eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Szczecin: Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2)
Numer ogłoszenia: 246792 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Szczecinie , ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 459 77 00, faks 0-91 4340595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szczecin.stat.gov.pl/zamówienia-publiczne-us

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach Zadania 3 (SISk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej-2 (SISP-2).
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, Wykonawcy mogą składać ofertę na dwie lub jedną część.
Przedmiot zamówienia części I obejmuje następujące zadania:
1.Modernizację pomieszczeń na potrzeby Informatorium i strefy obsługi klientów w następującym zakresie:
1)zerwanie wykładziny dywanowej i wykładziny z tworzyw sztucznych,
2)położenie wykładziny dywanowej w płytkach oraz listew przypodłogowych,
3)rozebranie posadzki i wykładziny ściennej z płytek oraz ułożenie nowych płytek,
4)demontaż umywalek i miski ustępowej, montaż nowej armatury,
5)przesuniecie instalacji wentylacyjnej i tryskaczowej,
6)malowanie pomieszczeń,
7)wykonanie zabudowy stałej z drzwiami przesuwnymi szklanymi,
8)demontaż istniejącej zabudowy - ścianka PCV i szkło,
9)modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych,
10)modernizacja instalacji sieci zasilającej gniazd wtykowych komputerowych w pom. 056,
11)wymiana systemu wertikali,
12)modernizacja instalacji telefonicznej,
13)zamontowanie telewizorów będących na wyposażeniu Zamawiającego,
14)dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia m.in.: szafki i szafy biurowe, szafy ubraniowe, biurka, fotele, kontenery, krzesła, regały biurowe, stół konferencyjny, stoliki, wieszaki ubraniowe, suszarka do rąk, tablica magnetyczna suchościeralna, gablota sklepowa, kosze na śmieci,
15)przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
2.Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych
3.Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów budowlanych zapewnionych przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia, że wszystkie materiały będą posiadały wymagane prawem polskim dowody dopuszczenia do powszechnego stosowania w budownictwie. Meble i wyposażenie, będące przedmiotem umowy muszą być nowe, wysokiej jakości potwierdzone certyfikatami, atestami lub deklaracją zgodności z PN-EN zapewniające bezpieczne użytkowanie, wolne od wad fizycznych.
4.Wykonawca jest zobowiązany, bez dodatkowego wezwania, do dostarczenia Zamawiającemu w dniu dostawy mebli i wyposażenia dokumentów gwarancyjnych, kompletu dokumentów dopuszczających wyrobu do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, pod rygorem odmowy dokonania przez zamawiającego odbioru dostarczonych mebli i wyposażenia.
5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble, wyposażenie oraz materiały budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i ryzyko.
Szczegółowy zakres robót określają załączniki: nr 9,10,11,12,13,14,15,16,17,18.
2.Przedmiot zamówienia części II obejmuje następujące zadania:
1. Rozbudowę sieci o dodatkowe punkty dostępowe do sieci logicznej w pokojach na VIII piętrze - 90 szt.
2. Przebudowę instalacji sieci zasilającej gniazd wtykowych komputerowych w siedzibie Urzędu na IV i VIII piętrze - 162 szt.
3. Modernizację krosownicy w CPD na VIII piętrze poprzez instalację 24 portowych patch-paneli RJ-45 zapewniających 300 punktów dostępowych w miejsce istniejących przyłączy.
4. Wymianę połączeń światłowodowych między CPD na piętrze VIII i LPD na piętrze IV, I oraz 0 piętrze wraz z wymianą paneli światłowodowych na I i IV piętrze na 8 portowe.
5. Przeniesienie punktu LPD z pokoju 317 na IV piętrze na korytarz - zakup i montaż wiszącej szafki LPD typu rack 19 o wysokości min. 10U i doposażenie w 2 szt.24-portowych patch-paneli RJ-45.
6. Doposażenie CPD w UPSa do zamontowania w szafie Rack 19- tabela1. 7. Utworzenie nowego punktu LPD w pokoju 723 na VIII piętrze. LPD będzie się składać z wiszącej szafki typu rack 19 o wysokości 10U z dwoma patch-panelami 24-portowymi, zasilonej odrębnym obwodem elektrycznym 230V doprowadzonym z tablicy rozdzielczej. Doprowadzenie do krosownicy w CPD pod podłogą techniczną 24 szt. przewodów UTP. Projekt uwzględnia możliwość podłączenia urządzeń Wi-Fi.
8. Instalację dodatkowych punktów dostępowych do sieci logicznej do Informatorium na piętrze VIII i na poziomie 0-33 szt wraz z instalacją szafki LPD w pokoju 056.
9. Przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
2. Wszystkie elementy pasywne aprojektowanej sieci LAN muszą pochodzić od jednego producenta, aby spełnić warunki uzyskania gwarancji systemowej producenta
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał instalację okablowania zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami dotyczącymi systemów okablowania strukturalnego, przy uwzględnieniu wymagań minimalnych opisanych w dokumentacji projektowej
Szczegółowy zakres robót określają załączniki: nr 19,20,21,22..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 39.00.00.00-2, 45.31.10.00-0, 45.31.43.20-0, 45.11.00.00-1, 45.42.11.41-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.42.11.46-9, 45.42.11.53-1, 45.33.20.00-3, 45.21.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie dla każdej części oddzielnie.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie:
- dla części I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
- dla części II - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu wg.wzoru oświadczenia zał.nr 2 , według formuły spełnia /nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony,jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,dla: CZĘŚCI I - co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz.U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto. W celu wykazania, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ i załącznika nr 5 do SIWZ . Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia/ nie spełnia dla CZĘŚCI II - co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na modernizacji sieci LAN o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł brutto. W celu wykazania, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt 11.1, sporządzonego na załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie o dysponowaniu potencjałem, na okres realizacji zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ wg formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla CZĘŚCI I
      Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Ponadto wskazana osoba musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. W celu wykazania, że Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu i oświadczenia, o których mowa odpowiednio w pkt 8.3. i 8.4. SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia/ nie spełnia
      Dla CZĘŚCI II Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Ponadto wskazana osoba musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. W celu wykazania, że Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu i oświadczenia, o których mowa odpowiednio w pkt 11.3. i 11.4. SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dla CZĘŚCI I wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. W celu wykazania, że wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową Zamawiający wymaga przedstawienia informacji, o której mowa w pkt 8.2. SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia/ nie spełnia
      dla CZĘŚCI II Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł. W celu wykazania, że wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową Zamawiający wymaga przedstawienia informacji, o której mowa w pkt 11.2. SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach:
1.zaistnienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmian w zakresie przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy,
2.zaistnienia przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
3.gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia
4.zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającej z czynników obiektywnych lub niezależnych od Stron, tj.: zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia zdarzenie występujące po zawarciu umowy, uniemożliwiające należyte wykonanie przez Stronę jej obowiązków.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szczecin.stat.gov.pl/zamówienia-publiczne-us
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Szczecinie, ul.Jana Matejki 22,
70-530 Szczecin,piętro IV pok.317.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22 Sekretariat Urzędu - pok.720, piętro VIII.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), w ramach 7 osi priorytetowej Społeczeństwo Informacyjne - budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa będzie finansowana w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z polskich środków krajowych (współfinansowanie). Umowa realizowana jest na rzecz Beneficjenta projektu SISP-2, tj. Głównego Urzędu Statystycznego, z uwzględnieniem potrzeb wszystkich jednostek statystyki publicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja pomieszczeń na potrzeby stworzenia Informatorium w siedzibie Urzędu Statystycznego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia części I obejmuje następujące zadania:
    1.Modernizację pomieszczeń na potrzeby Informatorium i strefy obsługi klientów w następującym zakresie:
    1)zerwanie wykładziny dywanowej i wykładziny z tworzyw sztucznych,
    2)położenie wykładziny dywanowej w płytkach oraz listew przypodłogowych,
    3)rozebranie posadzki i wykładziny ściennej z płytek oraz ułożenie nowych płytek,
    4)demontaż umywalek i miski ustępowej, montaż nowej armatury,
    5)instalacji wentylacyjnej i tryskaczowej,
    6)malowanie pomieszczeń,
    7)wykonanie zabudowy stałej z drzwiami przesuwnymi szklanymi,
    8)demontaż istniejącej zabudowy - ścianka PCV i szkło,
    9)modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych,
    10)modernizacja instalacji sieci zasilającej gniazd wtykowych komputerowych w pom. 056,
    11)wymiana systemu wertikali,
    12)modernizacja instalacji telefonicznej,
    13)zamontowanie telewizorów będących na wyposażeniu Zamawiającego,
    14)dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia m.in.: szafki i szafy biurowe, szafy ubraniowe, biurka, fotele, kontenery, krzesła, regały biurowe, stół konferencyjny, stoliki, wieszaki ubraniowe, suszarka do rąk, tablica magnetyczna suchościeralna, gablota sklepowa, kosze na śmieci,
    15)przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej.
    2.Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych
    3.Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów budowlanych zapewnionych przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia, że wszystkie materiały będą posiadały wymagane prawem polskim dowody dopuszczenia do powszechnego stosowania w budownictwie. Meble i wyposażenie, będące przedmiotem umowy muszą być nowe, wysokiej jakości potwierdzone certyfikatami, atestami lub deklaracją zgodności z PN-EN zapewniające bezpieczne użytkowanie, wolne od wad fizycznych.
    4.Wykonawca jest zobowiązany, bez dodatkowego wezwania, do dostarczenia Zamawiającemu w dniu dostawy mebli i wyposażenia dokumentów gwarancyjnych, kompletu dokumentów dopuszczających wyrobu do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, pod rygorem odmowy dokonania przez zamawiającego odbioru dostarczonych mebli i wyposażenia.
    5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble, wyposażenie oraz materiały budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i ryzyko.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 45.33.20.00-3, 45.31.10.00-0, 45.21.00.00-2, 45.11.00.00-1, 45.42.11.41-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.43.21.11-5, 45.42.11.46-9, 45.42.11.53-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja sieci LAN w budynku Urzędu Statystycznego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia części II obejmuje następujące zadania:
    1. Rozbudowę sieci o dodatkowe punkty dostępowe do sieci logicznej w pokojach na VIII piętrze - 90 szt .
    2. Przebudowę instalacji sieci zasilającej gniazd wtykowych komputerowych w siedzibie Urzędu na IV i VIII piętrze - 162 szt.
    3. Modernizację krosownicy w CPD na VIII piętrze poprzez instalację 24 portowych patch-paneli RJ-45 zapewniających 300 punktów dostępowych w miejsce istniejących przyłączy.
    4. Wymianę połączeń światłowodowych między CPD na piętrze VIII i LPD na piętrze IV, I oraz 0 piętrze wraz z wymianą paneli światłowodowych na I i IV piętrze na 8 portowe.
    5. Przeniesienie punktu LPD z pokoju 317 na IV piętrze na korytarz - zakup i montaż wiszącej szafki LPD typu rack 19 o wysokości min. 10U i doposażenie w 2 szt.24-portowych patch-paneli RJ-45.
    6. Doposażenie CPD w UPSa do zamontowania w szafie Rack 19- tabela1.
    7. Utworzenie nowego punktu LPD w pokoju 723 na VIII piętrze. LPD będzie się składać z wiszącej szafki typu rack 19 o wysokości 10U z dwoma patch-panelami 24-portowymi, zasilonej odrębnym obwodem elektrycznym 230V doprowadzonym z tablicy rozdzielczej. Doprowadzenie do krosownicy w CPD pod podłogą techniczną 24 szt przewodów UTP. Projekt uwzględnia możliwość podłączenia urządzeń Wi-Fi.
    8. Instalację dodatkowych punktów dostępowych do sieci logicznej do Informatorium na piętrze VIII i na poziomie 0-33 szt wraz z instalacją szafki LPD w pokoju 056.
    9. Przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej .
    2. Wszystkie elementy pasywne zaprojektowanej sieci LAN muszą pochodzić od jednego producenta, aby spełnić warunki uzyskania gwarancji systemowej producenta
    3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał instalację okablowania zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami dotyczącymi systemów okablowania strukturalnego, przy uwzględnieniu wymagań minimalnych opisanych w dokumentacji projektowej
    Szczegółowy zakres robót określają załączniki: nr 19,20,21,22..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 45.31.10.00-0, 45.31.43.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.