Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-10
Krasnopol: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego
Numer ogłoszenia: 245890 - 2007; data zamieszczenia: 10.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Krasnopol, ul. Wojska Polskiego 4, 16-503 Krasnopol, woj. podlaskie, tel. 087 5164022, 5164038, fax 087 5164010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_krasnopol/bip/index.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotlowni przy komunalnym bloku mieszkalnym w Krasnopolu, ul. Wojska Polskiego 30A w ilości 34.000 litrów rocznie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e. za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), przed dniem wszczęcia postepowania co najmniej 1 dostawy odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wartości co najmniej 100.000 PLN; f. za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiajacy uzna wykazanie przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 2 osobami; g. za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500.000 PLN. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a-g niniejszego rozdziału. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/niespełnia. W przypadku niespełniania jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) ośadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu zgodnie ze wzorcem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z wpisu lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej; 3) potwierdzoną kserokopię właściwego Uzędu Sarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych odpowiednio, że Wykonawca nie zalego z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie; 4) kserokopii decyzji w sprawie udzielenia lub koncesji w zakresie obrotu paliwami; 5) potwierdzenie zawartej umowy z rafinerią - potwierdzone kserokopie; 6) oferta wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 SIWZ. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1-6 niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. 3. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_krasnopol/bip/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krasnopol ul. Wojska Polskiego 4 16-503 Krasnopol pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Krasnopol ul. Wojska Polskiego 4 16-503 Krasnopol pokój nr 1 (sekreyariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KRASNOPOL
więcej: przetargi KRASNOPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego grzewczego dodwóch kotłowni znajdujących się na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie
- Dostawa oleju opałowego - Kochcice
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.