eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego katalogów, suplementów, folderów, płyt, broszur informacyjnych, teczek, kart okolicznościowych i kalendarzy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Warszawa: Wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego katalogów, suplementów, folderów, płyt, broszur informacyjnych, teczek, kart okolicznościowych i kalendarzy
Numer ogłoszenia: 246071 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201169 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych - Biuro Prezesa, ul. Dolańskiego 2, 00-215 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 635 80 09, faks 22 635 53 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego katalogów, suplementów, folderów, płyt, broszur informacyjnych, teczek, kart okolicznościowych i kalendarzy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego katalogów, suplementów, folderów, płyt, broszur informacyjnych, teczek, kart okolicznościowych i kalendarzy. 2. W przedmiotowym postępowaniu, zamawiający wyodrębnił trzy niżej wymienione części zamówienia: 2.1. Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego: a) Katalogu nieruchomości inwestycyjnych ANR na 2011 rok w nakładzie 3 000 szt. b) Katalogu nieruchomości inwestycyjnych ANR na 2012 rok w nakładzie 3 000 szt. c) Katalogu pałaców i dworków ANR na 2011 rok w nakładzie 3 000 szt. d) Katalogu pałaców i dworków ANR na 2012 rok w nakładzie 3 000 szt. e) Suplementu do katalogu nieruchomości inwestycyjnych i katalogu pałaców i dworków ANR na 2011 rok w nakładzie 1 000 szt. f) Folderu ANR w nakładzie 3 000 szt. g) Płyt CD z nagraniem katalogu nieruchomości inwestycyjnych i katalogu pałaców i dworków ANR na 2011 rok w nakładzie 5 000 szt. h) Płyt CD z nagraniem katalogu nieruchomości inwestycyjnych i katalogu pałaców i dworków ANR na 2012 rok w nakładzie 5 000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu części 1 zamówienia oraz wymogi dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. Szczegółowe wymogi i parametry poszczególnych wydawnictw zawiera załącznik nr 1 do tego projektu umowy. W odniesieniu do poz. a) - f), Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydania wydawnictw o innej nazwie, jednak przy zachowaniu tych samych parametrów technicznych. 2.2. Część 2 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego: a) Broszury Sprzedaż, Dzierżawa, Nabywanie w nakładzie 3 000 szt. b) Teczek na dokumenty formatu A4 w łącznym nakładzie 5 000 szt. c) Kart okolicznościowych wraz z kopertami DL w łącznym nakładzie 800 szt. Szczegółowy opis przedmiotu części 2 zamówienia oraz wymogi dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. Szczegółowe wymogi poszczególnych wydawnictw zawiera załącznik nr 1 do tego projektu umowy. 2.3. Część 3 przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w latach 2011 -2012 projektów graficznych, przygotowanie do druku, druk i dostarczanie do siedziby zamawiającego: a) Kalendarzy książkowych na 2012 rok typu manager w nakładzie 300 szt. b) Kalendarzy książkowych dziennych na 2012 rok w nakładzie 250 szt. c) Kalendarzy trójdzielnych na 2012 rok w nakładzie 300 szt. d) Kalendarzy trzynastokartkowych na 2012 rok w nakładzie 300 szt. e) Kalendarzy książkowych na 2013 rok typu manager w nakładzie 300 szt. f) Kalendarzy książkowych dziennych na 2013 rok w nakładzie 250 szt. g) Kalendarzy trójdzielnych na 2013 rok w nakładzie 300 szt. h) Kalendarzy trzynastokartkowych na 2013 rok w nakładzie 300 szt. i) Wklejek informacyjnych wraz z umieszczeniem w kalendarzach książkowych na 2013 rok typu manager. j) Wklejek informacyjnych wraz z umieszczeniem w kalendarzach książkowych na 2012 rok typu manager. k) Wklejek informacyjnych wraz z umieszczeniem w kalendarzach książkowych dziennych na 2012 rok. l) Wklejek informacyjnych wraz z umieszczeniem w kalendarzach książkowych dziennych na 2013 rok. Szczegółowy opis przedmiotu części 3 zamówienia określony został w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji. Szczegółowe wymogi poszczególnych wydawnictw zawiera załącznik nr 1 do tego projektu umowy. Dla części 1, części 2 i części 3 zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy dla danej części zamówienia do 31.12.2012r. Terminy wykonania poszczególnych pozycji wydawniczych zawartych w poszczególnych częściach zamówienia, określone są w załączniku nr 1 do umowy dotyczącej danej części zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Zapol Dmochowski Sobczyk Sp.J., Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 257603,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221855,10

  • Oferta z najniższą ceną: 221855,10 / Oferta z najwyższą ceną: 319406,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Poligraficzny Paw-Druk Sp. z o.o., ul. Lutycka 105, 60-478 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51033,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46112,50

  • Oferta z najniższą ceną: 46112,50 / Oferta z najwyższą ceną: 55743,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowo - Wydawnicza A.Grzegorczyk, ul. Kutrzeby 15, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158727,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175926,90

  • Oferta z najniższą ceną: 102213,00 / Oferta z najwyższą ceną: 239854,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.