Pasłęk: Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu
Numer ogłoszenia: 246203 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Pasłęku , ul. Zwycięstwa 28, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 248 10 61, faks 55 248 10 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zspaslek@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświata.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Opis przedmiotu zamówienia: Część I - koordynowanie projektu: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności: systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach, stanie prac nad realizacją projektu, a zwłaszcza o ewentualnych utrudnieniach i opóźnieniach, rozpowszechnianie informacji o projekcie tj. dotarcie do wszystkich potencjalnych uczestników projektu, poinformowanie rodziców o projekcie poprzez dziennik elektroniczny,promocja projektu (rozwieszenie plakatów na terenie ZS Pasłęk, umieszczenie informacji o projekcie na stronie internetowej szkoły),przeprowadzenie rekrutacji,nadzór merytoryczny nad realizacją projektu oraz nadzór i kontrola nad terminowym, właściwym i zgodnym z przepisami wydatkowaniem środków finansowych w ramach projektu, współpraca z Instytucją Pośredniczącą (Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie) w zakresie prawidłowej realizacji projektu, przekazanie, na nośniku elektronicznym, wraz ze sprawozdaniem końcowym, informacji o wszystkich beneficjentach ostatecznych w ramach projektu, przedstawianie na żądanie Instytucji Pośredniczącej wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu,nadzór wykorzystania dotacji w poszczególnych kategoriach budżetowych poszczególnych zadań projektu, pomoc merytoryczna w zawieraniu umów zleceń oraz umów o dzieło,pomoc w zawieraniu umów zakupu,opisywanie i akceptacja pod względem merytorycznym dokumentów kosztowychweryfikacja ponoszonych wydatków,sporządzanie postępu rzeczowego wniosków o płatność,nadzór nad spływem dokumentacji, przechowywanie jej i umożliwienie wglądu,udział w pracach nad ewaluacją, akceptacja merytoryczna narzędzi badawczych oraz wniosków z ewaluacji,reprezentowanie w kontaktach roboczych,oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 80 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego. Część II - asystent koordynatora: Do zadań Wykonawcy będzie należało w szczególności:systematyczne monitorowanie przebiegu realizacji projektu oraz informowanie koordynatora o stwierdzonych nieprawidłowościach, stanie prac nad realizacją projektu, a zwłaszcza o ewentualnych utrudnieniach i opóźnieniach;merytoryczny nadzór nad działaniami projektowymi;przygotowanie logistyki zajęć, wyjazdów, konkursów, staży (w tym list obecności, dzienników zajęć, sprawozdań);sporządzenie i ewidencja umów cywilno-prawnych, rachunków;opracowanie narzędzi badawczych, przeprowadzenie i monitoring ewaluacji;nadzór nad spływem dokumentacji;przygotowanie prezentacji podsumowującej projekt;przygotowanie raportu.oraz osiągnięcie Celu ogólnego projektu, wszystkich celów szczegółowych, wszystkich wskaźników pomiaru celów oraz produktów projektu. Wykonawca winien przeznaczyć na realizację zamówienia średnio 60 godzin miesięcznie w siedzibie Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Dla części I zamówienia w wysokości 1.500,00 zł Dla części II zamówienia w wysokości 1.100,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie,Studia Zarządzania Oświatą,doświadczenie w zarządzaniu projektami (co najmniej trzy lata, co najmniej trzy projekty, z czego koordynacja co najmniej dwóch z nich oraz przynajmniej jeden na kwotę całkowitą nie mniejszą niż 250 000 PLN i ilości beneficjentów minimum 85 osób, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego),posiada niezbędną wiedzę poświadczoną co najmniej trzema zaświadczeniami ze szkoleń/warsztatów/kursów z zakresu zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, rozliczania środków POKL. Część II Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która: wykształcenie wyższe magisterskie, Studia Zarządzania Oświatą , doświadczenie w zarządzaniu projektami (co najmniej trzy lata, co najmniej trzy projekty, z czego koordynacja co najmniej dwóch z nich oraz przynajmniej jeden na kwotę całkowitą nie mniejszą niż 250 000 PLN i ilości beneficjentów minimum 85 osób, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego), posiada niezbędną wiedzę poświadczoną co najmniej trzema zaświadczeniami ze szkoleń/warsztatów/kursów z zakresu zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, rozliczania środków POKL ,posiada niezbędną wiedzę poświadczoną co najmniej jednym zaświadczeniem ze szkoleń/warsztatów/kursów z zakresu równości szans kobiet i mężczyzn,posiada niezbędną wiedzę poświadczoną co najmniej jednym zaświadczeniem ze szkoleń/warsztatów/kursów z zakresu prowadzenia zajęć metodą projektu,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie,że Dysponuję niezbędnym potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie,że Dysponuję osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie,że Znajduję się w sytuacji finansowej i ekonomicznej niezbędnej do realizacji zamówienia;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspaslek.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Pasłęku ul. Zwycięstwa 28 14-400 Pasłęk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkól w Pasłęku ul. Zwycięstwa 28 14-400 Pasłęk (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z PASŁĘKA
więcej: przetargi w Pasłęku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.