eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernichów › Zakup wraz z dostawą autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Czernichów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-20

Czernichów: Zakup wraz z dostawą autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Czernichów
Numer ogłoszenia: 246077 - 2013; data zamieszczenia: 20.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej , ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, woj. śląskie, tel. 033 8661325, faks 033 8661287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Czernichów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup jednego, fabrycznie nowego i nieużywanego (nie noszącego śladów użytkowania) autobusu z ilością miejsc siedzących 19+1 przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim. Zakres rzeczowy Przedmiotowe zadanie obejmuje zakup oraz dostawę autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy Czernichów Opis przedmiotu zamówienia . Uwaga: Poniżej przedstawiono minimalne wymagania techniczne oraz wyposażenia dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować rozwiązanie o wyższych wymaganiach technicznych i wyposażeniu. Przedmiotem zamówienia jest zakup jednego, fabrycznie nowego i nieużywanego (nie noszącego śladów użytkowania) autobusu (19+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim. Dane techniczne i wyposażenie: Dane ogólne: rok produkcji 2013 - z zastrzeżeniem fabrycznej nowości i nieużytkowania nadwozie typu autobus przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych liczba miejsc siedzących 19+1 Silnik i nadwozie: silnik diesel minimum 160 KM pojemność silnika od 1900 - 2300 cm3 norma spalania wg EEV-Euro 5 Wnętrze-Zabudowa typu autobus przedział pasażerski Zamontowanie minimum 19 - szt. foteli z pasami bezpieczeństwa, plus 1 dla kierowcy Wzmocniona podłoga sklejką wodoodporną z zabezpieczeniem antykorozyjnym, pokryta wykładziną antypoślizgową. Przystosowanie foteli do łatwego demontażu w celu przewozu osoby na wózku inwalidzkim, Fotele zamontowane na płaskiej podłodze, Parapety wokół okien - łatwo zmywalne, Wybijaki szyb samochodowych, zamontowane na ścianach bocznych + oznaczenie wyjść awaryjnych, Wieszaki ubraniowe na słupkach bocznych, Poręcz zabezpieczająca przy drzwiach wejściowych, Zasłonki przeciwsłoneczne w oknach i przyciemniane szyby, Obniżenie stopnia wejściowego, Zamontowanie szyn podłogowych do mocowania wózków inwalidzkich + najazdy do wprowadzania wózków, Zamontowanie dodatkowych kierunkowskazów w tylnych narożnikach dachu pojazdu, Oznakowanie pojazdu z przodu i tyłu pojazdu symbolem inwalidzi, 1 komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn + pasy biodrowe zabezpieczające osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim, Zamontowanie luku dachowego w centralnej części dachu pojazdu, spełniającego rolę wyjścia awaryjnego; Zamontowanie wentylatora nawiewowo-wywiewnego w przedniej części dachu pojazdu, Dodatkowe oświetlenie - przedziału pasażerskiego, lampki przystosowane do jazdy nocnej, oświetlenie przy stopniu bocznym - wejściowym, Skrzynia biegów mechaniczna - minimum 6 biegów, Układ hamulcowy i jezdny Układ hamulcowy zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie do przewozu osób niepełnosprawnych, Hamulce: przednie tarczowe wentylowane; tylne tarczowe; hamulec postojowy bębnowy; Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych, System wspomagania ruszania pod górę. Układ kierowniczy Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego, Blokada kierownicy, Ogumienie Felgi stalowe plus komplet opon zimowych i letnich, Koło zapasowe pełnowymiarowe z kluczem do wymiany kół; Okna i drzwi Okna w przestrzeni pasażerskiej przyciemniane plus zasłonki Drzwi od strony kierowcy, Drzwi dla pasażerów (mogą być dodatkowe) dopuszcza się wejście pasażerów przez drzwi z kabiny kierowcy, Drzwi tylne - drzwi dwuskrzydłowe (umożliwiające swobodne wprowadzanie wózka) Elektryczne szyby w przednich drzwiach, Pozostałe Chlapacze (na przód i tył), Poduszka powietrzna kierowcy, Immobiliser, Klimatyzacja półautomatyczna z czujnikiem temperatury zewnętrznej (kabina kierowcy); Klimatyzacja dachowa fabryczna z rozprowadzeniem centralnym (przestrzeń pasażerska); klimatyzacja producenta pojazdu bazowego, Półki bagażowe - 2 rzędy, Lakier koloru srebrny metalik lub zielony metalik (lakier oryginalny), Zderzaki, Autoalarm, Fotel z regulacją wysokości podłokietnika z pełną regulacją, Lusterka elektrycznie regulowane, podgrzewane; Napęd na koła tylne, Radio z odtwarzaczem CD, Nagłośnienie części pasażerskiej minimum dwa głośniki + mikrofon, Gaśnica samochodowa o wadze dostosowanej do oferowanego modelu samochodu (zamontowana), Apteczka pierwszej pomocy z wyposażeniem (zamontowana), Tachograf cyfrowy, Rozstaw osi min. 4000 mm, Trójkąt ostrzegawczy, klin pod koła, Podnośnik hydrauliczny, Ogranicznik prędkości do 100 km/h, Dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu w tym homologacja II etapu produkcji, Webasto, Wykonawca udziela gwarancji Okres gwarancji - minimum 36 miesięcy na cały pojazd bez limitu kilometrów, Okres gwarancji - minimum 24 m-ce na lakier, Okres gwarancji - minimum 24 m-ce na perforację nadwozia, Oferowany pojazd musi: Posiadać aktualne świadectwo homologacji, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2013 r., poz. 951 z późn. zm.) Wyposażenie dodatkowe samochodu zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) Warunki dostawy: wraz z samochodem Wykonawca dostarczy odpowiednią dokumentację (oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim; książkę gwarancyjną; kartę pojazdu; książkę przeglądów serwisowych, atesty, certyfikaty czy dopuszczenia na wyposażenie dotyczące obsługi osób niepełnosprawnych oraz na wyposażenie dodatkowe nieobjęte dokumentacją autobusu, dokumentację umożliwiającą pierwszą rejestrację pojazdu - homologacja II etapu produkcji), Wykonawca wskaże miejsce serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; Wykonawca zapewni realizację zamówienia nie później niż do 31 grudnia 2013 r. dostawa autobusu, koszty sprawdzenia oraz jazda próbna obciążają w całości Wykonawcę, dostawa autobusu odbędzie się na miejsce wskazane przez Zamawiającego, znajdujące się w Tresnej, ul. Żywiecka 2 (Urząd Gminy Czernichów) na koszt Wykonawcy. 4. Autobus stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla autobusów poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu pojazdów w szczególności ograniczenie prędkości do 100 km/h 5. Wykonawca w dniu odbioru przedmiotu umowy udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony autobus. Minimalne okresy gwarancyjne: na elementy mechaniczne: min. 36 miesiące; na powłokę lakierniczą: min. 24 miesięcy; na perforacje nadwozia: min. 24 miesięcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia (Rozdz. VII pkt 1.b) - do oferty musi być dołączony wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - przynajmniej jednej dostawy nowego autobusu / samochodu o ilości miejsc minimum 19+1 przystosowanego dla osób niepełnosprawnych - w tym jednej na wózku inwalidzkim - o wartości powyżej 150.000,00 zł brutto.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4. W przypadku warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VII punkcie 1.d Zamawiający uzna za spełniony w przypadku Wykonawcy posiadającego opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 150.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, biuro 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.