eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów Łódzki › usługi szkoleniowe w zakresie poradnictwo specjalistyczne o prawach i uprawnieniach z zakresu prawa pracy, cywilnego i rodzinnego służące przywróceniu samodzielności życiowej w tym powrotu na rynek pracy oraz obsługi komputera z Internetem - podstawy bez uzyskania kompetencji w zakresie ECDL, na rzecz uczestników projektu systemowego Siedmiomilowy krok 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej POKL współfinansowanego przez UE w ramach EFS.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Konstantynów Łódzki: usługi szkoleniowe w zakresie poradnictwo specjalistyczne o prawach i uprawnieniach z zakresu prawa pracy, cywilnego i rodzinnego służące przywróceniu samodzielności życiowej w tym powrotu na rynek pracy oraz obsługi komputera z Internetem - podstawy bez uzyskania kompetencji w zakresie ECDL, na rzecz uczestników projektu systemowego Siedmiomilowy krok 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej POKL współfinansowanego przez UE w ramach EFS.
Numer ogłoszenia: 246352 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim , ul. Słowackiego 11, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 0-42 211 19 67, faks 0-42 211 67 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopskonstantynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi szkoleniowe w zakresie poradnictwo specjalistyczne o prawach i uprawnieniach z zakresu prawa pracy, cywilnego i rodzinnego służące przywróceniu samodzielności życiowej w tym powrotu na rynek pracy oraz obsługi komputera z Internetem - podstawy bez uzyskania kompetencji w zakresie ECDL, na rzecz uczestników projektu systemowego Siedmiomilowy krok 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej POKL współfinansowanego przez UE w ramach EFS..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń na rzecz uczestników projektu systemowego Siedmiomilowy krok Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: 1) Cz. 1 - Poradnictwo specjalistyczne o prawach i uprawnieniach z zakresu prawa pracy, cywilnego i rodzinnego służące przywróceniu samodzielności życiowej w tym powrotu na rynek pracy 2) Cz. 2 - Obsługa komputera z Internetem - podstawy bez uzyskania kompetencji w zakresie ECDL Usługi szkoleniowe powinny obejmować: 1. zapewnienie wykwalifikowanej kadry prowadzącej szkolenie, 2. zapewnienie sal wykładowych - szkoleniowych wraz ze sprzętem i materiałami niezbędnymi do przeprowadzenia szkolenia, (np. rzutnik, ekran, flipchart, itp.), odpowiednio dostosowanych do ilości uczestników każdej z grup szkoleniowych, 3. uczestnicy kursu Obsługa komputera z Internetem - podstawy bez uzyskania kompetencji w zakresie ECDL winni mieć zapewniony sprzęt (jedno stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu na jednego uczestnika szkolenia), 4. zapewnienie warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia, 5. przygotowanie i druk materiałów dydaktycznych z naniesionymi odpowiednio logotypami (dla każdego uczestnika: program szkolenia, materiały szkoleniowe, bindowane lub w inny sposób trwale połączone, długopis, notatnik, ewentualnie dodatkowo multimedialne materiały dydaktyczne oraz jeden komplet tak przygotowanych materiałów dla Zamawiającego), 6. przygotowanie i druk certyfikatów ukończenia szkolenia z naniesionymi odpowiednio logotypami - załącznik nr 9. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem i wydaniem zaświadczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r., w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, 7. zapewnienie wyżywienia podczas każdego dnia szkoleniowego tzw. cateringu: serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, ciastek i zimnych napojów oraz w przypadku Części II dodatkowo obiadu w postaci jednego gorącego posiłku tj. drugiego dania. Wykonawca odpowiada za dowóz i podanie posiłków oraz zobowiązany jest do posprzątania stołu, zebrania naczyń i resztek posiłku po zakończeniu szkolenia w każdym dniu. Wykonawca odpowiada za dowóz i podanie posiłków oraz zobowiązany jest do posprzątania stołu, zebrania naczyń i resztek posiłku po zakończeniu szkolenia w każdym dniu, 8. sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 10 zdjęć na płycie CD), 9. przeprowadzenie badań ewaluacyjnych każdego z rodzajów szkolenia uwzględniając 10. poziom wiedzy uczestnika przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu (ankiety zaakceptowane przez Zamawiającego) oraz sporządzenie raportu końcowego z efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów, 11. ubezpieczenie NNW, 12. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć pełną dokumentację szkoleń tj.: protokół odbioru wykonanego szkolenia, faktury VAT, dzienniki, listy obecności, kopie zaświadczeń i certyfikatów o ukończeniu szkolenia, ankiety ewaluacyjne, raport końcowy z efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów, zdjęcia w formie papierowej i elektronicznej/, listy potwierdzające odbiór cateringu, certyfikatów, materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, 13. Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić wszystkie szkolenia na terenie miasta Konstantynowa Łódzkiego, 14. opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia, 15. oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawcza wykaże, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. Nr 69 z 2008r. poz. 415 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli: - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, trzy usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń-warsztatów o tematyce zgodnej z opisem tej części zamówienia, o którą Wykonawca się ubiega.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zamieści w ofercie wykaz narzędzi potrzebnych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zamieści w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia i wykaże, że prowadziły one w ciągu ostatnich trzech lat trzy szkolenia o podobnej tematyce

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, w okresie wykonywania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument potwierdzający (zaświadczenie, poświadczenie) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopskonstantynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Słowackiego 11, 95-050 Konstantynów Łódzki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Słowackiego 11, 95-050 Konstantynów Łódzki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Siedmiomilowy krok Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Poradnictwo specjalistyczne o prawach i uprawnieniach z zakresu prawa pracy, cywilnego i rodzinnego służące przywróceniu samodzielności życiowej w tym powrotu na rynek pracy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidziano do przeszkolenia ok. 29 osób (liczba osób może ulec zmianie). Szkolenie zostanie sfinansowane w ramach projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Liczba osób i czas trwania szkolenia. W powyższym szkoleniu uczestniczyć będzie łącznie grupa 29 osób (liczba osób może ulec zmianie). Osoby będą kierowane w dwóch grupach. Szkolenie winno odbyć się w terminie 18 sierpień - 29 sierpień 2014 r. w godzinach rannych. Miejsce szkolenia. Kurs powinien odbywać się na terenie Konstantynowa Łódzkiego. Jest to podyktowane faktem, iż uczestnicy Projektu są mieszkańcami Konstantynowa Łódzkiego i osobami o bardzo niskich dochodach. Wykonawca w ofercie przedstawi proponowane miejsce szkolenia. Liczba godzin i program szkolenia. Program zajęć obejmować winien 25 godzin dydaktycznych (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczonych dla jednego uczestnika. Zajęcia dla każdej z grup winny odbywać się w godzinach rannych, od poniedziałku do piątku, maksymalnie po 5 godzin dydaktycznych. W czasie przerw wymagane jest zapewnienie uczestnikom tzw. cateringu: serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, ciastek, zimnych napojów. Minimalny zakres tematyczny szkolenia. Celem szkolenia jest nabycie informacji o prawach i uprawnieniach z zakresu prawa pracy, rodzinnego i cywilnego. zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę, umowy cywilnoprawne, dochodzenie roszczeń przez pracowników w zakresie mobbingu, dyskryminacji, władza rodzicielska, sprawy o rozwód i separację, alimenty, prawa majątkowe i prawa dziedziczenia. Program zajęć powinien zawierać dodatkowo:nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, ankiety ewaluacyjne służące sprawdzaniu efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów (zaakceptowane przez Zamawiającego). Trening prowadzony będzie przez co najmniej mgr prawa, którzy okażą Zamawiającemu dyplom ukończenia studiów prawniczych i wykażą, że prowadzili w ciągu ostatnich trzech lat trzy szkolenia-konsultacje o podobnej tematyce skierowane do osób bezrobotnych, w tym długotrwale bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo, niepełnosprawnych, zagrożonych wykluczeniem społecznym. Materiały szkoleniowe dla uczestników Uczestnicy szkolenia winni mieć zapewniony sprzęt, jak również winni otrzymać materiały poświęcone tematyce kursu zaopatrzone w logo UE i POKL oraz notatniki, długopisy, ołówki itp. przybory piśmiennicze. Harmonogram, preliminarz kosztów, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogram będący propozycją terminów szkoleń - załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz sporządzony przez Wykonawcę szczegółowy program szkolenia a także jego treści ( załącznik nr 10). Należy przedstawić preliminarz kosztów zawarty na druku stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje: m. in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszt cateringu. Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom kursu certyfikaty o jego ukończeniu na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W czas trwania poszczególnych szkoleń nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa komputera z Internetem - podstawy bez uzyskania kompetencji w zakresie ECDL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidziano do przeszkolenia 29 osób. Szkolenie zostanie sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Liczba osób i czas trwania szkolenia. W powyższym szkoleniu uczestniczyć będzie 29 osób. Osoby będą kierowane w 3 grupach ok. 8, 9 i 12 - osób. Szkolenie winno odbyć się w terminie od 01 września - do 08 października 2014 r. w tym: 1 grupa w terminie 01 września - 18 września 2014 r. w godz. rannych, 2 grupa w terminie 01 września - 18 września 2014 r. w godz. popołudniowych, 3 grupa w terminie 19 września - 08 października 2014 r. w godz. rannych. Miejsce szkolenia. Kurs powinien odbywać się na terenie Konstantynowa Łódzkiego. Jest to podyktowane faktem, iż uczestnicy Projektu są mieszkańcami Konstantynowa Łódzkiego i osobami o bardzo niskich dochodach. Wykonawca w ofercie przedstawi proponowane miejsce szkolenia. Liczba godzin i program szkolenia. Program zajęć obejmować winien 68 godzin dydaktycznych (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczonych dla jednego uczestnika. Zajęcia dla każdej z grup winny odbywać się 5 razy w tygodniu na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku po 5 godzin dydaktycznych, z czego 1 i 3 grupa zajęcia w godzinach rannych, 2 grupa zajęcia w godzinach popołudniowych w terminach określonych jw. Minimalny zakres tematyczny szkolenia. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie obsługi komputera i Internetu. Program szkolenia powinien obejmować: Podstawowe pojęcia związane z pracą z systemem operacyjnym, urządzenia preferencyjne, ich podział, budowę komputera, budowę klawiatury i funkcje klawiszy, wprowadzenie do systemu WINDOWS, podstawowe operacje wykonywane na plikach i katalogach, uruchamianie programów i praca z dokumentami, akcesoria Microsoft Windows, praca z folderami i plikami, obsługa programów pakietu MS OFFICE, praca w sieci, drukowanie. Wprowadzenie do Internetu, zastosowanie Internetu, obsługa poczty elektronicznej. Materiały szkoleniowe dla uczestników Uczestnicy szkolenia winni mieć zapewniony sprzęt (jedno stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu na jednego uczestnika szkolenia), jak również winni otrzymać materiały poświęcone tematyce kursu oraz długopisy, ołówki itp. przybory piśmiennicze. W czasie przerw wymagane jest zapewnienie uczestnikom tzw. cateringu obejmującego serwis kawowy i obiad. Serwis kawowy obejmuje zapewnienie kawy, herbaty, ciastek, wody mineralnej. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika obiad składający się z jednego ciepłego dania tzw. drugiego dania, w każdym dniu szkolenia. Wykonawca odpowiada za dowóz i podanie posiłków oraz zobowiązany jest do posprzątania stołu, zebrania naczyń i resztek posiłku po zakończeniu szkolenia w każdym dniu. Harmonogram, preliminarz kosztów, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogram będący propozycją terminów szkoleń - załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz sporządzony przez Wykonawcę szczegółowy program szkolenia, a także jego treści (załącznik nr 10). Należy przedstawić preliminarz kosztów zawarty na druku stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje: m. in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszt cateringu, inne koszty. Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom kursu certyfikaty o jego ukończeniu na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zaświadczenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r., w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. W czas trwania poszczególnych szkoleń nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.