eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Dostawa cewników i akcesoriów medycznych do moczu, sprzętu jednorazowego specjalistycznego anestezjologicznego, akcesoriów medycznych jednorazowych oraz pomocy medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Mińsk Mazowiecki: Dostawa cewników i akcesoriów medycznych do moczu, sprzętu jednorazowego specjalistycznego anestezjologicznego, akcesoriów medycznych jednorazowych oraz pomocy medycznych
Numer ogłoszenia: 246095 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7583001, 7591810, faks 0-25 7591666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cewników i akcesoriów medycznych do moczu, sprzętu jednorazowego specjalistycznego anestezjologicznego, akcesoriów medycznych jednorazowych oraz pomocy medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 AKCESORIA DO SSAKÓW Zadanie nr 2 AKCESORIA DO DRENAŻU Zadanie nr 3 MASKI I AKCESORIA DO TLENOTERAPII Zadanie nr 4 JEDNORAZOWE NACZYNIA DO HIGIENY OSOBISTEJ Zadanie nr 5 PASKI TESTOWE Zadanie nr 6 AKCESORIA DO POMIARU GLUKOZY Zadanie nr 7 KORECZKI DWUFUNKCYJNE Zadanie nr 8 POMOCE MEDYCZNE Zadanie nr 9 POMOCE MEDYCZNE Zadanie nr 10 STAZY AUTOMATYCZNE Zadanie nr 11 SIATKI PRZEPUKLINOWE Zadanie nr 12 APARATY DO MIERZENIA CIŚNIENIA Zadanie nr 13 KLIPSY TYTANOWE Zadanie nr 14 AKCESORIA DO PLTFORMY EV 1000 Nazwy i ilości asortymentu podano w załącznikach od nr 5 do 18 do SIWZ. Dla zadania nr 1- Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia (w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Do pozycji 16 należy dołączyć tylko karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu. Dla zadania nr 2 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 3- Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 4 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi Dla zadania nr 5 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 6 - Do oferty należy dołączyć ulotkę / kartę techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającą zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia. Dla zadania nr 7 - Do oferty należy dołączyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia (w opakowaniach handlowych), w ilości 1 sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą.próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 8 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 9 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia ( w opakowaniach handlowych), w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 10 - Do oferty należy dołączyć: próbki oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające zgodność zaoferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia w ilości 1sztuka z każdej pozycji formularza asortymentowego z oznakowaniem której pozycji dotyczą oraz karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu; próbki nie ulegają zwrotowi. Dla zadania nr 11 - Do oferty należy dołączyć: karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu. Dla zadania nr 12 - Do oferty należy dołączyć Certyfikat CE / Deklaracja Zgodności materiały informacyjne (np. katalog) potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w SIWZ. Wykonawca gwarantuje, że urządzenie jest nowe, kompletne i do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie jest konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów. Dla zadania nr 13, 14- Do oferty należy dołączyć: karty techniczne / ulotki produktu potwierdzające właściwości produktu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 33.14.12.00 - Cewniki 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.14.16.40 - Dreny 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę ,Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym ,Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Formularze asortymentowo - cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 14 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę , Inne dokumenty: Oświadczenie o posiadaniu dokumentów zgodnych z Ustawą - o wyrobach medycznych, Oświadczenie O rejestracji oferowanych produktów do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - jeżeli dotyczy, dla zadania 12 - Certyfikat CE / Deklaracja Zgodności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin dostawy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku ustawowych zmian podatku VAT, kwota netto pozostanie niezmieniona, a odpowiedniej zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do doliczenia w fakturach częściowych do ceny netto podatku VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami. Zmiana cen wymaga formy pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmm.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 37 05-300 Mińsk Mazowiecki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 37 05-300 Mińsk Mazowiecki.Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.