eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasocin › Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej dla msc. Ostrów, Wielkopole, Świdno, Borowiec.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Krasocin: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej dla msc. Ostrów, Wielkopole, Świdno, Borowiec.
Numer ogłoszenia: 245830 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177762 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasocin, ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3917026 w. 122, faks 041 3917010.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej dla msc. Ostrów, Wielkopole, Świdno, Borowiec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej (w tym projekt wykonawczy) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami dla budowy kanalizacji sanitarnej w msc. Ostrów, Wielkopole, Świdno, Borowiec wraz z przykanalikami. orientacyjna długość projektowanej sieci kanalizacyjnej wynosi około 21km. Zamówienie obejmuje w szczególności: A) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzgodnieniami, w tym również wykonanie podkładów geodezyjnych i odwiertów geologicznych; B) Uzyskanie Decyzji Środowiskowej wraz z przygotowaniem informacji o planowanym przedsięwzięciu do zapytania o zakres raportu oraz opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko, jeśli będzie wymagany; C) Uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego; D) Uzgodnienia lokalizacji sieci kanalizacyjnej w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowych oraz uzyskania wszelkich innych niezbędnych uzgodnień wynikłych w trakcie realizacji zamówienia; E) Uzgodnienia, w imieniu Zamawiającego, trasy projektowanej sieci kanalizacyjnej z właścicielami działek, na których zostanie zaprojektowana. Uzgodnienia te muszą być zawarte w postaci umów między właścicielami działek a Zamawiającym, zezwalające na czasowe, nieodpłatne zajęcie gruntu w celu wykonania robót budowlanych dla budowy sieci kanalizacyjnej. Na odwrocie każdej umowy należy zamieścić fragment planu sytuacyjnego obejmującego przedmiotową działkę lub działki z naniesioną projektowaną trasą sieci kanalizacyjnej. Projekt takiej trasy podpisuje właściciel działki. F) Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej (w wersji papierowej i elektronicznej) wraz z projektami wykonawczymi (w tym projekty branżowe) w ilości 5 egz. G) Sporządzenie przedmiaru robót - 2 egz. w wersji drukowanej + 1 egz. w wersji elektronicznej jako plik tekstowy; H) Sporządzenie kosztorysów inwestorskich - 2 egz. w wersji drukowanej + 1 egz. w wersji elektronicznej jako plik tekstowy; I) Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz. w wersji drukowanej + 1 egz. w wersji elektronicznej jako plik tekstowy; J) Skompletowanie wszelkich niezbędnych materiałów wraz z opracowaniem wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz uzupełnienie wniosku o dokumenty, o które wystąpi właściwy organ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 79.93.30.00 - Usługi towarzyszące usługom projektowym .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 144950.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe ADIR Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 25-009 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 144950,00
  • Oferta z najniższą ceną: 144950,00 oferta z najwyższą ceną: 399500,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.