To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-27
Gdynia: Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2014) zestawu endoskopowego
Numer ogłoszenia: 246131 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188825 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o., ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2014) zestawu endoskopowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2014) zestawu endoskopowego, w skład którego wchodzą: 1) Videogastroskop - 2 szt. 2) Videokolonoskop - 1 szt. 3) Procesor wizyjny HDTV - 1 szt. 4) Źródło światła - 1 szt. 5) Monitor LCD medyczny - 1 szt. 6) Wózek medyczny endoskopowy - 1 szt. 7) Pompa kolonoskopowa - 1 szt. 8) Ssak endoskopowy - 1 szt...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00 - Endoskopy 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VARIMED Sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 5, 53-332 Wrocław, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184722,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194573,88
Oferta z najniższą ceną: 194573,88 / Oferta z najwyższą ceną: 199152,22
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie elewacji budynku H Uniwersytetu Morskiego w Gdyni przy ul. Morskiej 81-87" - ETAP III - elewacja H/E1, H/E2, H/E3, H/E5, H/E6
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator bezzałogowego statku powietrznego (Dron) o masie do 25 kg (VLOS + BVLOS-zgodne z NSTS-06) z podstawami przedsiębiorczości"
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, PRÓBÓWEK, MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, ASORTYMENTU DODATKOWEGO I PODŁOŻY DO APARATU WASP DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SANITARNYCH NA POTRZEBY KOMENDY PORTU WOJENNEGO w GDYNI
- Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola przy ul. Kwiatkowskiej 23 w Gdyni, w celu utworzenia trzech oddziałów Żłobka Koniczynka, filia Wiczlino.
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KPW GDYNIA I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA 5 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA AKCESORIÓW ENDOSKOPOWYCH I PROTEZ DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ powtórka
- Dostawa narzędzi do endoskopowych operacji przysadek (ZP-60/2024)
- SPRZĘT I NARZĘDZIA DO ZABIEGÓW ENDOSKOPOWYCH
- dostawa zestawu do kolonoskopii
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby całego szpitala dla UCK
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.