eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Budowa deszczowni półstałej szkólki leśnej Kartlewo w Nadleśnictwie Świdwin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-21

Świdwin: Budowa deszczowni półstałej szkólki leśnej Kartlewo w Nadleśnictwie Świdwin
Numer ogłoszenia: 246228 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Świdwin , ul. Szczecińska 58, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3652652, faks 094 3652579.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nadlesnictwo Świdwin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa deszczowni półstałej szkólki leśnej Kartlewo w Nadleśnictwie Świdwin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przyłącze deszczowni półstałej składający się m.in.agregatu pompowego o napędzie spalinowym rurociąg tłoczący 774mb, studzienki letnie z hydrantami przyłączeniowymi. elementów deszczowni przenośnej z rur stalowych, studnie odwadniające i inne roboty wykonane zgodnie z projektem budowlanym , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.21 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10 500zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 2.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż: 1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000zł.( słownie: dwieście tysięcy złotych) w przypadku Wykonawców posiadających ubezpieczenie, o którym wyżej, którego suma ubezpieczenia opiewa na walutę inną niż złoty polski, zostanie ona przeliczona według średniego kursu złotego w stosunku do tej waluty zgodnie z tabelą NBP obowiązującą w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, 2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 200 000zł. ( Słownie: dwieście tysięcy złotych) w przypadku wykonawców posiadających środki finansowe lub zdolność kredytową, w walucie innej niż złoty polski, zostanie ona przeliczona według średniego kursu złotego w stosunku do tej waluty zgodnie z tabelą NBP obowiązującą w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, 2.4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: 1) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz.U. z 2006r nr 83 poz.578 lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , a uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz wpisanej na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty przyłączy, sieci wodociągowych lub deszczowni nawadniających o wartości nie mniejszej niż 300 000zł. każda. 3. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 3.1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania. 3.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 2.1. - 2.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawcy obowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.), 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenia właściwych naczelników Urzędów Skarbowych powinno(y) odnosić się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku od towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych, 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 8) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w wykazie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót, itp.), 9) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 10) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami określonymi w pkt 2.4. 1) lit. a) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej miejscowo okręgowej izby inżynierów budownictwa, 11) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000.- zł, 12) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000.- zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium przez Wykonawcę, jeżeli wadium wniesiono w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu, o którym mowa w pkt 4.5 jeżeli wniesiono je w innej formie przewidzianej ustawą Prawo zamówień publicznych, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.), 7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenia właściwych naczelników Urzędów Skarbowych powinno(y) odnosić się zarówno do samej spółki cywilnej jako podatnika podatku od towarów i usług (VAT) jak i do każdego ze wspólników, jako podatnika podatku dochodowego od osób fizycznych, 8) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat i miejsc wykonania, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 10) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w wykazie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót, itp.) 11) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia 12) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000zł. 13) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 15) kosztorys ofertowy obejmujący zestawienie wszelkich prac niezbędnych do wykonania zamierzenia budowlanego opisanego w dokumentacji projektowej, sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej; Zgodnie z wzorem umowy załączonym do niniejszej SIWZ wynagrodzenie wykonawcy będzie miało charakter ryczałtowy w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego. Kosztorys ofertowy nie będzie służył stronom do dokonywania rozliczeń wynagrodzenia wykonawcy, lecz będzie miał wyłącznie charakter pomocniczy. 5.9. Dokumenty wymienione w pkt 3.2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2.ppkt 2)4) 5) i 6), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2.ppkt 3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych. 5.12. Dokumenty, o których mowa w pkt 5.10 ppkt 1) i 2). oraz w pkt 5.11. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 5.10. pakt 3) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.13. Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Przetarg na budowę deszczowni półstałej szkółki leśnej Kartlewo nie otwierać przed 10.08.2009r r.Opakowanie powinno być szczelnie zamknięte w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z treścią oferty. Opakowanie nie może nosić znamion Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadlesnictwo Świdwin 78-300Świdwin ul. Szczecińska 58.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadlesnictwa Świdwin 78-300 Świdwin ul. Szczecińska 58.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.