eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Usługi drukarskie dla Chorzowskiego Centrum Kutury w 2014 roku



Ogłoszenie z dnia 2014-01-22

Chorzów: Usługi drukarskie dla Chorzowskiego Centrum Kutury w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 24590 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chorzowskie Centrum Kultury, ul. Sienkiewicza 3, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 3497860, faks 32 3497882.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukarskie dla Chorzowskiego Centrum Kutury w 2014 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukarskie dla Chorzowskiego Centrum Kultury zgodnie z formularzem cenowym. 2. Usługa będzie realizowana sukcesywnie zależnie od potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku. 3. Podane ilości w formularzu cenowym poszczególnych nakładów są wielkościami podanymi w celu wyliczenia ceny ofertowej. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększania lub zmniejszania poszczególnych pozycji podanych w formularzu cenowym, jednak tylko do kwoty na którą będzie zawarta umowa z Wykonawcą. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania poszczególnych pozycji wyszczególnionych w formularzu cenowym. Zmniejszenie będzie uzależnione od sytuacji finansowej Zamawiającego i jego faktycznych potrzeb. 6. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę druku. 7. Zamawiający dostarcza wszystkie pliki do druku drogą elektroniczną w formacie ustalonym z Wykonawcą, preferowany FTP. 8. Wykonawca wykona poszczególne zamówienia w terminie do 7 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego kompletnych plików do druku. 9. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy wydrukowane materiały do siedziby Zmawiającego. 10. Zamawiający ma prawo do zgłoszenia reklamacji na każdą partię drukowanych materiałów. 11. W przypadku zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego Wykonawca, na własny koszt, poprawi zareklamowane druki w ciągu 4 dni od dnia jej zgłoszenia. 12. Termin płatności poszczególnych faktur wynosić będzie 30 dni od dnia dostarczenia jej do siedziby Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EVER GROUP Sp.z o.o., ul. Wolności 40/25, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36444,90

  • Oferta z najniższą ceną: 36444,90 / Oferta z najwyższą ceną: 54338,94

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach. Ich wartość nie przekroczy kwot okreslonych na podstwie art. 11 ust.8 Ustawy PZP. Zamawiający zaprosił do składania ofert 5 wykonawców, aby zachować zasadę konkurencyjności przy wyborze. Wszyscy Wykonawcy, do których skierowane zostało zaproszenie do składania ofert w ramach swojej działalności świadczą usługi będące przedmiotem zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.