eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Świadczenie kompleksowych usług saperskich na obszarze wchodzącym w skład terenu budowy inwestycji pn.Budowa mostu drogowego w Toruniu wraz z drogami dojazdowymi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-17

Toruń: Świadczenie kompleksowych usług saperskich na obszarze wchodzącym w skład terenu budowy inwestycji pn.: Budowa mostu drogowego w Toruniu wraz z drogami dojazdowymi
Numer ogłoszenia: 246674 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189711 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6693100, faks 056 6612109.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług saperskich na obszarze wchodzącym w skład terenu budowy inwestycji pn.: Budowa mostu drogowego w Toruniu wraz z drogami dojazdowymi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi saperskiej w obszarze wchodzącym w skład terenu budowy inwestycji pn.: Budowa mostu drogowego w Toruniu wraz z drogami dojazdowymi. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a).sprawdzenia i oczyszczenia wraz z utylizacją z niewybuchów wskazanego szczegółowo przez Zamawiającego w Rozdziale III SIWZ obszaru, wchodzącego w skład terenu budowy inwestycji pn. Budowa mostu drogowego w Toruniu wraz z drogami dojazdowymi, b).wykonania dokumentacji opisowej i fotograficznej zrealizowanych prac w wersji cyfrowej i papierowej, c).opracowania protokołów przejściowych i protokołu końcowego wykonanych prac, d).opracowania harmonogramu realizacji usługi, który zostanie uzgodniony przez Zamawiającego z Generalnym Wykonawcą Robót Budowlanych inwestycji o której mowa wyżej, e).wystawienia przez Wykonawcę Certyfikatu Oczyszczenia Terenu gwarantującego, że sprawdzony i oczyszczony teren jest bezpieczny dla pracy ludzi i sprzętu. Certyfikat musi zawierać rekomendacje w zakresie sprawowania nadzoru saperskiego po realizacji czynności sprawdzenia i oczyszczenia terenu, wraz ze szczegółowym uzasadnieniem takich rekomendacji; f).świadczenie nadzoru saperskiego, w okresie po przeszukaniu i oczyszczeniu terenów z niewybuchów, stosownie do rekomendacji zawartych w Certyfikacie Oczyszczenia Terenu, o którym mowa w lit. e), nad realizowanymi przez Wykonawcę Robót Budowlanych robotami ziemnymi w maksymalnej liczbie 90 dni. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia w trakcie jego realizacji poprzez rezygnację z części lub całości usługi w zakresie sprawowania nadzoru saperskiego przez Wykonawcę, stosownie do wydanych w Certyfikacie Oczyszczenia Terenu rekomendacji, w zakresie sprawowania nadzoru saperskiego. Zamawiający może w trakcie realizacji zamówienia ograniczyć wskazany przez niego obszar objęty usługą przeszukania oraz oczyszczenia terenu z niewybuchów, nie więcej jednak niż 10% całkowitej powierzchni przeznaczonej do sprawdzenia i oczyszczenia. Zaleca się, by wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu objętego realizacją usług. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (formularzu oferty) zakresu zamówienia (usługi), którego wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.31.00 - Usługi usuwania broni oraz amunicji 90.52.32.00 - Usługi usuwania bomb 90.52.33.00 - Usługi oczyszczania z min 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Inwestycji Elżbieta Olczak-Majewska, ul. Sempołowskiej 29, 51-660 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106433,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108642,76

  • Oferta z najniższą ceną: 64764,89 / Oferta z najwyższą ceną: 178300,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.