Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Lublin: Dostawa sprzętu audiowizualnego, fotokopiującego, fotograficznego dla UMCS w Lublinie PN/ 20-07 /NA
Numer ogłoszenia: 246686 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audiowizualnego, fotokopiującego, fotograficznego dla UMCS w Lublinie PN/ 20-07 /NA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr. 1 - Dostawa dla Instytutu Psychologii : Kamera cyfrowa - 1szt. Cześć nr. 2 - Dostawa do Instytutu Fizyki: kamera cyfrowa - 1 szt. Cześć nr. 3 - Dostawa dla Instytutu Matematyki : projektor - 3 sztuki, uchwyt sufitowy teleskopowy 120 cm - 3 sztuki, Ekran 240x240 - 4 szt. Cześć nr. 4 - Dostawa dla Zakładu Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego - Magnetowid + DVD Cześć nr. 5 - Dostawa i instalacja urządzeń wielofunkcyjnych: 1. Dział Technicznego Utrzymania Obiektów- Urządzenie wielofunkcyjne 2. Zakład Ochrony Przyrody - Urządzenie wielofunkcyjne 3. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - Instytut Anglistyki 4. Urządzenie wielofunkcyjne - Instytut Zarządzania i Marketingu Cześć nr. 6 - Dostawa - Aparaty fotograficzne 1. Aparat fotograficzny - AZS Klub Uczelniany 2. Instytut Historii - Aparat fotograficzny 3. Dziekanat Wydziału Humanistycznego - aparat fotograficzny Cześć nr. 7 - Dostawa sprzętu audiowizualnego dla Instytutu Sztuk Pięknych: Kamera cyfrowa, Akumulator do Kamery, Mikrofon kierunkowy do kamery video, Statyw do kamer, Komplet lamp reporterskich, magnetofon reporterski, mikrofon reporterski, projektor multimedialny, telewizor LCD, nagrywarka dvd Cześć nr. 8 - Dostawa do instytutu Anglistyki: Telewizor LCD, Combo DVD+VHS Część nr. 9 - Dostawa dla Instytutu Anglistyki sprzętu audiowizualnego: 1. Telewizor LCD 37 cali Full HD + złącze HDMI - 1 sztuka, 2. Odtwarzacz DVD- 5 sztuk, 3. Konsola multimedialna Xbox 360 Elite + 3 kontrolery - 1 sztuka Cześć nr. 10 - Dostawa zestawu fotograficznego dla Pracowni Muzeum Zoologiczne - lustrzanka cyfrowa z obiektywem i akcesoriami Cześć nr. 11 - Dostawa do Instytutu Germanistyki - Projektor multimedialny Cześć nr. 12 - Dostawa aparatu fotograficznego dla Zakładu Kartografii Cześć nr. 13 - Dostawa aparatu fotograficznego dla Instytutu Biologii + karta pamięci 4 GB + torba na aparat Cześć nr. 14 - Dostawa i instalacja wielofunkcyjnych urządzeń wielofunkcyjnych: 1. Urządzenie wielofunkcyjne - Wydział Prawa i Administracji, 2. Urządzenie wielofunkcyjne - Wydział Chemii, 3. Urządzenie wielofunkcyjne - Instytut Socjologii, 4. Urządzenie wielofunkcyjne - Wydział Chemii, 5. Urządzenie wielofunkcyjne - Instytut Biologii Część nr. 15 - Dostawa i instalacja Urządzenia wielofunkcyjnego Część nr. 16 - Dostawa i instalacja urządzenie wielofunkcyjnego Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Cześć nr. 17 - Dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Filologii Słowiańskiej Cześć nr. 18 - dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego dla Instytutu Psychologii Cześć nr. 19 - dostawa aparatury dla Instytutu Pedagogiki Cześć nr. 20 - dostawa projektora multimedialnego dla Instytutu Mikrobiologii i Biotechnologii Cześć nr. 21 - dostawa projektora multimedialnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 38.65.21.00 - Projektory 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w powyższym punkcie UWAGA: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Podmioty ubiegające się wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego, muszą złożyć dokumenty określone w pkt. 1-2. 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w Pkt 6.1. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.umcs.lublin.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET MARII- CURIE SKŁODOWSKIEJ, Dział Aparatury Naukowej, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1210,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII- CURIE SKŁODOWSKIEJ, Dział Aparatury Naukowej, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1210,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
- 38/24. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na odbiór i utylizację odpadów medycznych.
- Usługa wykonania serwisu/konserwacji i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych w 14 węzłach szkieletowych Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Zespołów Ratownictwa Medycznego WPR SP ZOZ w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa projektorów dla Wydziału Budownictwa i Architektury
- "Rozbudowa systemu monitoringu m. st. Warszawy - budowa 7 (siedmiu) punktów kamerowych"
- Dostawa 3 projektorów laserowych dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.
- Zakup narzędzi, wyposażenia pracowni, sprzętu fotograficznego i komputerowego, oprogramowania dla Zespołu Placówek Oświatowych nr 2 w Kielcach
- Zakup i montaż sprzętu audiowizualnego niezbędnego do wyposażenia mobilnego Vlogatorium wraz z budową i konfiguracją ściany wideo oraz dostawą mównicy interaktywnej dla Wydziału MSCDN w Siedlcach
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.