eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa sprzątania, zimowego utrzymania terenu ( przy ul. E. Plater 1 i ul. Kościuszki 37 w Olsztynie)a także konserwacja znajdującej się na nim zieleni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-06

Olsztyn: Usługa sprzątania, zimowego utrzymania terenu ( przy ul. E. Plater 1 i ul. Kościuszki 37 w Olsztynie)a także konserwacja znajdującej się na nim zieleni
Numer ogłoszenia: 24618 - 2008; data zamieszczenia: 06.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 5194 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, ul. Emilii Plater, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, fax 089 5219109.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania, zimowego utrzymania terenu ( przy ul. E. Plater 1 i ul. Kościuszki 37 w Olsztynie)a także konserwacja znajdującej się na nim zieleni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa sprzątania oraz zimowego utrzymania terenu (działki - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ) a także konserwacji znajdującej się na nim zieleni. Nieruchomość gruntowa zabudowana budynkiem administracyjnym w 601/1000 części własnością województwa warmińsko-mazurskiego. Powierzchnia całkowita obsługiwanego terenu, działka nr 63/1 i 63/2 w Olsztynie przy ul. E. Plater 1 to: 3270 m2 zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ stanowiącym szkic sytuacyjny obsługiwanej posesji przy ul. E. Plater 1w tym teren zielony 900 m2 i nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej przy ul. Kościuszki 37 o powierzchni całkowitej działki nr 62/1 903 m2 zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ w tym teren zielony 500 m2 Prace z zakresu konserwacji zieleni: - koszenie trawników ( w miarę potrzeb) Czynność polega na koszeniu trawy przy max, wysokości 25 cm., załadunku bezpośrednio po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji odpadów - nie później niż następnego dnia po wykoszeniu. - grabienie liści z trawników i ze Skupin (wykonywane 3 krotnie w ciągu sezonu) Czynność polega na wygrabianiu liści, ich załadunku bezpośrednio po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji. - odchwaszczanie Skupin krzewów, kwiatów (wykonywane 3 krotnie w ciągu sezonu). Czynność polega na spulchnianiu gleby oraz usunięciu chwastów ze Skupin krzewów, kwiatów, żywopłotów, bylin, mis przy drzewach oraz załadunkiem, transportem i utylizacją. - cięcie krzewów, żywopłotów (wykonywane 2 razy w ciągu sezonu) Czynność polega na przycięciu żywopłotów, krzewów, załadunku bezpośredniego po zakończeniu prac, transporcie i utylizacji odpadów. Prace z zakresu utrzymania czystości i porządku na obsługiwanym terenie: - ręczne zbieranie z chodników i trawników zanieczyszczeń Czynności te winny być wykonywane we wczesnych godzinach rannych, tak aby do godz. 9 były uprzątnięte. - zamiatanie chodników oraz schodów 2 razy w tygodniu w okresie wiosenno-jesiennym oraz w miarę potrzeb w okresie zimy. Czynność polega na zamiataniu piasku, liści i innych zanieczyszczeń oraz ich usunięciu bezpośrednio po wykonaniu pracy. - prowadzenie akcji zimowego utrzymania chodników i schodów zaznaczonych na załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ Czynność polega na odśnieżaniu i usuwaniu lodu, posypywaniu piaskiem lub odpowiednią mieszanką na całej szerokości chodników i schodów, najpóźniej do godz. 7.30. Przy opadach ciągłych Wykonawca powinien przystąpić do odśnieżania najpóźniej dwie godz. po ustaniu opadów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 25730 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Handlowo Usługowa INKA, ul. Nowowiejskiego 1, 10-162 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1669.20
  • Oferta z najniższą ceną: 1669.20 / oferta z najwyższą ceną: 7833.33
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.