eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-30

Kraśnik: Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2012
Numer ogłoszenia: 24587 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wybór uprawnionego rzeczoznawcy majątkowego, który będzie wykonywał usługę w roku 2012 (tj. od dnia zwarcia umowy do dnia 31.12.2012r.) polegającą na określaniu wartości rynkowej nieruchomości, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 ze zmianami) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2109, ze zm.). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania: 1) Zadanie Nr 1 - wycena działek niezabudowanych - przewidywana liczba działek 200. a) w przypadku wyceny nieruchomości składającej się co najmniej z 10 działek niezabudowanych, rzeczoznawcy płatne będzie za określenie wartości pierwszej działki 100 % oferowanej ceny, za określenie wartości każdej następnej działki płatne będzie 60 % oferowanej ceny, przy czym rzeczoznawca wykona operaty szacunkowe na każda z działek odrębnie, b) w przypadku wyceny nieruchomości składającej się co najmniej z 5 działek niezabudowanych, rzeczoznawcy płatne będzie za określenie wartości pierwszej działki 100% oferowanej ceny, za określenie wartości każdej następnej działki płatne będzie 70% oferowanej ceny, przy czym rzeczoznawca wykona operaty szacunkowe na każda z działek odrębnie. Wartość nieruchomości określona w operatach niezbędna będzie, w zależności od potrzeb Zamawiającego: dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowania za działki wydzielone pod drogi gminne w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami, dla potrzeb ustalenia ceny nabycia nieruchomości niezbędnej na cel publiczny, dla potrzeb obrotu nieruchomościami komunalnymi, zgodnie z art. 13 ust 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szczególności dla potrzeb ustalenia ceny sprzedaży nieruchomości komunalnej (tryb przetargowy lub bezprzetargowy), dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, ewentualnie dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego lub naliczenia dodatkowych opłat , inne. Przy czym rzeczoznawca majątkowy we własnym zakresie ogląda nieruchomość, analizuje transakcje porównawcze, gromadzi niezbędne dokumenty dla potrzeb sporządzenia operatu (Zamawiający dostarcza wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego). 2) Zadanie Nr 2- wycena działek z nasadzeniami (przy czym jeżeli na przedmiotowej działce znajdować się będzie ogrodzenie, stanowić będzie również przedmiot wyceny)-przewidywana liczba działek 30. Wartość nieruchomości określona w operatach stanowić będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego: dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowania za działki wydzielone pod drogi gminne w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami, dla potrzeb ustalenia ceny nabycia nieruchomości niezbędnej na cel publiczny , dla potrzeb obrotu nieruchomościami komunalnymi, zgodnie z art. 13 ust 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szczególności dla potrzeb ustalenia ceny sprzedaży nieruchomości komunalnej (tryb przetargowy lub bezprzetargowy), inne. Przy czym rzeczoznawca majątkowy we własnym zakresie ogląda nieruchomość, analizuje transakcje porównawcze, gromadzi niezbędne dokumenty dla potrzeb sporządzenia operatu (Zamawiający dostarcza wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego). 3) Zadanie Nr 3- wycena działek gruntu dla potrzeb naliczenia opłaty planistycznej- przewidywana liczna działek 20. Określenie wzrostu wartości rynkowej nieruchomości gruntowej dla potrzeb naliczenia opłaty planistycznej w związku z uchwaleniem planu miejscowego oraz sprzedaży działki, na podstawie art. 36 ust.4 i art. 37 ust. 4 i 6 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz.. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 717 ze zm.). Przy czym rzeczoznawca majątkowy we własnym zakresie ogląda nieruchomość, analizuje transakcje porównawcze, gromadzi niezbędne dokumenty dla potrzeb sporządzenia operatu (Zamawiający dostarcza wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego). 4) Zadanie Nr 4- określanie rynkowej wartości nieruchomości lokalowej wraz z udziałem w gruncie- przewidywana liczba lokali 40. Wartość nieruchomości lokalowej wraz z udziałem w prawie wieczystego użytkowania gruntu określona w operatach szacunkowych stanowić będzie dla Zamawiającego podstawę do obrotu nieruchomościami komunalnymi, zgodnie z art. 13 ust 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szczególności dla potrzeb ustalenia ceny sprzedaży nieruchomości komunalnej (tryb przetargowy lub tryb bezprzetargowy). Przy czym rzeczoznawca majątkowy we własnym zakresie ogląda nieruchomość, dokonuje obmiaru lokali i pomieszczeń przynależnych, analizuje transakcje porównawcze, gromadzi niezbędne dokumenty dla potrzeb sporządzenia operatu. Operaty określające wartość nieruchomości winny zostać wykonane w 2 egzemplarzach w oparciu o oględziny oraz pomiary z natury, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zleceniami Zamawiającego. Do operatów powinny zostać dołączone szkice lokalu oraz opinia o samodzielności lokalu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług wycen nieruchomości (zał. nr 3 do SIWZ) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał usługi wycen nieruchomości o łącznej wartości min. 5 000,00 zł brutto i potwierdzi dokumentami ich należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ). Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami. W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz oświadczenia należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi zasobami przez Wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulega kwota wynagrodzenia netto, bez zmiany kwot brutto

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krasnik.eu/index.php?id=39
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik pok. 321.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.03.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena działek niezabudowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie Nr 1 - wycena działek niezabudowanych - przewidywana liczba działek 200. a) w przypadku wyceny nieruchomości składającej się co najmniej z 10 działek niezabudowanych, rzeczoznawcy płatne będzie za określenie wartości pierwszej działki 100 % oferowanej ceny, za określenie wartości każdej następnej działki płatne będzie 60 % oferowanej ceny, przy czym rzeczoznawca wykona operaty szacunkowe na każda z działek odrębnie, b) w przypadku wyceny nieruchomości składającej się co najmniej z 5 działek niezabudowanych, rzeczoznawcy płatne będzie za określenie wartości pierwszej działki 100% oferowanej ceny, za określenie wartości każdej następnej działki płatne będzie 70% oferowanej ceny, przy czym rzeczoznawca wykona operaty szacunkowe na każda z działek odrębnie. Wartość nieruchomości określona w operatach niezbędna będzie, w zależności od potrzeb Zamawiającego: dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowania za działki wydzielone pod drogi gminne w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami, dla potrzeb ustalenia ceny nabycia nieruchomości niezbędnej na cel publiczny, dla potrzeb obrotu nieruchomościami komunalnymi, zgodnie z art. 13 ust 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szczególności dla potrzeb ustalenia ceny sprzedaży nieruchomości komunalnej (tryb przetargowy lub bezprzetargowy), dla potrzeb ustalenia wysokości opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, ewentualnie dla potrzeb aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego lub naliczenia dodatkowych opłat , inne. Przy czym rzeczoznawca majątkowy we własnym zakresie ogląda nieruchomość, analizuje transakcje porównawcze, gromadzi niezbędne dokumenty dla potrzeb sporządzenia operatu (Zamawiający dostarcza wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena działek z nasadzeniami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Zadanie Nr 2- wycena działek z nasadzeniami (przy czym jeżeli na przedmiotowej działce znajdować się będzie ogrodzenie, stanowić będzie również przedmiot wyceny)-przewidywana liczba działek 30. Wartość nieruchomości określona w operatach stanowić będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego: dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowania za działki wydzielone pod drogi gminne w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami, dla potrzeb ustalenia ceny nabycia nieruchomości niezbędnej na cel publiczny , dla potrzeb obrotu nieruchomościami komunalnymi, zgodnie z art. 13 ust 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szczególności dla potrzeb ustalenia ceny sprzedaży nieruchomości komunalnej (tryb przetargowy lub bezprzetargowy), inne. Przy czym rzeczoznawca majątkowy we własnym zakresie ogląda nieruchomość, analizuje transakcje porównawcze, gromadzi niezbędne dokumenty dla potrzeb sporządzenia operatu (Zamawiający dostarcza wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena działek gruntu dla potrzeb naliczenia opłaty planistycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Zadanie Nr 3- wycena działek gruntu dla potrzeb naliczenia opłaty planistycznej- przewidywana liczna działek 20. Określenie wzrostu wartości rynkowej nieruchomości gruntowej dla potrzeb naliczenia opłaty planistycznej w związku z uchwaleniem planu miejscowego oraz sprzedaży działki, na podstawie art. 36 ust.4 i art. 37 ust. 4 i 6 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz.. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 717 ze zm.). Przy czym rzeczoznawca majątkowy we własnym zakresie ogląda nieruchomość, analizuje transakcje porównawcze, gromadzi niezbędne dokumenty dla potrzeb sporządzenia operatu (Zamawiający dostarcza wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Określanie rynkowej wartości nieruchomości lokalowej wraz z udziałem w gruncie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4) Zadanie Nr 4- określanie rynkowej wartości nieruchomości lokalowej wraz z udziałem w gruncie- przewidywana liczba lokali 40. Wartość nieruchomości lokalowej wraz z udziałem w prawie wieczystego użytkowania gruntu określona w operatach szacunkowych stanowić będzie dla Zamawiającego podstawę do obrotu nieruchomościami komunalnymi, zgodnie z art. 13 ust 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami, w szczególności dla potrzeb ustalenia ceny sprzedaży nieruchomości komunalnej (tryb przetargowy lub tryb bezprzetargowy). Przy czym rzeczoznawca majątkowy we własnym zakresie ogląda nieruchomość, dokonuje obmiaru lokali i pomieszczeń przynależnych, analizuje transakcje porównawcze, gromadzi niezbędne dokumenty dla potrzeb sporządzenia operatu. Operaty określające wartość nieruchomości winny zostać wykonane w 2 egzemplarzach w oparciu o oględziny oraz pomiary z natury, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zleceniami Zamawiającego. Do operatów powinny zostać dołączone szkice lokalu oraz opinia o samodzielności lokalu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.