eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Słupca: Dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
Numer ogłoszenia: 246619 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słupecki , ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, fax. 063 2758669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupca.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu kombi na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupcy . Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34110000-8, o następujących parametrach i posiadający następujące oprzyrządowanie: silnik wysokoprężny TDI o pojemności nie mniejszej niż 1.9 l., moc nie mniejsza niż 100 KM, nadwozie typu kombi, poduszka powietrzna dla kierowcy, poduszka powietrzna dla pasażera, ABS, system automatycznej regulacji stabilności jazdy np. ASR lub równoważny, system optymalizacji przyczepności podczas hamowania silnikiem np. MSR lub równoważny, 2. Parametry techniczne oferowanego samochodu nie mogą być gorsze niż parametry podane powyżej . Oferowany samochód winien być taki jak w przedmiotowym opisie lub równoważny. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy. elektryczne szyby z przodu, elektryczne szyby z tyłu, zdalnie sterowany centralny zamek, alarm, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości mocowania oraz pirotechnicznymi napinaczami pasów przednich, przednie zagłówki z regulacją wysokości, trzy zagłówki z tyłu z regulacją wysokości, trzy trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z tyłu, immobiliser, tylne światła przeciwmgłowe, trzecie światło stop, wspomaganie układu kierowniczego, regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, wewnętrzny obieg powietrza z filtrem przeciwpyłkowym, tempomat, klimatyzacja automatyczna, asymetrycznie dzielona kanapa tylna, fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości, podłokietnik z przodu, światła do jazdy dziennej z wyłącznikiem, regulacja ustawienia świateł z miejsca kierowcy, przednie reflektory przeciwmgielne, komputer pokładowy, czujniki parkowania z tyłu, podgrzewana tylna szyba, instalacja radiowa głośnikami, radioodtwarzacz oryginalny, listwy boczne, przednia szyba z pasem przeciwsłonecznym, aluminiowe felgi, opony letnie, opony zimowe, dywaniki podłogowe, kolor metalizowany ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w ww. zakresie, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - zał. nr 1 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Zał. nr 2 i 3 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem, 5) parafowany wzór umowy - zał. nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupca-powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słupca ul. Poznańska 20 62-400 Słupca.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słupca ul. Poznańska 20 62-400 Słupca.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.