eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Usunięcie kolizji realizowanego kolektora kanalizacji sanitarnej DN 200 mm w obrębie skrzyżowania ul. Kozielskiej z ul. Towarową z czynnym kanałem sanitarnym DN 500 w ramach zadania PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ul. KOZIELSKIEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-09-21

Kędzierzyn-Koźle: Usunięcie kolizji realizowanego kolektora kanalizacji sanitarnej DN 200 mm w obrębie skrzyżowania ul. Kozielskiej z ul. Towarową z czynnym kanałem sanitarnym DN 500 w ramach zadania PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ul. KOZIELSKIEJ
Numer ogłoszenia: 246194 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451 , strona internetowa www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie kolizji realizowanego kolektora kanalizacji sanitarnej DN 200 mm w obrębie skrzyżowania ul. Kozielskiej z ul. Towarową z czynnym kanałem sanitarnym DN 500 w ramach zadania PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ul. KOZIELSKIEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa betonowego niezinwentaryzowanego kanału kanalizacji sanitarnej dn-500 mm będącego w kolizji z realizowanym kolektorem kanalizacji sanitarnej dn-200mm w obrębie skrzyżowania ul. Kozielskiej i Towarowej od km 1+692,5 do km 1+792,9 I. Realizacja zadania obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - ręczne roboty ziemne - mechaniczne roboty ziemne - umocnienie ścian wykopów - demontaż istniejącego rurociągu betonowego dn-500mm - wykonanie rurociągu z rur PP dn-300mm - wykonanie studni z krew betonowych ? 1000mm - obsługę geodezyjną Szczegółowy zakres robót określa : - załączony przedmiar robót Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) . Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. 3. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 4. Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. 5. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora , użytkownika i ZD 6. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy osiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Regionalną Instalację Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 7. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa betonowego niezinwentaryzowanego kanału kanalizacji sanitarnej dn-500 mm będącego w kolizji z realizowanym kolektorem kanalizacji sanitarnej dn-200mm w obrębie skrzyżowania ul. Kozielskiej i Towarowej od km 1+692,5 do km 1+792,9 I. Realizacja zadania obejmuje: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - ręczne roboty ziemne - mechaniczne roboty ziemne - umocnienie ścian wykopów - demontaż istniejącego rurociągu betonowego dn-500mm - wykonanie rurociągu z rur PP dn-300mm - wykonanie studni z krew betonowych ? 1000mm - obsługę geodezyjną Szczegółowy zakres robót określa : - załączony przedmiar robót Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 2. Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1kpl. na nośniku elektronicznym) . Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej. 3. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. 4. Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane. 5. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora , użytkownika i ZD 6. Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy osiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na Regionalną Instalację Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów. 7. Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    UZASADNIENIE PRAWNE W przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. UZASADNIENIE FAKTYCZNE Niezinwentaryzowane roboty nie były możliwe wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest równocześnie uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego oraz z przyczyn gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od podstawowego wymagałoby poniesienia dodatkowych wyższych kosztów.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • ADAC-LEWAR Sp. z o.o., Słoneczna 11, Przystajń, kraj/woj. Polska.

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Adrian Bąk, Sosnowiecka 11, 48-100 Głubczyce, kraj/woj. opolskie.

  • PRDiM Spółka z o.o., Kłosowa 4, 47-206 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.