Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Katowice: Remont balkonów w Katowicach przy:
część 1 - ul. Plebiscytowej 25,
część 2 - ul. PCK 3
Numer ogłoszenia: 24629 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont balkonów w Katowicach przy: część 1 - ul. Plebiscytowej 25, część 2 - ul. PCK 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Postępowanie podzielone jest na 2 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części zamówienia. 2. Przedmiotem zamówienia jest: część 1 - Remont balkonów przy ul. Plebiscytowej 25 w Katowicach. Roboty budowlane polegać będą w szczególności na: wykonaniu nowych konstrukcji płyt balkonowych, wykonaniu nowych posadzek i obróbek blacharskich dla wszystkich płyt balkonowych, wykonaniu nowych otulin dla istniejących belek nośnych stalowych dla wszystkich płyt balkonowych, wykonaniu nowych tynków dla płyt balkonowych, a także należy wyremontować istniejące balustrady betonowe. część 2 - Remont balkonów przy ul. PCK 3 w Katowicach. Roboty budowlane polegać będą w szczególności na: demontażu tynków posadzek, okładzin, wykonanie tynków zewnętrznych, wykonaniu wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na balkonach budynku, wykonaniu posadzek oraz wykonaniu i montażu elementów ślusarskich ogrodzenia występujących w przedmiotowym budynku. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla: części 1 - (remont balkonów przy ul. Plebiscytowej 25) określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9a do SIWZ oraz Dokumentacja Projektowa wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10a do SIWZ; części 2 - (remont balkonów przy ul. PCK 3) określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9b do SIWZ oraz Dokumentacja Projektowa wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10b do SIWZ. 4. Minimalny wymagany przez zamawiającego dla każdej części zamówienia okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi 5 lat i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 5. Minimalny Wymagany przez zamawiającego dla każdej części zamówienia okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 7. Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany będzie wraz z kartą gwarancyjną przedstawić komplet atestów i certyfikatów na dostarczone i zamontowane materiały zgodnie ze Specyfikacją Techniczną. 9. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumentację powykonawczą - opis przeprowadzonych prac i zastosowanych materiałów, dokumentację fotograficzną ukazującą obiekt przed, w trakcie i po zakończeniu robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla każdej części zamówienia w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.29.00-0, 45.11.13.00-1, 45.26.23.11-4, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.44.21.00-8, 44.21.23.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla czści 1 i 2 zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia należy wykazać: Dla części 1 zamówienia - wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu remontów balkonów oraz robót sztukatorskich o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł (brutto) każda. Pod pojęciem roboty sztukatorskie należy rozumieć prace związane z konserwacją (np. wzmocnienie, reprofilacja, impregnacja) lub odtworzeniem (np. w technice robót ciągnionych lub metodą narzutową) elementów architektonicznych budynków. Dla części 2 zamówienia - wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu remontu balkonów o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł (brutto).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla czści 1 i 2 zamówienia -potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać że: dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: Dla części 1 zamówienia: Kierownik budowy (minimum jedna osoba) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Dla części 2 zamówienia: Kierownik budowy (minimum jedna osoba) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uprawnienia konserwatorskie lub udokumentowaną praktykę przy robotach konserwatorskich w okresie minimum dwóch lat poświadczoną przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla czści 1 i 2 zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art 22 ust 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1a i 1b do SIWZ - odpowiednio dla każdej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę; b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), złożone w oryginale bądź kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem - odpowiednio dla każdej części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę; c) zakres zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ - jeśli dotyczy; d) kosztorys ofertowy uproszczony wypełniony na podstawie załączonego przedmiaru robót, stanowiącego załącznik nr 9a i 9b do SIWZ; e) pisemne zobowiązanie - w oryginale - podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wiedzy i doświadczenia oraz niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy f) oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia jednego dokumentu dla więcej niż jednej części zamówienia, pod warunkiem, że będzie z niego jednoznacznie wynikać, której/których części zamówienia dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w § 19 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz w zakresie: - zmian dotyczących osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony zamawiającego jak i wykonawcy, - terminu realizacji ze względu na panujące warunki atmosferyczna (niska temperatura, opady śniegu itp.), - terminu realizacji w przypadku wystąpienia uznanych robót dodatkowych. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów, ul. Mieszka I 2, 40-877 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 08:45, miejsce: 40-877 Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont balkonów przy ul. Plebiscytowej 25 w Katowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegać będą w szczególności na: wykonaniu nowych konstrukcji płyt balkonowych, wykonaniu nowych posadzek i obróbek blacharskich dla wszystkich płyt balkonowych, wykonaniu nowych otulin dla istniejących belek nośnych stalowych dla wszystkich płyt balkonowych, wykonaniu nowych tynków dla płyt balkonowych, a także należy wyremontować istniejące balustrady betonowe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9a do SIWZ oraz Dokumentacja Projektowa wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.29.00-0, 45.11.13.00-1, 45.26.23.11-4, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.44.21.00-8, 44.21.23.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont balkonów przy ul. PCK 3 w Katowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegać będą w szczególności na: demontażu tynków posadzek, okładzin, wykonanie tynków zewnętrznych, wykonaniu wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na balkonach budynku, wykonaniu posadzek oraz wykonaniu i montażu elementów ślusarskich ogrodzenia występujących w przedmiotowym budynku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9b do SIWZ oraz Dokumentacja Projektowa wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.29.00-0, 45.11.13.00-1, 45.26.23.11-4, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.44.21.00-8, 44.21.23.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa materiałów zużywalnych do badań patomorfologicznych.
- Dostawa zasobnika źródła węgla
- Dostawa materiałów biurowych.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
- Wykonanie kontroli (przeglądów) rocznych i pięcioletnich nieruchomości w zasobach KZGM EB 1-6, zgodnie z wymogami prawa budowlanego
- Działania ochrony czynnej w obszarze Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie: 1. Usuwanie drzew i krzewów. 2. Koszenie wraz z usuwaniem roślin inwazyjnych i ekspansywnych.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Karczewie
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
- Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
więcej: Rusztowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.