eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadki › 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.,,Budowa oświetlenia w gminie Sadki,,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Sadki: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.,,Budowa oświetlenia w gminie Sadki,,
Numer ogłoszenia: 246705 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sadki , ul. Mickiewicza 6, 89-110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3850789, fax. 052 3850823.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.lo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.,,Budowa oświetlenia w gminie Sadki,,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia w gminie Sadki Zadanie I - Kontynuacja budowy oświetlenia na drodze Sadki - Samostrzel - budowa linii kablowej nn 0,4 KV typu YAKY 4*35 mm2 o długości 756 mb, z jedynastoma słupami oświetleniowymi WZ - 9 o wysokości 9,0 m Zadanie II - Budowa oświetlenia przystanków w Broniewie. - budowa linii kablowej nn 0,4 KV typu YAKY 4*35 mm2 o długości 260 mb, szafki oświetleniowej wraz z trzema słupami oświetleniowymi WZ - 9 o wysokości 9,0 m Zadanie III - Budowa oświetlenia na skrzyżowaniu w Liszkówku - budowa linii kablowej nn 0,4 KV typu YAKY 4*35 mm2 o długości 245 mb z dwoma słupami oświetleniowymi WZ-9 0 wysokości 9,0 m Zadanie IV - Budowa oświetlenia na osiedlu za Bankiem w Sadkach - budowa linii kablowej oraz wolnostojącej szafki oświetleniowej wraz z jednostronnymi słupami oświetleniowym i WZ -9 o wysokości 9,0 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w ciągu ostatnich 3 lat (licząc wstecz od terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie oświetlenia ulicznego odpowiadającym wielkości zamówienia. b) osoby, które będą pełnić funkcje kierownika budowy oświetlenia posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową odpowiadającą wielkości zamówienia . b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - na podstawie art. 24 ust. 1-2 Ustawy. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu 1)Ocena spełnienia warunku opisanego w ust. 1 pkt 1) nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 Ustawy - wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 2) Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w ust. 1, pkt 2) nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy, oraz załączonych do oferty: a)wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od terminu składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień (zamówienia) na roboty elektryczne oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, b)wykazu osób, które będą pełnić funkcje: kierownika budowy i kierowników robót branżowych oraz załączonych do wykazu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji . 3)Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w ust. 1, pkt 3) nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 Ustawy oraz: a)informacji z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, w której bank potwierdza wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, b)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia. 4)Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w ust. 1, pkt 4) nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 44 Ustawy oraz dokumentów wymienionych w rozdziale VII, ust. 1 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1)Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44 Ustawy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 4) Ustawy, musi być złożone przez każdego Wykonawcę, oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1), 2) i 3) Ustawy, może być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę; 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę; 5)Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 6)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 7)Wykaz wykonanych jako Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień (zamówienia) na roboty budowlane, polegających na budowie oświetlenia ulicznego. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do każdego zamówienia wymienionego w wykazie, o którym mowa w punkcie 7 należy załączyć dokument wystawiony przez zamawiającego (inwestora) na rzecz którego zostało wykonane zamówienie, zawierający następujące informacje: a)potwierdzenie, że roboty zostały wykonane na rzecz wystawiającego dokument - dokument musi zawierać nazwę i adres wystawiającego dokument, b) potwierdzenie, że roboty zostały wykonane przez składającego ofertę - dokument musi zawierać nazwę i adres wykonawcy, c) opis inwestycji w szczególności okres realizacji inwestycji (data rozpoczęcia i zakończenia), d) potwierdzenie, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 8) Wykaz personelu kierowniczego Wykonawcy. Do wykazu należy załączyć uprawnienia posiadane przez wymienione osoby. 9) Informację z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2.Poza dokumentami wymienionymi w punkcie 1, oferta musi zawierać: 1)Formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2)Kosztorysy ofertowe , wraz z wykazem cen zastosowanych materiałów i sprzętu, 3)Oświadczenie Wykonawcy na okoliczność zobowiązania się do zawarcia umowy ubezpieczenia przedmiotu zamówienia - wg wzoru zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ; 4)W przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w dokumentach, o których mowa w ust. 1 pkt 3), oferta musi zawierać pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę(y) wystawiającą(e) pełnomocnictwo albo przez notariusza; 5)W przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie - pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) wystawiającą(e) pełnomocnictwo albo przez notariusza; WYJAŚNIENIE - Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 Ustawy); 6) przypadku gdy ofertę składa Spółka Cywilna oferta musi być podpisana albo przez wszystkich wspólników albo przez ustanowionego przez wszystkich wspólników pełnomocnika. Pełnomocnictwo, w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego (udzielających) pełnomocnictwa lub przez notariusza, musi być dołączone do oferty; 7)W przypadku jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisy określone w § 2 ust. 1-2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645) mają odpowiednie zastosowanie. 8)Wykonawca może złożyć ofertę na całe zadanie lub na poszczególne zadania. 9)Oferta musi posiadać formę pisemną - napisana czytelnie w języku polskim, wskazany jest maszynopis lub druk komputerowy. 10)Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego (podpisujących), tzn. czytelnie lub z pieczątką imienną podpisującego. W wypadku załączenia kserokopii dokumentów niezbędne jest ich potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadki.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sadkach 89-110 Sadki ul.Mickiewicza 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sadkach 89-110 Sadki ul.Mickiewicza 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Kontynuacja budowy oświetlenia na drodze Sadki - Samostrzel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I- budowa linii kablowej nn 0,4 KV typu YAKY 4*35 mm2 o długości 756 mb, z jedynastoma słupami oświetleniowymi WZ - 9 o wysokości 9,0 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Budowa oświetlenia przystanków w Broniewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - budowa linii kablowej nn 0,4 KV typu YAKY 4*35 o długości 260 mb,szafki oświetleniowej wraz z trzema słupami oświetleniowymi WZ-9 o wysokości 9,0 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa oświetlenia na skrzyżowaniu w Liszkówku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa linni kablowej nn 0,4KV typu YAKY 4*35 mm 2 o długości 245 mb z dwoma słupami oświetleniowymi WZ-9 o wysokości 9,0 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa oświetlenia na osiedlu za Bankiem w Sadkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa linii kablowej oraz wolnostojącej szafki oświetleniowej wraz z jednostronnymi słupami oświetleniowymi i WZ - 9 o wysokości 9,0 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.