To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Krasocin: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej dla msc. Ostrów, Wielkopole, Świdno, Borowiec.
Numer ogłoszenia: 245830 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177762 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasocin, ul. Macierzy Szkolnej 1, 29-105 Krasocin, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3917026 w. 122, faks 041 3917010.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu kanalizacji sanitarnej dla msc. Ostrów, Wielkopole, Świdno, Borowiec..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje pracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej (w tym projekt wykonawczy) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami dla budowy kanalizacji sanitarnej w msc. Ostrów, Wielkopole, Świdno, Borowiec wraz z przykanalikami. orientacyjna długość projektowanej sieci kanalizacyjnej wynosi około 21km. Zamówienie obejmuje w szczególności: A) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzgodnieniami, w tym również wykonanie podkładów geodezyjnych i odwiertów geologicznych; B) Uzyskanie Decyzji Środowiskowej wraz z przygotowaniem informacji o planowanym przedsięwzięciu do zapytania o zakres raportu oraz opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko, jeśli będzie wymagany; C) Uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego; D) Uzgodnienia lokalizacji sieci kanalizacyjnej w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowych oraz uzyskania wszelkich innych niezbędnych uzgodnień wynikłych w trakcie realizacji zamówienia; E) Uzgodnienia, w imieniu Zamawiającego, trasy projektowanej sieci kanalizacyjnej z właścicielami działek, na których zostanie zaprojektowana. Uzgodnienia te muszą być zawarte w postaci umów między właścicielami działek a Zamawiającym, zezwalające na czasowe, nieodpłatne zajęcie gruntu w celu wykonania robót budowlanych dla budowy sieci kanalizacyjnej. Na odwrocie każdej umowy należy zamieścić fragment planu sytuacyjnego obejmującego przedmiotową działkę lub działki z naniesioną projektowaną trasą sieci kanalizacyjnej. Projekt takiej trasy podpisuje właściciel działki. F) Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej (w wersji papierowej i elektronicznej) wraz z projektami wykonawczymi (w tym projekty branżowe) w ilości 5 egz. G) Sporządzenie przedmiaru robót - 2 egz. w wersji drukowanej + 1 egz. w wersji elektronicznej jako plik tekstowy; H) Sporządzenie kosztorysów inwestorskich - 2 egz. w wersji drukowanej + 1 egz. w wersji elektronicznej jako plik tekstowy; I) Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz. w wersji drukowanej + 1 egz. w wersji elektronicznej jako plik tekstowy; J) Skompletowanie wszelkich niezbędnych materiałów wraz z opracowaniem wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz uzupełnienie wniosku o dokumenty, o które wystąpi właściwy organ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 79.93.30.00 - Usługi towarzyszące usługom projektowym .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 144950.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE - "CEDEX." MATYLDA CEDRO
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE - "CEDEX." MATYLDA CEDRO
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe ADIR Sp. z o.o., ul. Zamkowa 4, 25-009 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 144950,00
- Oferta z najniższą ceną: 144950,00 oferta z najwyższą ceną: 399500,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KRASOCIN
więcej: przetargi KRASOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg w gminie Michów - etap 3 - Rudno
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowych budowy dróg metodą śladową (płyty betonowe)"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.