eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › BZP/PN/15/2013 Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla jednostek Politechniki Lubelskiej na rok 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Lublin: BZP/PN/15/2013 Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla jednostek Politechniki Lubelskiej na rok 2013/2014
Numer ogłoszenia: 24665 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska , ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PN/15/2013 Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla jednostek Politechniki Lubelskiej na rok 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawę odczynników chemicznych dla jednostek Politechniki Lubelskiej na rok 2013/2014. Zadanie 1:Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 1 zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia Zadanie 2:Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych la Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 2, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Zadanie 3:Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 3, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Zadanie 4:Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 4, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Zadanie 5: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 5, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Zadanie 6:Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 6, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Zadanie 7:Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Mechanicznego ITSSiE, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Zadanie 8:Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Elektrotechniki i Informatyki IPEE, Zakład Elektrochemii, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Zadanie 9: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Budownictwa i Architektury, Laboratorium Budownictwa, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Zadanie 10: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Budownictwa i Architektury, Katedra Geotechniki, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Zamówienie poniżej 200 000 EURO.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca powinien dołączyć do oferty wykaz wykonanych dostaw odczynników chemicznych. Wymagane jest wskazanie co najmniej 1 dostawy odczynników chemicznych o wartości nie mniejszej niż: Dla zdania 1 - dostawa odczynników chemicznych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, Dla zadania 2 - dostawa odczynników chemicznych wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto, Dla zadania 3 - dostawa odczynników chemicznych o wartości nie mniejszej niż 8 000 zł brutto, Dla zadania 4 - dostawa odczynników chemicznych o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto, Dla zadania 5- dostawa odczynników chemicznych o wartości nie mniejszej niż 140 000 zł brutto, Dla zadania 6 - dostawa odczynników chemicznych o wartości nie mniejszej niż 8 000 zł brutto, Dla zadania 7 - dostawa odczynników chemicznych o wartości nie mniejszej niż 400 zł brutto, Dla zadania 8 - dostawa odczynników chemicznych o wartości nie mniejszej niż 5000 zł brutto, Dla zadania 9 - dostawa odczynników chemicznych o wartości nie mniejszej niż 1 500 zł brutto, Dla zadania 10 - dostawa odczynników chemicznych o wartości nie mniejszej niż 8 000 zł brutto. W przypadku składania oferty na więcej niż 1 zadanie w celu wykazania spełnienia powyższego warunku należy wykazać się wykonaniem dostawy/dostaw o wartości spełniającej wymagania dla wybranych zadań. Dopuszczalne jest wykazanie się jedną dostawą o sumarycznej wartości poszczególnych zadań. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. W takim przypadku wystarczy, że jeden z wykonawców będzie spełniał powyższy warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena będzie dokonywana na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć wypełnione tabele wykazu i wyceny oferowanych odczynników chemicznych. W przypadku oferowania odczynników równoważnych należy podać nazwę producenta i numer katalogowy oraz załączyć do oferty stosowne dokumenty (specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości lub inne równoważne dokumenty), z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż oferowane przez niego odczynniki równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące zmiany numerów katalogowych danego przedmiotu umowy. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest: a) wycofanie z produkcji danego przedmiotu umowy, co potwierdzone być musi oświadczeniem producenta oraz uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego. Przedmiot umowy o zmienionym nr katalogowym zachować musi tożsamość w zakresie składu fizyko - chemicznego oraz zapewniać musi jednakową jakość wyników badań lub analiz przy realizacji badań i doświadczeń wykonywanych przez jednostki organizacyjne funkcjonujące w strukturach Zamawiającego. b) zmiana w systemie księgowym Wykonawcy lub zmiana oferty katalogowej Wykonawcy polegająca wyłącznie na zmianie nr katalogowych co potwierdzone być musi oświadczeniem Wykonawcy w powyższym zakresie. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące terminu realizacji. Warunkiem takiej zmiany jest: a) zmiana terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności nie dających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej; b) zmiana terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Zamawiający przewiduje w ramach zawartej umowy zmiany dotyczące wycofania danego przedmiotu umowy z produkcji. Warunkiem takiej zmiany jest konieczność przekazania Zamawiającemu oświadczenia producenta o wycofaniu z produkcji danego przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i sporządzane będą w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej, ul. Nadbystrzycka 40A pok. nr 5, 20-618 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej, ul. Nadbystrzycka 40A pok. nr 5, 20-618 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 1 zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych la Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 2, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 3, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 4, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 5, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Inżynierii Środowiska grupa 6, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Mechanicznego ITSSiE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Mechanicznego ITSSiE, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Elektrotechniki i Informatyki IPEE, Zakład Elektrochemii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Elektrotechniki i Informatyki IPEE, Zakład Elektrochemii, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Budownictwa i Architektury, Laboratorium Budownictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Budownictwa i Architektury, Laboratorium Budownictwa, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Budownictwa i Architektury, Katedra Geotechniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Budownictwa i Architektury, Katedra Geotechniki, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.