eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › DOSTAWA MATERIAŁÓW LABORATORYNYCH, SYSTEMU POBORU KRWI, AKCEROSRÓW DO SYSTEMU POBORU KRWI, itp. WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU- CZTNIKA DO OB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Jelenia Góra: DOSTAWA MATERIAŁÓW LABORATORYNYCH, SYSTEMU POBORU KRWI, AKCEROSRÓW DO SYSTEMU POBORU KRWI, itp. WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU- CZTNIKA DO OB
Numer ogłoszenia: 246537 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Wojewódzki , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7537286, fax. 075 7543883.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW LABORATORYNYCH, SYSTEMU POBORU KRWI, AKCEROSRÓW DO SYSTEMU POBORU KRWI, itp. WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU- CZTNIKA DO OB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa : - systemu poboru krwi ( 41 pozycji asortymentowych) wraz z dzierżawą aparatu - czytnik do OB ( 1 szt.) - pakiet nr 1 - końcówek do pipet automatycznych ( 4 pozycje asortymentowe) - pakiet nr 2 - probówek ( 18 pozycji asortymentowych ) - pakiet nr 3 - pojemników na odpady medyczne ( 3 pozycje asortymentowe) - pakiet nr 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium : -Pakiet nr 1 - 10.240,00 zł. -Pakiet nr 2 - 75,00 zł. -Pakiet nr 3- 1.228,00 zł. -Pakiet nr 4- 1.140,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy e)spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp f)spełniają wymogi określone w SIWZ W toku badania i oceny ofert Zamawiający będzie posługiwał się kryteriami spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony druk oferty -na podstawie załącznika nr 2 , b)potwierdzenie wniesienia wadium, c)szczegółową ofertę cenową na dostawę asortymentu zużywalnego - zgodnie z wykazem asortymentowo- ilościowym - załącznik nr 1 ), d)określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru ( dot. asortymentu zużywalnego - max 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2, e)określenie ostatecznych warunków i terminu płatności ( min termin płatności 30 dni ) - należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 . f)zobowiązanie Wykonawcy do zachowania stałości cen na oferowany asortyment zużywany przez okres 24 miesięcy - należy wpisać w formularza oferty załącznik nr 2 , g)określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 1 - należy uzupełnić w formularzu oferty załącznik nr 2 , h)określenie daty wstawienia aparatu ( czytnika do OB.) przeznaczonego do dzierżawy ( max do 4 tygodni od daty podpisania umowy)- należy uzupełnić w formularzu oferty załącznik nr 2, i)określenie kwot dzierżawy aparatu w skali miesiąca (max kwota 130,00 zł. netto ) wg formularza cenowego - załącznik nr 4 wraz z oświadczeniem, że stawka czynszu pozostanie niezmienna przez okres realizacji umowy -należy uzupełnić w formularzu oferty załącznik nr 2, j)uzupełniony formularz parametrów technicznych systemu poboru krwi wraz z dzierżawą aparatu - należy uzupełnić załącznik nr 3 i 3 A k)dołączyć atesty i dopuszczenia na oferowane aparat przeznaczony do dzierżawy - wymagane dokumenty do użytkowania aparatu w publicznych placówkach służby zdrowia na terenie Polski, l)dołączyć opinie potwierdzające jakość aparatu, ł) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, m) oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 5, n)oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 6 ), o)dołączyć katalogi, foldery ( ze zdjęciami, rysunkami) w języku polskim na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. p)oświadczenie Wykonawcy ,że na żądanie Zamawiającego dostarczy w ciągu 2 dni roboczych próbki zaoferowanego asortymentu w najmniejszych opakowaniach handlowych q)oświadczenie Wykonawcy ,że przy dostawie towar będzie opisany w języku polskim r)Dot. Pakietu nr 4 - dołączyć atest dopuszczenia na rynku polskim do gromadzenia materiału zakaźnego s)Dot. Pakiet nr 2 - dołączyć oświadczenie, że Pozycje: 1,2,3,4 będą dostosowane do pipet automatycznych Labsystems i Biohit.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Wojewódzki ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra - Dział Umów i Zaopatrzenia pok. 024- niski parter.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO - SEKRETARIATT SZPITALA pok. 171.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System poboru krwi wraz z dzierżawą aparatu - czytnik do OB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - asortyment zużywalny - 41 pozycji asortymentowych - dzierżawa aparatu- 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KOŃCÓWKI DO PIPET AUTOMATYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 poyzcje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PROBÓWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 18 pozycji asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje asortymentowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.