eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania, dostawy i dystrybucji posiłków dla pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 220 A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Bielsko-Biała: świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania, dostawy i dystrybucji posiłków dla pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 220 A
Numer ogłoszenia: 246737 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej , Al. Armii Krajowej 220A, 43-316 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 8296700, faks 33 8296700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania, dostawy i dystrybucji posiłków dla pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 220 A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania, dostawy i dystrybucji posiłków dla pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bielsku-Białej przy uwzględnieniu następujących założeń: 3.1 Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, być zróżnicowane i sporządzane z pełnowartościowych produktów żywnościowych oraz posiadać optymalną temperaturę dla dań gorących. 3.2 Każdy posiłek wydawany od poniedziałku do czwartku oraz w soboty wyznaczone przez Zamawiającego powinien mieć charakter dania drugiego (wyklucza się zupy) i zawierać: a) co najmniej 100 g mięsa bez kości: wołowego, wieprzowego lub drobiowego, b) uzupełnienie dania o wadze co najmniej 200 g: ziemniaki (gotowane, pieczone, smażone, frytki, kluski) lub produkty zbożowe (ryże, kasze, makarony, pieczywo), c) dodatki będące źródłem białka roślinnego o wadze co najmniej 100 g: jarzyny gotowane, surówki, sałatki, owoce, 3.3 Każdy posiłek wydawany w piątek powinien składać się z: a) co najmniej 100 g ryb, a ponadto uzupełnienie i dodatki wymienione w pkt 3.2 b) i c) lub, b) dania bezmięsnego o wadze co najmniej 300 g wraz z dodatkami wymienionymi w pkt 3.2 c). 3.4 Nie dopuszcza się powtarzania rodzaju posiłków w ciągu danego tygodnia. 3.5 Wykonawca będzie podawał posiłki w dniach pracy Ośrodka w godzinach 11.00-16.00 w ilości szacunkowej na dzień ogłoszenia przetargu 160 posiłków tygodniowo od poniedziałku do piątku. Dokładne ilości ustalane będą przez Zamawiającego w dziennej liście uprawnionych pracowników. Lista uprawnionych będzie przekazywana Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający ma możliwość skorygowania listy egzaminatorów i dyspozytorów którym przysługują posiłki, w dniu roboczym w którym będą one wydawane, do godziny 9.00. 3.6 Posiłki Wykonawca wydawał będzie w poczekalni przy bufecie w budynku /WORD/..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające mogą być udzielane w wysokości do 50% zamówienia podstawowego w zakresie tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w postępowaniu metodą zero-jeden (spełnia-niespełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w postępowaniu metodą zero-jeden (spełnia-niespełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w postępowaniu metodą zero-jeden (spełnia-niespełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w postępowaniu metodą zero-jeden (spełnia-niespełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę w postępowaniu metodą zero-jeden (spełnia-niespełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2. wykaz podwykonawców (jeśli Wykonawca będzie z nich korzystał), którzy spełniają wymogi udziału w niniejszym postępowaniu stawiane Wykonawcy poparte właściwymi dokumentami podwykonawcy, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty stosownie do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 30 grudnia 2009 roku (Dz.U. Nr 226, poz. 1817), 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 5.1 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 PZP muszą być spełnione odrębnie przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie, natomiast pozostałe warunki szczegółowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, z zastrzeżeniem punktu 2, 5.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), 5.3 w takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w pkt 5.2, 5.4 zapewnić, aby oferta została podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, 5.5 przy składaniu dokumentów i oświadczeń, w których widnieje słowo /Wykonawca/, np. w miejscu /nazwa Wykonawcy/ podać pełne dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tworzących konsorcjum), a nie tylko pełnomocnika, 5.6 jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 6.7 SIWZ, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego żądać będzie umowy konsorcjum regulującej współpracę tych podmiotów, która powinna zawierać minimum następujące postanowienia: 5.6.1 wyznaczenie spośród siebie podmiotu (lidera) upoważnionego do: zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę, wystawiania faktur, przyjmowania płatności i przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę, 5.6.2 określenie podziału prac i obowiązków przypadających na każdy podmiot w ramach wspólnego wykonywania przedmiotu zamówienia, 5.6.3 oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, 5.6.4 zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. zmiana zakresu świadczonych usług wynikająca ze zmian przepisów prawnych, 1.2. zmiany wynikające z łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy. W jego prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy z chwilą łączenia, podziału lub przekształcenia wstępuje podmiot powstały wskutek łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy. W dokumentach związanych z wykonaniem niniejszej umowy powstających po dacie łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy jako strona umowy będzie wskazywany podmiot powstały wskutek łączenia, podziału lub przekształcenia Wykonawcy, 1.3. zmiany przepisów regulujących przedmiot zamówienia, a w szczególności dotyczących podatków i wynagrodzeń, 1.4. jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Al. Armii Krajowej 220 A, 43-316 Bielsko-Biała, pok. nr 4 - sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Al. Armii Krajowej 220 A, 43-316 Bielsko-Biała, pok. nr 4 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.