eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Słubicach przy ul. Bohaterów Warszawy 3B i terenie przyległym, zapewnienie środków higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) oraz środków czystości odpowiednich do czyszczenia i konserwacji poszczególnych rodzajów powierzchni sprzątanych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-22

Słubice: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Słubicach przy ul. Bohaterów Warszawy 3B i terenie przyległym, zapewnienie środków higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) oraz środków czystości odpowiednich do czyszczenia i konserwacji poszczególnych rodzajów powierzchni sprzątanych.
Numer ogłoszenia: 24626 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 463086 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Słubicach, ul. Bohaterów Warszawy 3B, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 95 750 70 24, faks 95 750 01 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Słubicach przy ul. Bohaterów Warszawy 3B i terenie przyległym, zapewnienie środków higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) oraz środków czystości odpowiednich do czyszczenia i konserwacji poszczególnych rodzajów powierzchni sprzątanych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Słubicach i na terenie przyległym, zapewnienie środków higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) oraz środków czystości odpowiednich do czyszczenia i konserwacji poszczególnych rodzajów powierzchni sprzątanych. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) - Kod CPV: 74700000 - 6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5. Zamawiający nie dopuszcza udzielanie zamówień uzupełniających. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: 6.1 wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 6.2 ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 6.3 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6.4. Wykonawca zakupuje na własny koszt: środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe, worki na śmieci oraz udostępni na żądanie Zamawiającego atesty na środki czyszczące i dezynfekujące, stwierdzające ich bezpieczeństwo. Wykonawca sam zapewni i sam będzie uzupełniać materiały eksploatacyjne do toalet (wkłady wymienne do pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Kapitałowa POLINWEST, ul. Słoneczna 17/1, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208805,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 190799,87

  • Oferta z najniższą ceną: 160964,54 / Oferta z najwyższą ceną: 289982,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.