eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Łomianki w 2008r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-11

Łomianki: Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Łomianki w 2008r
Numer ogłoszenia: 246305 - 2007; data zamieszczenia: 11.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686301, fax 0-22 7686302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Łomianki w 2008r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Miasta i Gminy Łomianki: codzienne opróżnianie koszy, sprzątanie śmieci przy koszach, w odległości 1 m od kosza, naprawę i konserwację koszy, wymianę uszkodzonych części lub całych koszy (dostarczonych przez Zamawiającego), ustawianie nowych koszy 2. Sprzątanie przystanków autobusowych na terenie Miasta i Gminy Łomianki: codzienne opróżnianie koszy przystankowych, naprawę i konserwację koszy na przystankach, wymianę całych koszy (dostarczonych przez Zamawiającego), codzienne sprzątanie terenu przystanków autobusowych, na długości zatoki przystankowej, jednak nie mniej niż 40 mb, po 20 mb od słupka przystankowego lub wiaty przystankowej oraz szerokości utwardzonej powierzchni przystanku do 5 mb od krawędzi drogi/zatoki przystankowej (sprzątanie odpadów, zamiatanie piasku z chodnika, usuwanie przerośniętych traw, itp.),usuwanie śniegu i likwidowanie śliskości, w tym rozstawienie i sprzątnięcie pojemników dostarczonych przez Zamawiającego oraz napełnienie pojemników mieszanką piaskowo-solną dostarczoną przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia sytuacji zalegania śniegu i powstania konieczności uprzątnięcia zgarniętego śniegu i lodu Wykonawca podejmie się wywozu śniegu na wyraźne polecenie Zamawiającego nie częściej niż jeden raz w miesiącu, sprzątanie odpadów z terenu przystanków odbywać się będzie w godzinach 5,00- 7,00, 3. Utrzymywanie czystości na drogach zbiorczych: codzienne sprzątanie odpadów stałych z poboczy dróg o charakterze dróg zbiorczych, ich wywóz na legalne składowiska odpadów, codzienne usuwanie wszystkich odpadów z dróg, poboczy i chodników, a w szczególności: odpadów komunalnych, gałęzi, gruzu lub innych odpadów pobudowlanych, codzienne sprzątanie poboczy w odległości do 10 m od krawędzi jezdni w linii prostej, codzienne sprzątanie całej powierzchni pasażu przy ul. Warszawskiej pomiędzy ul. Baczyńskiego a ul. Wiślaną, z wyłączeniem parkingu przy sklepie GLOBI oraz parkingu przy sklepie Marc-Pol, codzienne usuwanie ogłoszeń i reklam z słupów energetycznych oraz drzew, w pasie drogowym, sprzątanie ulic, poboczy oraz chodników po kolizjach drogowych i wywóz odpadów do specjalistycznych zakładów utylizacji: każdorazowo po wezwaniu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, Straży Miejskiej w Łomiankach lub Policji w Łomiankach, a w szczególności: usuwanie części rozbitych pojazdów (z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych),usuwanie materiałów rozsypanych w trakcie kolizji lub ich przewozu(z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych i takich, do których usunięcia niezbędny jest specjalistyczny sprzęt, jak dźwigi, itp.),usuwanie zabitych zwierząt z dróg lub innych miejsc na terenie Miasta i Gminy Łomianki, oraz ich wywóz do specjalistycznych zakładów utylizacji. 4.Utrzymanie czystości na drogach gminnych i lokalnych na terenie Miasta i Gminy Łomianki: sprzątanie odpadów stałych z poboczy dróg i ich wywóz na legalne składowiska odpadów, usuwanie wszystkich odpadów z dróg, poboczy i chodników, a w szczególności: odpadów komunalnych, gałęzi, gruzu lub innych odpadów budowlanych, sprzątanie poboczy w odległości do 5 m od krawędzi jezdni w linii prostej, usuwanie ogłoszeń i reklam ze słupów energetycznych oraz drzew w pasie drogowym, sprzątanie ulic, poboczy oraz chodników po kolizjach drogowych i wywóz odpadów do specjalistycznych zakładów utylizacji każdorazowo po wezwaniu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, Straży Miejskiej w Łomiankach, a w szczególności: usuwanie części rozbitych pojazdów (z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych),usuwanie materiałów rozsypanych w trakcie kolizji lub ich przewozu (z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych i takich, do których usunięcia niezbędny jest specjalistyczny sprzęt, jak dźwigi, itp.), bieżące usuwanie zabitych zwierząt z dróg lub innych miejsc na terenie Miasta i Gminy Łomianki, oraz ich wywóz do specjalistycznych zakładów utylizacji. 5. Sprzątanie piasku z ulic, chodników i parkingów, wraz z wywozem na legalne składowisko: sprzątanie piasku i przerośniętych traw z pasa bezpieczeństwa jezdni i chodników: na szerokości 1 mb pasa jezdni, na całej powierzchni chodników, na całej powierzchni parkingów, jednorazowo w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, sierpień, wrzesień, październik; w dniach od 01 do 15 każdego miesiąca, Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości koszy nie więcej niż o 10% w stosunku do liczby, określonej w wykazie koszy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełniana podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum dwóch usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3.aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa pkt.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, . - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowani ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. 7 .Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: w sprawach merytorycznych: Agnieszka Woźniak 022 751-17-83 w sprawach formalnych Aneta Witkowska (22) 768 62 09, w dniach roboczych godz. 10.00-14.00.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 pokój 1, Łomianki w godz. 8: 00 - 16: 00 , drogą pocztową na pisemny wniosek Wykonawcy - cena 20,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115 pokój 1, Łomianki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.