eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Zaprojektowanie, budowa, finansowanie, zarządzanie oraz eksploatacja przedszkola z częścią mieszkalną w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Kępno: Zaprojektowanie, budowa, finansowanie, zarządzanie oraz eksploatacja przedszkola z częścią mieszkalną w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego
Numer ogłoszenia: 246571 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie , ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7828806, faks 062 7828801, 7826801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, budowa, finansowanie, zarządzanie oraz eksploatacja przedszkola z częścią mieszkalną w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przedsięwzięcia publiczno - prywatnego jest dokonanie rozbiórki obiektu, położonego w Kępnie przy ul. Cichej 13, zaprojektowanie i budowa w tym miejscu przedszkola wraz z częścią mieszkalną, wraz z zapewnieniem finansowania opisanej Inwestycji, połączone z utrzymaniem i zarządzaniem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.21.12.40 - 45.21.12.40 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 79.99.30.00 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy partner prywatny zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 65.000zł na etapie składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału partnerów prywatnych: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą partnerzy prywatni, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 PZP; 2. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budynków wielomieszkaniowych, obejmujących co najmniej 4 kondygnacje i co najmniej 5 lokali mieszkalnych; 3. dysponują kierownikiem budowy, który przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, odbył co najmniej 2 letnią praktykę zawodową oraz pełnił funkcję kierownika budowy na co najmniej jednej budowie budynku wielomieszkaniowego z częścią użytkową lub budynku wielomieszkaniowego i budynku użyteczności publicznej; 4. dysponują projektantem, który przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, posiada uprawnienia projektowe, odbył co najmniej 2 letnią praktykę zawodową oraz pełnił funkcję projektanta przy co najmniej jednej budowie budynku wielomieszkaniowego z częścią użytkową lub budynku wielomieszkaniowego i budynku użyteczności publicznej; 5. dysponują kierownikami robót branżowych, którzy przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają uprawnienia budowlane w zakresie: robót sanitarnych w specjalności instalacyjnej do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, robót elektrycznych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 6. dysponują zarządcą nieruchomościami, który przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, posiada uprawnienia zarządcy, odbył co najmniej 2 letnią praktykę zawodową oraz pełnił funkcję zarządcy co najmniej jednej nieruchomości zabudowanej budynkiem wielomieszkaniowym z częścią użytkową lub budynkiem wielomieszkaniowym i budynkiem użyteczności publicznej; 7. dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową pozwalającą na sfinansowanie przedsięwzięcia tj. w wysokości co najmniej 2.500.000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez partnera prywatnego, na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że partner prywatny spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 PZP; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że partner prywatny nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP, a stosunku do podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 5. wykaz co najmniej dwóch zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie budynków wielomieszkaniowych, o których mowa w pkt 2 Warunków udziału z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie; 6. wykaz osób pełniących funkcję kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumentami potwierdzającymi odbycie co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej oraz pełnienie funkcji kierownika budowy na co najmniej jednej budowie budynku wielomieszkaniowego z częścią użytkową lub budynku wielomieszkaniowego i budynku użyteczności publicznej; 7. wykaz osób pełniących funkcję projektanta z uprawnieniami projektowymi wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumentami potwierdzającymi odbycie co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej oraz pełnienie funkcji projektanta na co najmniej jednej budowie budynku wielomieszkaniowego z częścią użytkową lub budynku wielomieszkaniowego i budynku użyteczności publicznej; 8. wykaz osób pełniących funkcję kierowników branżowych z uprawnieniami budowlanymi w zakresie robót sanitarnych w specjalności instalacyjnej do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz w zakresie robót elektrycznych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego; 9. wykaz osób pełniących funkcję zarządcy nieruchomościami wraz z zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumentami potwierdzającymi odbycie co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej oraz pełnienie funkcji zarządcy nieruchomościami na co najmniej jednej nieruchomości zabudowanej budynkiem wielomieszkaniowym z częścią użytkową lub budynkiem wielomieszkaniowym i budynkiem użyteczności publicznej; 10. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli partner prywatny wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 11. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których partner prywatny posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.500.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 12. w przypadku wspólnego ubiegania się o wykonanie przedsięwzięcia (konsorcjum), każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum składa dokumenty wymienione w pkt.1) - 4). 13. partnerzy prywatni mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2-4, składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty powinny być złożone w języku polskim, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez partnera prywatnego. W przypadku dokumentów w języku obcym, dokumenty te muszą być przetłumaczone na język polski przez partnera prywatnego. W przypadku konsorcjum partnerzy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu. Umocowanie pełnomocnika do działania musi wynikać z treści pełnomocnictwa udzielonego przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum i dołączonego do składanych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 30
  • 2 - Podział zadań i ryzyk związanych z przedsięwzięciem pomiędzy podmiotem publicznym a partnerem prywatnym - 70

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kepno.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie udostępniona partnerom prywatnym na podstawie art. 60e ust. 3 PZP wraz z Zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Opis potrzeb i wymagań Podmiotu Publicznego został zamieszczony na stronie internetowej Podmiotu Publicznego: http://bip.wokiss.pl/kepno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1 Punkt Obsługi Interesanta 63-600 Kępno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.