eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Organizacja techniczna 3 koncertów realizowanych w ramach projektu Kępno dawniej i dziś



Ogłoszenie z dnia 2011-08-17

Kępno: Organizacja techniczna 3 koncertów realizowanych w ramach projektu Kępno dawniej i dziś
Numer ogłoszenia: 246684 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja techniczna 3 koncertów realizowanych w ramach projektu Kępno dawniej i dziś.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia uzupełniającego obejmuje: obsługę techniczną koncertu, który odbędzie się w Kępnie w dniu 4 września 2011 r., w Kościele Ewangelickim, w tym: - wynajem nagłośnienia i oświetlenia zgodnego z zapotrzebowaniem artystów (nagłośnienie: 2 mikrofony pojemnościowe, mikrofon bezprzewodowy i 2 odsłuchy dla chóru na statywach; Oświetlenie: 2 x światło statyczne na zespół, 2-4 x światło kolorowe podświetlające ściany z boków zespołu od spodu).Transport i montaż w dniu 4 września 2011r., demontaż po zakończeniu imprezy. Gotowość w dniu 4 września 2011 r. najpóźniej o godzinie 16:00. Obsługa przez cały okres trwania imprezy. Początek koncertu godzina 18:00 (o godzinie 16:00 próba chóru), przewiduje się zakończenie koncertu około godziny 19:30. Kontakt z akustykiem chóru w celu uzgodnienia sprzętu. - promocja - przygotowanie projektu plakatów i bilbordów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Wydruk 100 szt. plakatów formatu B2 (70na50cm) i dostarczenie ich do Zamawiającego najpóźniej 10 dni przed imprezą. Wydruk 2 bilbordów i zamieszczenie ich na ekranach reklamowych w centrum miasta - najpóźniej 10 dni przed imprezą (preferowane lokalizacja: Al. Marcinkowskiego, Al. Solidarności, ul. Broniewskiego)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Artystyczna VIVO Arkadiusz Jakobsche, ul. 11 listopada 6, Piła, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6765,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6765,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6765,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający udzielił w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego tj. od dnia 18.04.2011 r. , dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 102013 - 2011 z dnia 30.03.2011 r. i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.