eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH KOMUNALNO BYTOWYCH Z KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131 ZP 39 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Mińsk Mazowiecki: USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH KOMUNALNO BYTOWYCH Z KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131 ZP 39 2013
Numer ogłoszenia: 246467 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216521 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131, , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: WOJSKO.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH KOMUNALNO BYTOWYCH Z KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131 ZP 39 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych komunalno-bytowych w pojemnikach Wykonawcy z kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 1131. W prowadzonym postępowaniu zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach 4 zadań zgodnie z formularzem ofertowym i cenowym. Wykonawca może ubiegać się o zamówienie w ramach jednego lub więcej zadania. Każda część zamówienia będzie oceniana jako odrębna oferta. Do obowiązków Wykonawcy należy: Wyposażenie nieruchomości w sprawne, estetyczne, szczelne plastikowe lub metalowe pojemniki do gromadzenia odpadów zgodnie z opisem wskazanym poniżej komunalnych niesegregowanych o kodzie 20 03 01 o pojemności : L.p. Pojemność Przewidziany rodzaj pojemnika 1. 5 m3 Typu U5 lub równoważny - metalowy 2. 1,1 m3 Typu PA 1100 lub równoważny - metalowy 3. 0,12 m3 Typu MGB 120 lub równoważny - plastikowy komunalnych segregowanych o kodach 20 01 02, 20 01 01, 20 01 39 typu L.p. Pojemność Przewidziany rodzaj pojemnika 1. 1,1 m3 segregowane szkło Typu MGB 1100 lub równoważny - plastikowy 2. 2,5 m3 segregowane papier i tektura Typu Euroleader 2,5 lub równoważny- plastikowy 3. 2,5 m3 segregowane tworzywo sztuczne Typu Euroleader 2,5 lub równoważny- plastikowy 4. 1,1 m3 segregowane papier Typu MGB 1100 lub równoważny - plastikowy 5. 1,1 m3 segregowane tworzywa sztuczne Typu MGB 1100 lub równoważny - plastikowy Wywożenie odpadów zgodnie z ustaloną częstotliwością, Odbieranie odpadów z pojemników oraz odpadów leżących poza pojemnikami w przypadku niezachowania ustalonej częstotliwości wywozu, Sprzątnięcie porozsypywanych odpadów w trakcie opróżniania pojemników, Prowadzenie rejestru ilości wywożonych nieczystości, w którym każdorazowy wywóz kwitował będzie przedstawiciel zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez produkt równoważny należy rozumieć przedmiot zamówienia o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszej niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry, nazwy handlowe przedmiotu zmówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W takim przypadku to na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia równoważności poprzez dołączenie do ofert kart charakterystyki lub opisów zaproponowanych artykułów 3.Do obowiązków zamawiającego należy: zapewnienie utwardzonej powierzchni do ustawienia pojemników zapewnienie należytego (w okresie zimowym wolnego od śniegu i lodu, nie zastawionego innymi pojazdami dojazdu do pojemników; gromadzenie odpadów wyłącznie w pojemnikach; ponoszenie odpowiedzialności za zaginięcie lub uszkodzenie pojemników spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub dewastacją np. spalenie, kradzież, odkręcenie kółek, itp. 4.Częstotliwość wywozu nieczystości, ilość i rodzaj pojemników, ilość wywiezionych nieczystości w czasie trwania umowy zgodnie dla poszczególnych zadań: Zadanie I - KOMPLEKS MIŃSK MAZOWIECKI wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych zmieszanych - kod odpadu 20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 z następujących kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131 w Mińsku Mazowieckim: Miejscowość Kompleks Rodzaj pojemnika m3 Ilość pojemników Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3 Częstotliwość wywozu 05-300 Mińsk Maz.- Kolonia Janów K-0799 od 5m3 5 1300 raz w tygodniu segregacja papier 2,5 1 7,5 na zgłoszenie tel. segregacja plastik 2,5 1 7,5 na zgłoszenie tel. segregacja szkło 1,1 1 2,2 na zgłoszenie tel. 05-300 Mińsk Maz. -Janów K-6031 od 5m3 10 1820 raz w tygodniu segregacja papier 2,5 2 10 na zgłoszenie tel. segregacja plastik 2,5 2 10 na zgłoszenie tel. segregacja szkło 1,1 2 2,2 na zgłoszenie tel. 05-300 Mińsk Maz. ul. Piękna 3 K-0115 do 1,1m3 2 26,4 raz w miesiącu 05-300 Mińsk Maz. ul. Warszawska 287 K-1023 do 1,1m3 12 1372,8 2 razy w tygodniu od 5m3 1 60 raz w miesiącu segregacja papier 2,5 3 15 na zgłoszenie tel. segregacja plastik 2,5 3 15 na zgłoszenie tel. segregacja szkło 1,1 3 6,6 na zgłoszenie tel. 05-300 Mińsk Maz. ul. Warszawska 287 Parafia K-1023 do 1,1m3 1 28,6 co 2 tygodnie Zadanie 2 - KOMPLEKS GARWOLIN 08-430; UL. KOŚCIUSZKI 28 - K-0187 wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych zmieszanych - kod odpadu 20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 Miejscowość Kompleks Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3 Częstotliwość wywozu Garwolin 08-430 ul. Kościuszki 28 K-0187 do 1,1m3 1 28,6 co 2 tygodnie segregacja papier 1,1 1 13,2 raz w miesiącu segregacja plastik 1,1 1 3,3 na zgłoszenie tel. segregacja szkło 1,1 1 3,3 na zgłoszenie tel. ZADANIE NR 3 - KOMPLEKS ŻYCZYN - wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych zmieszanych - kod odpadu 20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39 Miejscowość Kompleks Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3 Częstotliwość wywozu Życzyn Podebłocie K-0315 do 1,1 m3 3 39,6 raz w miesiącu segregacja papier 1,1 1 6,6 raz na 2 miesiące segregacja plastik 1,1 1 6,6 raz na 2 miesiące Życzyn K-0507 do 1,1m3 1 13,2 raz w miesiącu ZADANIE NR 4 - SIEDLCE - wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych zmieszanych - kod odpadu 20 03 01. Miejscowość Kompleks Rodzaj pojemnika Ilość pojemników Przwidywana ilość wywiezionych nieczystości w okresie trwania umowy w m3 Częstotliwość wywozu Siedlce 08-110 ul. Składowa 39 K-0951 do 1,1m3 3 171,6 raz w tygodniu do 1,1 m3 8 228,8 co 2 tygodnie od 5 m3 1 130 co 2 tygodnie Siedlce 08-110 ul. Wałowa 1 K-0952 do 1,1 m3 2 57,2 co 2 tygodnie Siedlce -Grabianów K-0955 do 1,1 m3 1 28,6 co 2 tygodnie Siedlce 08-110 ul. Plac Tysiąclecia 1 K-0960 0,12 m3 2 6,24 co 2 tygodnie Rozdział IV Termin realizacji zamówienia i Forma płatności Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej niż od 01.12.2013 do 30.11.2014r.. Wynagrodzenie będzie płatne z dołu na podstawie faktury WYKONAWCY, wystawionej na koniec danego miesiąca kalendarzowego stanowiący okres rozliczeniowy w oparciu o ilości wskazane w rejestrze wywozu odpadów komunalno-bytowych potwierdzonych każdorazowo przez przedstawiciela ZAMAWIAJĄCEGO. Oryginał rejestru za dany miesiąc będzie załączony do faktury. Ilości odpadów wyszczególnione w rejestrach wywozów odpadów powinny być zgodne z ilościami widniejącymi na fakturach. Zapłata wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w terminie 30 dni (trzydziestu dni) od dnia każdorazowego otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zapłata nastąpi na rachunek bankowy wykonawcy wynikający z faktury. Za dzień spełnienia świadczenia uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. Jesteśmy płatnikami VAT. Wszystkie wymagania zawarte w SIWZ na stronie Zamawiającego www.23blt.sp.mil.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I - KOMPLEKS MIŃSK MAZOWIECKI wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych (zmieszanych) - kod odpadu 20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS Otwock Sp. z o.o., ul. Johna Lennona 4, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216577,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 275965,06

  • Oferta z najniższą ceną: 275965,06 / Oferta z najwyższą ceną: 276817,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2 - KOMPLEKS GARWOLIN 08-430; UL. KOŚCIUSZKI 28 - K-0187 wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych (zmieszanych) - kod odpadu 20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych BŁYSK Sp. z o.o. ul. Piastowa 2 05-400 Otwock, ul. Piastowa 2, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1597,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2915,11

  • Oferta z najniższą ceną: 2915,11 / Oferta z najwyższą ceną: 2915,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE NR 3 - KOMPLEKS ŻYCZYN - wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych zmieszanych - kod odpadu 20 03 01 i odpadów komunalnych stałych segregowanych typu: papier i tektura - kod odpadu 20 01 01 tworzywa sztuczne - kod odpadu 20 01 39

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych BŁYSK Sp. z o.o., ul. Piastowa 2, 05-400 OTWOCK, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3498,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4785,03

  • Oferta z najniższą ceną: 4785,03 / Oferta z najwyższą ceną: 4785,03

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE NR 4 - SIEDLCE - wywóz odpadów komunalnych stałych niesegregowanych (zmieszanych) kod odpadu 20 03 01.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS Sp. z o. o. ul. Zawodzie 16 02-981 Warszawa, ul. Zawodzie 16, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33438,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34775,96

  • Oferta z najniższą ceną: 34775,96 / Oferta z najwyższą ceną: 34775,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.