eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usunięcie płyt azbestocementowych z elewacji budynku wraz z wymianą okien drewnianych na okna PCV w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 przy ulicy Orawskiej nr 1 w Szczecinie - część II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Szczecin: Usunięcie płyt azbestocementowych z elewacji budynku wraz z wymianą okien drewnianych na okna PCV w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 przy ulicy Orawskiej nr 1 w Szczecinie - część II
Numer ogłoszenia: 246676 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227440 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczecin, ul. Armii Krajowej 1, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4245102, faks 091 4245104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie płyt azbestocementowych z elewacji budynku wraz z wymianą okien drewnianych na okna PCV w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 przy ulicy Orawskiej nr 1 w Szczecinie - część II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usunięcie płyt azbestocementowych z elewacji budynku wraz z wymianą okien drewnianych na okna z PCV w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 przy ulicy Orawskiej nr 1 w Szczecinie - część II Kod CPV - 45 000 000 - 7 roboty budowlane Kod CPV - 45 421 125 - 6 montaż okien z tworzyw sztucznych Kod CPV - 45 262 660 - 5 usuwanie azbestu 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektowo - kosztorysową, a także wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania pod nazwą Usunięcie płyt azbestocementowych z elewacji budynku wraz z wymianą okien drewnianych na okna z PCV w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 przy ulicy Orawskiej nr 1 w Szczecinie opracowanym przez firmę Kosztorysowanie Nadzory Budowlane - Józef Kucharczyk z siedzibą przy ul. Listopadowej 12 71 -204 Szczecin. 3. Organizacja budowy: a) organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, c) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót. 4. Warunki wykonawstwa: 1) Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej. 2) Kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. 3) Dopuszcza się materiały zgodnie z Polskimi Normami lub posiadające certyfikat zgodności z aprobatą techniczną dla przyjętej technologii po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 5. Dokumenty dostarczone przez Zamawiającego : 1) opis techniczny - zał. nr 6 do siwz 2) przedmiar robót - zał. nr 7 do siwz 3) zestawienie graficzne ilości okien i łączników- zał. nr 8 do siwz 4) dokumentacja fotograficzna ścian z azbestem - zał. nr 8 do siwz 5) plan sytuacyjny rozmieszczenia obiektów - zał. nr 8 do siwz 6) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 9 do siwz 6. Podane w dokumentacji technicznej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowany produkt posiadać będzie parametry i spełniać standardy co produkt podany przykładowo. Należy wówczas w ofercie podać nazwę i typ proponowanego produktu równoważnego. 7. Podstawa prawno - techniczna wykonania zadania: Obowiązujące przepisy, normy i warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Za wykonanie przedmiotu Umowy przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie zgodne z ofertą cenową. 2) Nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 9. Rozliczenia i płatności: Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie z § 13 Umowy. 10. Klauzule dodatkowe: 1) Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku z późniejszymi zmianami. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego Zamówienia. 2) Sprawy sporne rozpatrywana będą przez właściwy Sąd Powszechny w Szczecinie. 11. Odbiór końcowy: Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot zamówienia. 12. Ubezpieczenia: Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu Polisę ubezpieczeniową z tytułu Odpowiedzialności Cywilnej na okres obejmujący czas realizacji przedmiotu zamówienia. Suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie może być niższa niż 150.000,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 215180.11 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy Framex, ul. Jugosłowiańska 7, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 215180.11
  • Oferta z najniższą ceną: 215180.11 oferta z najwyższą ceną: 215180.11
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.