eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza, którego Wydawcą jest AGORA S.A, z siedzibą ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, na potrzeby zamieszczenia ogłoszenia o zamknięciu/otwarciu naboru wniosków do działania 4.3 Kredyt technologiczny POIG na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Warszawa: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza, którego Wydawcą jest AGORA S.A, z siedzibą ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, na potrzeby zamieszczenia ogłoszenia o zamknięciu/otwarciu naboru wniosków do działania 4.3 Kredyt technologiczny POIG na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 246105 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, faks 022 6270378,6270479

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza, którego Wydawcą jest AGORA S.A, z siedzibą ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, na potrzeby zamieszczenia ogłoszenia o zamknięciu/otwarciu naboru wniosków do działania 4.3 Kredyt technologiczny POIG na lata 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza, którego Wydawcą jest AGORA S.A, z siedzibą ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, na potrzeby zamieszczenia ogłoszenia o zamknięciu/otwarciu naboru wniosków do działania 4.3 Kredyt technologiczny POIG na lata 2007-2013.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, m.in. jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W przypadku przedmiotowego zamówienia ww. przesłanka zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki została spełniona. Gazeta Wyborcza ukazuje się od 1989 roku. Jest wysokonakładowym dziennikiem opiniotwórczym o średniej dziennej sprzedaży wydania ogólnopolskiego w wysokości 372 tys. egzemplarzy i przy średnim dziennym nakładzie 491 tys. egzemplarzy. (źródło: Agora S.A. na podstawie danych ZKDP, styczeń - listopada 2009). Czytelnikami gazety są m.in. dyrektorzy, urzędnicy państwowi wysokiego szczebla, kierownicy specjaliści, wolne zawody, technicy i wyspecjalizowani pracownicy administracyjni lub właściciele prywatnych firm, mający stałą pracę, w tym również przedstawiciele sektora MSP, stanowiący grupę docelową działania 4.3 Kredyt technologiczny POIG. Z badań wynika, iż w ciągu tygodnia po dziennik sięga powyżej 1,6 mln ww odbiorców, co stanowi 39% wszystkich czytelników Gazety Wyborczej. Ww. czytelnicy Gazety Wyborczej są grupą docelową BGK. Są to potencjalni beneficjenci wskazani w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, do których skierowane są środki unijne w ramach działania 4.3 Kredyt technologiczny. Mając na uwadze rolę jaką pełni BGK w dystrybuowaniu wsparcia skierowanego do MSP w ramach POIG, możliwość dotarcia poprzez dziennik Gazeta Wyborcza do wyselekcjonowanej grupy potencjalnych Beneficjentów programu zainteresowanych skorzystaniem z dofinansowania ze Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego należy stwierdzić, że zakup powierzchni reklamowej w dzienniku Gazeta Wyborcza zapewni dotarcie do ww. grupy docelowej oraz skuteczną promocję wsparcia z POIG. Ponadto, należy nadmienić, że wyżej wymieniony dziennik ogólnopolski został wskazany przez Instytucję Zarządzającą jako miejsce emisji materiałów promocyjnych dot. działania 4.3 Kredyt technologiczny. Powyższe okoliczności wskazują na zaistnienie przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy, tj. udzielenie przedmiotowego zamówienia, z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, możliwe jest jedynie Wydawcy dziennika Gazeta Wyborcza.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • AGORA S.A, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.