eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2015/2016.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-21

Suwałki: Odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2015/2016.
Numer ogłoszenia: 246260 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Ogrodowa 57, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5657085, faks 087 5679221.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2015/2016..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2015/2016. Zamówienie obejmuje działania związane z odśnieżaniem i likwidacją śliskości dróg, przy użyciu własnych i powierzonych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności: a) odśnieżanie drogi - usuwanie śniegu z jezdni i poboczy drogi oraz obiektów towarzyszących (zatok autobusowych, parkingów, itp.) b) zwalczanie śliskości zimowej - zapobieganie występowaniu śliskości zimowej oraz zabiegi likwidujące śliskość zimową. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według następującego podziału przedmiotu zamówienia na części (zadania): 1. Odśnieżanie dróg powiatowych pługami odśnieżnymi: lemieszowymi stalowymi szczytowymi lub jednostronnymi, średnimi lub ciężkimi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami. Uwaga: do obsługi 1 zadania wymagane są 2 pługi w tym minimum 1 pług szczytowy: zadanie nr 1 obejmuje dr. o nr - 1121B, 1122B, 1123B, 1124B, 1120B, 1125B; zadanie nr 2 obejmuje dr. o nr - 1189B, 1190B, 1185B, 1184B, 1183B, 1119B, 1118B; zadanie nr 3 obejmuje dr. o nr - 1117B, 1145B, 1111B, 1112B, 1109B, 1110B; zadanie nr 4 obejmuje dr. o nr - 1106B, 1105B, 1104B, 1103B, 1102B, 1092B, 1100B, 1101B, 1108B, 1107B; zadanie nr 5 obejmuje dr. o nr - 1099B, 1098B, 1097B, 1096B, 1114B, 1115B, 1133B; zadanie nr 6 obejmuje dr. o nr - 1091B, 1093B, 1094B, 1095B, 1128B, 1129B, 1130B; zadanie nr 7 obejmuje dr. o nr - 1143B, 1134B, 1142B, 1144B, 1141B, 1140B, 1139B,1138B, 1801B zadanie nr 8 obejmuje dr. o nr - 1136B, 1135B, 1137B, 1131B, 1127B, 1132B, 1160B, 1159B; zadanie nr 9 obejmuje dr. o nr - 1154B, 1156B, 1153B, 1152B, 1180B, 1181B, 1172B, 1171B; 1157B, 1158B; zadanie nr 10 obejmuje dr. o nr - 1146B, 1148B, 1149B, 1150B, 1151B, 1147B. 2. Zwalczanie śliskości zimowej piaskarkami przy użyciu mieszanki piaskowo-solnej 20 % będącej w posiadaniu Zamawiającego wraz z jego załadunkiem przy ul. Ogrodowej 57 w Suwałkach: zadanie nr 11 obejmuje dr. o nr - 1099B, 1098B, 1097B, 1096B, 1114B, 1115B, 1133B, 1091B, 1093B, 1094B, 1095B, 1128B, 1129B, 1130B, 1143B, 1134B, 1142B, 1144B, 1141B, 1140B, 1139B, 1138B, 1132B, 1127B, 1131B, 1135B, 1136B, 1137B, 1160B, 1159B, 1154B, 1153B, 1156B, 1801B; zadanie nr 12 obejmuje dr. o nr - 1121B, 1122B, 1123B, 1124B, 1120B, 1125B, 1189B, 1190B, 1185B, 1184B, 1183B, 1119B, 1118B, 1117B, 1145B, 1111B, 1112B, 1109B, 1110B, 1108B, 1107B, 1106B, 1105B, 1104B, 1103B, 1102B, 1092B, 1100B, 1101B, 1152B, 1180B, 1172B, 1171B, 1151B, 1150B, 1149B, 1146B, 1147B, 1148B. 3. Odśnieżanie dróg powiatowych spycharkami, ładowarkami, równiarkami. zadanie nr 13 obejmuje dr. o nr - 1128B, 1129B, 1130B, 1094B, 1091B, 1095B, 1133B, 1093B, 1092B, 1099B, 1098B, 1096B, 1097B, 1115B, 1114B, 1112B, 1111B, 1145B, 1117B, 1100B, 1101B, 1103B, 1102B, 1104B, 1105B, 1106B, 1107B, 1108B, 1110B, 1109B, 1121B, 1122B, 1123B, 1120B, 1118B, 1119B, 1183B, 1125B, 1190B, 1189B, 1184B, 1185B; zadanie nr 14 obejmuje dr. o nr - 1127B, 1131B, 1137B, 1160B, 1135B, 1136B, 1138B, 1132B, 1144B, 1134B, 1142B, 1143B, 1140B, 1141B, 1139B, 1154B, 1153B, 1159B, 1156B, 1152B, 1147B, 1146B, 1148B, 1151B, 1150B, 1149B, 1181B, 1172B, 1171B, 1180B, 1801B. 4. Zwalczanie śliskości zimowej solarką, przy użyciu soli w ilości 20 g/m2 przy szerokości sypania 5 m: zadanie nr 15 - obejmuje odcinki dróg powiatowych wskazane przez Zamawiającego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w przypadku gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba wykonania zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające zostaną wykonane na podstawie odrębnej umowy z zachowaniem tych samych norm, standardów, cen oraz parametrów jak zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku. Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku. Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca wykaże: a) zadanie nr od 1 z 10 włącznie: do obsługi 1 zadania wymagane są 2 pługi w tym minimum 1 pług szczytowy. b) zadanie nr 11 i 12: do obsługi 1 zadania wymagana jest 1 piaskarka c) zadanie nr 13 i 14: do obsługi 1 zadania wymagane są 2 jednostki sprzętowe d) zadanie nr 15: do obsługi zadania wymagana jest 1 solarka. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje sprzętem na daną część (zadanie) lub wielokrotność tych urządzeń przy składaniu ofert na więcej niż jedno zadanie, np. jeśli złoży oferty na 2 zadania to musi posiadać po 2 szt. z każdego rodzaju sprzętu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku. Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku. Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2) Formularz cenowy - (zał. nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12, 2.13, 2.14, 2.15 - odpowiedni do oferowanego zadania). 3) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt III.4.2 odnośnik drugi - w oryginale lub poświadczona notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem i pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt III.4.2 odnośnik drugi oraz jej podpisem. 4) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazane postępowanie o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.Wykonawca składa dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne itp.) lub w przypadku podmiotów trzecich, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio tych Wykonawców lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tych Wykonawców lub te podmioty. 5) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp), które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada: 5.1) dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w III.4.2. odnośnik 1 i 2 oraz pisemne zobowiązanie tych podmiotów w formie oryginału. Dokument ten w swojej treści oprócz informacji kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby zawierać co najmniej: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Propozycję treści dokumentu (zobowiązania) stanowi załącznik nr 6 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zobowiązanie składane jest w oryginale. W przypadku przedstawienia innego dokumentu, niż przedmiotowy wzór Zobowiązania Zamawiający również wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego solidarnej odpowiedzialności Podmiotu, zgodnie ze wzorem zawartym w ostatniej części załącznika nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności faktury - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiana będąca następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 2) przekształcenie Wykonawcy, zmiana brzmienia firmy, 3) w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian; 4) usług dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp., których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Ogrodowa 57 (dział techniczny).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Ogrodowa 57 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.