eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont instalacji elektrycznej w administrowanych nieruchomościach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Łódź: Remont instalacji elektrycznej w administrowanych nieruchomościach
Numer ogłoszenia: 246773 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216311 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej w administrowanych nieruchomościach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - remontu instalacji elektrycznej w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego: a) ul. Kilińskiego 223 (budynki mieszkalne czterokondygnacyjne: front i oficyna ) - remont instalacji elektrycznej wewnętrznych linii zasilających oraz instalacji oświetlenia administracyjnego; b) ul. Przybyszewskiego 40 (budynki mieszkalne: czterokondygnacyjny front i dwukondygnacyjne I oraz II oficyna) - remont instalacji oświetlenia administracyjnego; - zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - Zał Nr 1, d) przedmiarami robót - Zał. Nr 2, 2/ W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną w zakresie, który obejmuje: a) demontaż istniejących: kabli i przewodów instalacji elektrycznych wewnętrznych linii zasilających, rozdzielni, obwodów mieszkaniowych oraz instalacji oświetlenia administracyjnego; b) wytyczenie tras linii zasilających: instalacji elektrycznych, tablic bezpiecznikowych, rozdzielni oraz tablic licznikowych; c) wykucie bruzd i wnęk pod osprzęt oraz przewody elektryczne z montażem nadproży przed wykuciem wnęk; d) ułożenie linii zasilających, przewodów instalacji elektrycznych oraz montaż puszek pod osprzęt instalacyjny; e) montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych wraz z konstrukcją (obudowy Ł.Z.E. układów pomiarowych oraz TG), obudowy S4, (montaż osprzętu instalacyjnego, montaż transformatorów 24V, montaż drzwiczek); f) zaprawienie oraz tynkowanie bruzd z przewodami elektrycznymi; g) podłączenie przewodów w rozdzielnicach obwodowych, puszkach rozgałęźnych; h) podłączenie rozdzielnic do linii zasilających; i) wyposażenie rozdzielnic w wyłączniki nadmiarowe, puszki rozgałęźne, układy pomiarowe i transformatory 24 V; j) sprawdzenie ochrony przeciwporażeniowej oraz wykonanie pomiarów elektrycznych; k) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach budowlanych wraz z wywozem gruzu i rumowia na wysypisko; 3/ W ramach zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a/ okresu gwarancyjnego: - min. 36 miesięcy na wykonane roboty instalacyjne; b/ wykonywania robót zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz.U. nr 47 poz. 401) oraz obowiązujacymi przepisami p.poż; c/ odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; d/ zachowania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikająace mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych; e/ stosowania materiałów budowlanych producentów krajowych i zagranicznych posiadających aprobaty techniczne wydane przez odpowiednie Instytuty Badawcze; f/ prowadzenia robót przy udziale inspektora nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacji Elektrycznych Waldemar Durański, ul. Koronna 40, 91-493 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70515,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43011,26

  • Oferta z najniższą ceną: 43011,26 / Oferta z najwyższą ceną: 71830,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.