II klasy - 285, (karty w formacie dwg), Orientacyjna ilość poboczników punktów I, II i III klasy - 1150, (karty w formacie dwg), Orientacyjna ilość punktów III klasy - 2950, (karty w formacie dwg), Orientacyjna ilość punktów do pomiaru GPS (wzmacniających sieć osnowy) - 100. Obserwacje z pomiarów osnów szczegółowych w formie numerycznej i tradycyjnej. Etap I - Inwentaryzacja poziomej osnowy i pomiar GPS, na który składa się analiza dokumentów źródłowych oraz inwentaryzacja terenowa punktów osnowy oraz pomiar terenowy. Etap II - Przeliczenie geodezyjnej osnowy poziomej, w tym uzgodnienia dodatkowe. W wyniku prac należy sporządzić dokumentację dla Zamawiającego zawierającą zasób bazowy, zasób użytkowy i zasób przejściowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji znajduje się w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22, ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Udzielą gwarancji na wykonaną usługę minimum 12 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego kończącego przedmiot umowy. 4. Do realizacji zamówienia wykażą co najmniej jednego geodetę uprawnionego w zakresie 3 (geodezyjne pomiary podstawowe). 5. Przedstawią wykaz co najmniej dwóch wykonanych zamówień dotyczących inwentaryzacji i założenia poziomej osnowy szczegółowej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 6. Osiągnęli zysk roczny netto zamykający się kwotą co najmniej 5 - cio cyfrową, nie mniejszą niż 30 tysięcy złotych w każdym roku z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: 1 Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument dopuszczający do obrotu prawnego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3 Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów dopuszczających do obrotu prawnego lub umowy cywilnej. 4 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 5 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (numery uprawnień geodezyjnych oraz ich zakres) oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, składa zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6 Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie wykluczeniu ich z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 7 Zaparafowany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy (załącznik nr 8). 8 Oświadczenie o podwykonawstwie (Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom) zgodnie z załącznikiem nr 9 należy złożyć w przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W oświadczeniu należy wykazać, którą część zamówienia Wykonawca powierzy do wykonania podwykonawcom. 9 Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej. Umowa jest niezbędna do identyfikacji stron/wspólników spółki oraz zasad i sposobu reprezentowania spółki. 10 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w tej sprawie, lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotu występującego wspólnie (o ile dotyczy). 11 Wykaz co najmniej dwóch wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług dotyczących inwentaryzacji i założenia poziomej osnowy szczegółowej z podaniem ich wartości, daty, odbiorców oraz załączeniem co najmniej dwóch dokumentów potwierdzających, że usługi wykonano z należytą starannością (wg załącznika nr 10). 12 Oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji. 13 Oświadczenie, że Wykonawca jest lub nie jest zobligowany do sporządzania sprawozdania finansowego zgodnie z warunkami ujętymi w art. 50 ust. 2 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (Dz. U. z 202r. Nr 76 poz. 694 z późn. zmianami) - według załącznika nr 5. W przypadku kiedy Wykonawca jest zobligowany do sporządzania sprawozdania finansowego przedstawia przedmiotowe sprawozdanie lub jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku kiedy Wykonawca nie jest zobligowany do sporządzania sprawozdania finansowego przedstawia oświadczenie, w którym podaje: zysk roczny netto za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku trwania prac związanych ze sporządzaniem i zatwierdzaniem rocznego sprawozdania finansowego lub przyjęcia innego niż rok kalendarzowy roku obrotowego - należy przedstawić 3 ostatnie zatwierdzone sprawozdania finansowe lub ich części. 14 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem RP, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie 2, 4, 15 winien przedstawić dokumenty, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a także nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Natomiast zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 14 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Okres ważności analogicznie jak w punktach 2, 4, 14, 15. 17 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 16 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 18 Oświadczenia i dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które należy przedstawić w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. 19 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Niekompletna oferta zostanie odrzucona z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, p.101. Możliwość przesłania SIWZ pocztą, po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kategoria usług: 07.Termin realizacji zamówienia: Prace należy wykonać w 2 etapach: Etap I - do dnia 2 listopada 2009 roku. Etap II - do dnia 30 listopada 2009 roku. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - w kwestiach merytoryczno - technicznych: Roman Kurtyka - Geodeta Powiatowy, tel. +48 32 382-27-30 Jarosław Leńdźwa - Kierownik Referatu Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, tel. +48 32 382-27-40 Jacek Ukuś - Kierownik Referatu Systemu Informacji Przestrzennej, tel. +48 32 382-27-42 - w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 30.07.2009 roku o godzinie 10:00. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.