eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Dostawa hydraulicznego zestawu sprzętu ratowniczego dla Komendy Miejskiej PSP w Krośnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Krosno: Dostawa hydraulicznego zestawu sprzętu ratowniczego dla Komendy Miejskiej PSP w Krośnie
Numer ogłoszenia: 245937 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie , ul. Niepodległości 6, 38-402 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4366308, fax. 013 4367110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmkrosno.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa hydraulicznego zestawu sprzętu ratowniczego dla Komendy Miejskiej PSP w Krośnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa hydraulicznego zestawu sprzętu ratowniczego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.81.00 - Urządzenia hydrauliczne 43.32.90.00 - Zestawy sprzętu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.Spełniają indywidualnie lub razem z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Nie podlegają indywidualnie lub razem z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku przez Wykonawcę będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Sprawdzenie spełnienia wyżej określonych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie na podstawie treści wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów, na zasadzie (spełnia - nie spełnia) wymaganego warunku. Niespełnienie przez Wykonawców wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania przetargowego. 5.W przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie (zgodnie z art. 23 ustawy), wymogi wyszczególnione w ww. punktach powinny być spełnione przez wszystkich Wykonawców łącznie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 6.Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną również Wykonawcy, którzy: a)wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, b)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, c)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Opis techniczny zestawu sprzętu hydraulicznego w oparciu wymagane wymagania techniczne, zawierający: a/ proponowane rozwiązania (dane) techniczne, b/ folder dotyczący proponowanego zestawu sprzętu hydraulicznego. 2.Oświadczenie w formie oryginału o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Uchwałę walnego zgromadzenia wspólników lub inny dokument upoważniający do zaciągnięcia zobowiązania - zawarcia umowy (dotyczy to przypadku, gdy Wykonawcą jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość przyszłego zobowiązania do świadczenia dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego - art. 230 Kodeksu spółek handlowych). * 5.Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie. * 6.Warunki serwisu i gwarancji wyspecyfikowane zgodnie z załącznikiem do SIWZ. 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.* 8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Świadectwo dopuszczenia CNBOP dla oferowanych narzędzi hydraulicznych. 10.Oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 11.Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli specyfika oferty tego wymaga. * * wypełniają lub składają Wykonawcy, których to dotyczy UWAGA: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy za wyjątkiem formularza ofertowego wraz z opisem technicznym proponowanych rozwiązań oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które to dokumenty musza być w formie oryginałów. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmkrosno.itl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie, ul. Niepodległości 6, 38-400 Krosno.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie, ul. Niepodległości 6, 38-400 Krosno, II piętro sekretariat pokój 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.