eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › DOSTAWA I KASACJA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KUTNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-17

Kutno: DOSTAWA I KASACJA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KUTNIE
Numer ogłoszenia: 246447 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220163 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3554780, faks 024 3554784.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I KASACJA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KUTNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych, motorowerowych i wtórników tablic do siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kutnie oraz kasacja tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kutnie. 2. Wymagany okres gwarancji na dostarczane tablice wynosi minimum 36 miesięcy. 3. Wykaz rodzajów i wersji tablic rejestracyjnych i ich ilości objętych zamówieniem: 3.1. Tablice samochodowe - ogółem 37 000 szt. w wersjach: a) Samochodowa zwyczajna: - jednorzędowa, - dwurzędowa. b) Samochodowa tymczasowa: - jednorzędowa, - dwurzędowa. c) Samochodowa tymczasowa badawcza: - jednorzędowa, - dwurzędowa. d) Samochodowa indywidualna: - jednorzędowa, - dwurzędowa. e) Samochodowa zabytkowa: - jednorzędowa, - dwurzędowa. 3.2. Tablice motocyklowe - ogółem 1500 szt. w wersjach: a) zwyczajna, b) indywidualna, c) zabytkowa, d) tymczasowa, e) tymczasowa - badawcza. 3.3. Tablice motorowerowe - ogółem 1500 szt. w wersjach: a) zwyczajna, b) tymczasowa, c) tymczasowa - badawcza. 3.4. Wtórniki tablic - 900 szt. 4. Tablice rejestracyjne przeznaczone do kasacji odbierane będą przez Wykonawcę własnym transportem w terminach określonych przez Zamawiającego wg sporządzonego wykazu. Kasacja tablic rejestracyjnych (stalowych, aluminiowych i plastikowych) odbywać się będzie w sposób uniemożliwiający ich ponowne wykorzystanie przez dwukrotne przecięcie każdej tablicy we własnym zakładzie produkcji tablic. Dodatkowo tablice plastikowe podlegają utylizacji. 5. Ilości poszczególnych rodzajów tablic są szacunkowe i mogą ulec nieznacznym zmianom w okresie realizacji zamówienia. 6. Zamówienie realizowane będzie poprzez sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych, stosownie do zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy wykonywanych tablic wynosi 14 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 7. Tablice rejestracyjne muszą być wykonywane zgodnie z certyfikatem Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 roku nr 186, poz.1322 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 roku w sprawie warunków produkcji oraz dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2002 roku Nr 193, poz. 1618).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.00.00 - 27.52.00.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 769423.77 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLMAR Janusz Olszewski Sp. j., ul. Wiosenna 28, 09-410 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 769423.77
  • Oferta z najniższą ceną: 769423.77 oferta z najwyższą ceną: 769423.77
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.