eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa (sprzedaż wraz z transportem):znaków i tablic drogowych do pionowego oznakowania , konstrukcji wsporczych wraz z elementami montażowymi do znaków i tablic

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Sosnowiec: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem):znaków i tablic drogowych do pionowego oznakowania , konstrukcji wsporczych wraz z elementami montażowymi do znaków i tablic
Numer ogłoszenia: 24659 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273487 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Ulic i Mostów, ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2917928, 2917922, 2917562, faks 032 2917960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem):znaków i tablic drogowych do pionowego oznakowania , konstrukcji wsporczych wraz z elementami montażowymi do znaków i tablic.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z transportem: Część I: I. TARCZ ZNAKÓW DROGOWYCH o wartości do 140 000,00 zł NETTO Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 70% oszacowanej i podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany niniejszej umowy. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje następujące znaki drogowe: a.) z kategorii A, B, C, D, E, F, G, T, i U ;R b.) wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej o grubości minimum 1,5 mm spełniającej parametry normy: PN - 89-H-92I25 - Blacha ocynkowana; c.) krawędzie tarcz powinny być podwójnie gięte na całym obwodzie, bez wycięć, nacięć i przewężeń na narożach d.) tablice drogowskazowe w kształcie strzały winny być wykonane z wyokrąglonymi narożami oraz grotem e.) tarcza znaku bezwzględnie wyposażona w poziome profile usztywniające (prowadnice) wykonane z kształtowników aluminiowych; f.) prowadnice winny być przystosowane do zamocowania elementów montażowych, zespalających tarczę z konstrukcją wsporczą (słupkiem). g.) ze względu na własności świetlne znaków odblaskowych z folii II typu, która posiada aprobatę techniczną, folia odblaskowa użyta do wykonana znaków i tablic musi posiadać odpowiednie właściwości odblasku przez minimum 7 lat dla folii II typu; przy czym dla tablic E wymaga się folii typu II i III o właściwościach jak wyżej h.) każdy powtarzalny symbol znaku w ilości przekraczającej 5 szt. oraz obwódki znaków muszą być wykonane metodą sitodruku przy zastosowaniu farb odpowiednich dla typu i rodzaju folii odblaskowych zapewniających odporność na działanie promieniowania UV i trwałość nie krótszą niż trwałość folii. i.) stronę bierną znaku tj. tylną stronę tarczy zabezpieczoną antykorozyjnie lakierem w kolorze RAL 7037 (kolor drogowy). j.) przed nałożeniem lakieru powierzchnia blachy powinna być poddana obróbce chemicznej polegającej na naniesieniu dodatkowej warstwy antykorozyjnej w postaci powłoki chromianowej, anodowej lub innej posiadającej podobne parametry odporności na testy komory solnej i klimatycznej. k.) Powłoki lakiernicze muszą spełniać warunki normy PN-88-C-8I523 oraz PN-76C-8I52I, l.) każdy dostarczony znak, tablica, czy element winien posiadać informację umożliwiającą identyfikację wyrobu i Wytwórcy przez cały okres użytkowania wyrobu (sposób identyfikacji należy szczegółowo opisać i załączyć do oferty). ł.) wszystkie dostarczane wyroby winny być opakowane w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem w czasie transportu i montażu. m.) realizacja usługi odbywać się będzie według częściowych zamówień w ciągu 5 dni od dnia powiadomienia aż do wyczerpania środków finansowych tj. kwoty, do wysokości której zawarto umowę. n.) podstawą płatności będą ceny jednostkowe skalkulowane przez wykonawcę za jednostkę obmiarową ustaloną w załączniku Nr 1.1 ZP 1-2013. o.) Dostawca jest zobowiązany do posiadania aprobaty technicznej na stałe odblaskowe znaki drogowe - APROBATĘ należy zamieścić w ofercie. p.) Zamawiający zastrzega sobie skierowanie losowo wybranego znaku do zbadania czy spełnia parametry określone w Wymaganiach Zamawiającego. Dopuszcza się wykonanie następujących badań: a. grubości płyty znaku, b. wymiarów geometrycznych płyty znaku, c. powłoki malarskiej tylnej strony znaku, d. dotyczące parametrów folii odblaskowej. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań Zamawiający wdroży postępowanie przewidziane prawem i będzie dochodził swoich roszczeń z tego tytułu. Jeżeli wynik badań określony zostanie jako negatywny wówczas koszt badania ponosi Dostawca. Część II II. KONSTRUKCJI WSPORCZYCH DLA ZNAKÓW DROGOWYCH I TABLIC INFORMACYJNYCH (WRAZ Z ELEMENTAMI MONTAŻOWYMI) o wartości do 80 000,00 ZŁ NETTO Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 70% oszacowanej i podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany niniejszej umowy. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje następujące elementy: a słupki o przekrojach zgodnie z załącznikiem Nr 1.2 ZP 1-2013 wykonane z kształtowników stalowych o profilu zamkniętym - PROSTOKĄTNYM Z DASZKIEM (jednostronnym stalowym). zgodnych z normą DIN-EN 10219-97 (odpowiednikiem wymienionej normy jest norma PN-EN 10219 część I i II) ; b. słupki o przekroju o 60 mm wykonane z rur stalowych o profilu zamkniętym - OKRĄGŁYM Z DASZKIEM JEDNOSTRONNYM STALOWYM). zgodnych z normą PN-H-742001998 INNE WYMAGANIA: 1. Konstrukcje wsporcze powinny być bezwzględnie zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe zgodnie z normą DIN 50976 (PN-93-E-04500-powłoki ochronne cynkowane zanurzeniowo). Powłoka cynku powinna być pokryta przynajmniej dwoma warstwami powłoki malarskiej - przygotowanej wg normy PN-71-H-97053. Przy czym powłoka malarska winna być przystosowana do konstrukcji stalowych ocynkowanych zgodnie z przywołaną normą, w technologii analogicznej jak dla barier łukowatych - pkt IV. 2. Wymaga się, aby każda konstrukcja wsporcza posiadała informację umożliwiającą identyfikację wyrobu i Wytwórcy przez cały okres użytkowania wyrobu (sposób identyfikacji należy szczegółowo opisać i załączyć do oferty Załącznik Nr 1.3). 3. Konstrukcje wsporcze powinny posiadać element do mocowania, np. kryzę, kotwę, płytę podstawy - dowolnie. 4. Gwarancja na wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia nie powinna być krótsza niż 7 lat. Nie obejmuje ona : uszkodzeń mechanicznych powstałych nie z winy Wykonawcy; uszkodzeń powstałych na skutek działania czynników szkodliwych (kwasy, rozpuszczalniki, obce lakiery); niewłaściwej eksploatacji elementów albo niezgodnej z ich przeznaczeniem; 5. Wykonawca (Dostawca) zobowiąże się dostarczać każdorazowo przedmiot zamówienia na własny koszt w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem w czasie transportu do bazy Zamawiającego. B.2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r. B.3. WYMAGANIA OGÓLNE: 3.1. Dostawca zobowiąże się dostarczać każdorazowo przedmiot zamówienia na własny koszt (dlatego w cenę materiału należy wkalkulować koszt transportu). 3.2. Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. 3.3. Wykonawca dostarczy każdorazowo zamówienie do bazy Miejskiego Zakładu Ulic i Mostów, 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22-I. 3.4. Dostawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 7 dni od zamówienia faxem od zamawiającego, przy czym dla znaków: A-7, B-2, B-20 i D-6 przewiduje się tryb awaryjny - realizacja zamówienia w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od zamówienia j.w..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 34.92.84.70 - Elementy oznakowania 34.99.22.00 - Znaki drogowe 34.92.84.60 - Słupki drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa ( sprzedaż wraz z transportem ) znaków i tablic drogowych do oznakowania pionowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma UNISTOP Aneta Rymer, ul. Lwowska 1, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1373,30

  • Oferta z najniższą ceną: 1373,30 / Oferta z najwyższą ceną: 7008,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa ( sprzedaż wraz ztransportem) konstrukcji wsporczych do znaków i tablic drogowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Inzynierii Drogowej DROG MOL, ul. wolniści 84, 42-625 Pyrzowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48,79

  • Oferta z najniższą ceną: 48,70 / Oferta z najwyższą ceną: 80,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.