eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Dostawa wraz z montażem i instalacją fabrycznie nowych dwóch dźwigów szpitalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-14

Lubartów: Dostawa wraz z montażem i instalacją fabrycznie nowych dwóch dźwigów szpitalnych
Numer ogłoszenia: 245822 - 2008; data zamieszczenia: 14.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8556608, faks 081 8556608.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i instalacją fabrycznie nowych dwóch dźwigów szpitalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wraz z montażem i instalacją oraz z czynnościami odbiorowymi Wykonawcy oraz UDT- 2 szt. fabrycznie nowych dźwigów szpitalnych. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje również demontaż obecnie zainstalowanych dżwigów, wykonanie wszystkich prac budowlanych związanych z demontażem i montażem dźwigów oraz wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów, dokonanie rozruchu dźwigów i sporządzenie dokumentacji rejestracyjnej zamontowanych dźwigów. Dźwig - 2 sztuki Q=1200 kg 7 przystanków 9 drzwi Lp Parametry i warunki wymagane Parametry wymagane Parametry oferowane (opisać) tak/ nie 1. Udźwig znamionowy 1200 kg - 13 osób 2. Rodzaj napędu Elektryczny linowy jednobiegowy, regulowany falownikowo 3. Prędkość jazdy 1,00 m/s 4. Prędkość dojazdu płynna regulacja prędkości jazdy 5. Ilość przystanków 7 6. Ilość drzwi szybowych 9 7. Wysokość podnoszenia, Maszynownia 19,2m, górna istniejąca 8. Rodzaj kabiny przelotowa 9. Opis kabiny - o wymiarach 1100 x 2000 - ściany z blachy nierdzewnej - sufit z blachy nierdzewnej - podłoga antypoślizgowa (kolor do wyboru) - poręcze: mocowane na bocznych ścianach okrągłe nierdzewne - cokół - lustro - oświetlenie jarzeniowe - oświetlenie awaryjne min 2 godz. - wentylacja 10. Panel dyspozycji ( antywandal ) zamocowany w ścianie bocznej kabiny wyposażony w przyciski typu Braillea Elementy panelu: - elektroniczny piętrowskazywacz - akustyczna i świetlna sygnalizacja przeciążenia kabiny - system komunikacji awaryjnej ze służbami ratowniczymi, - awaryjne oświetlenie - stacyjka jazd łóżkowych-ekspresowych oraz dyspozycji otwartych drzwi, - sygnalizacja przeciążenia kabiny - przyciski podświetlane: * włączający wentylator, * sygnalizacji alarmowej akustycznej, * dyspozycji przystanków * zamykania i otwierania drzwi * strzałki kierunkowe jazdy * gong 11. Sterowanie - mikroprocesorowe zbiorcze góra-dół dostosowane do pracy w grupie, z możliwością programowania rożnych funkcji eksploatacyjnych zapis usterek w pamięci mikroprocesora) i funkcji specjalnych ( np. zjazd specjalny na wypadek pożaru ) - z wyświetlaczem typu LCD na sterowniku w szafie sterowej ( dostęp do pamięci dla osób uprawnionych bez potrzeby stosowania dodatkowych urządzeń). - z zabezpieczeniem przed przeciążeniem i spaleniem silnika. - mechanizm nawrotu zapewniający ograniczenie nacisku skrzydła przy napotkaniu przeszkody - kontrola zamykania i otwierania drzwi - wyświetlanie informacji o usterkach dźwigu na piętrowskazywaczu w języku polskim 12. Drzwi kabinowe - automatyczne teleskopowe , wykonane ze stali nierdzewnej 2AT 1100 x 2000 wyposażone w kurtynę świetlną 13. Drzwi szybowe - automatyczne teleskopowe z ościeżnicami , 2AT 1100 x 2000 wykonane z blachy nierdzewnej - spełniającej wymogi p.poż 14. Kasety wezwań wyposażone w przyciski typu Braillea, podświetlane - elektroniczny piętrowskazywacz na przystanku podstawowym - strzałki kierunkowe jazdy 15. Sygnalizacja zewnętrzna - na każdym przystanku piętrowskazywacz cyfrowy i strzałki kierunku jazdy - wyświetlanie nazwy usterki w języku polskim 16. System jazd szpitalnych - uruchamiany stacyjką kluczykową zamontowaną na każdym piętrze w kasecie wezwań 17. System informacji akustycznej - realizowany głosem modulowanym elektronicznie w kabinie - lista komunikatów poda Zamawiający - połączenie głosowe pomiędzy kabiną ,maszynownią i służbami ratunkowymi - linia analogowa 18. Zasilanie elektryczne - Wykonanie linii zasilających (dźwigu i administracyjne) wg obowiązujących przepisów. Prąd trójfazowy, 3 x400 V-50 Hz 19. Gwarancja - min. 36 miesięcy 20. Oświadczenia budowlane, odbiór techniczny, dokumentacja techniczna - W przypadku wystąpienia konieczności sprawdzenia wytrzymałości stropu maszynowni wynikającego ze zwiększonego udźwigu i wydania oświadczenia -obowiązek ten spoczywa na Wykonawcy - odbiór UDT po stronie Wykonawcy - wykonanie dokumentacji dozorowej i odbiorowej po stronie Wykonawcy 21. Roboty dodatkowe - przystosować wymieniony dźwig do współpracy z centralką ppoż. - wykonać roboty tynkarskie i malarskie ściany czołowej, glifów i ościeży dwóch dźwigów - wykonać narożniki metalowe 7cm zabezpieczające przed obijaniem przez łóżka dla dwóch dźwigów - dostosować oba dźwigi do pracy w grupie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.41.00 - Dźwigi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 126.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 3000 złotych ( słownie: trzech tysięcy złotych) do dnia: 24.11.2008r. godz. 10:00. (decyduje data i godz. wpływu na konto SPZOZ w Lubartowie). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. minimum 30 dni zgodnie z zapisem części IX SIWZ. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH I O-Lubartów 12106000760000412060000397, z dopiskiem WADIUM do przetargu nieograniczonego NA DOSTAWĘ WRAZ Z MONTAŻEM I INSTALACJĄ FABRYCZNIE NOWYCH DŹWIGÓW SZPITALNYCH NR SPRAWY SZP/47/08. 3.Możliwe jest również wniesienie wadium w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 4. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego o uznaniu wpłaconego wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a nie data złożenia przelewu w banku Wykonawcy. 5. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz winno zawierać lub być opatrzone stosownymi dokumentami zawierającymi bezwarunkowe, na pierwsze żądanie, nieodwołalne przyrzeczenie zapłaty kwoty wadium w przypadku jego utraty przez Wykonawcę, oznaczenie stron, wskazanie płatności na pierwsze wezwanie bez stawiania dodatkowych warunków. Nie spełnienie tych warunków lub tylko częściowe spełnienie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy. W przypadku wpłaty wadium w innej formie niż pieniądzu, oryginał dowodu wpłaty należy zdeponować w kasie Zamawiającego przy ul. Cichej 14 w Lubartowie (czynne od poniedziałku do piątku w godz. 725 - 1500 ), zamieszczając o tym informacje w ofercie - tj. kopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 164 z 2006r, poz. 1163 z póź. zm.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów :.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według Załącznika Nr do 4 SIWZ). Wykonawca ma obowiązek dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym kierownikami robót z uprawnieniami w swojej branży. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wytwarzania i modernizacji urządzeń dźwigowych. Należy złożyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Wykaz wykonanych, w ostatnich trzech latach , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , dostaw wraz z montażem i instalacją fabrycznie nowych dźwigów szpitalnych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dwóch dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. VI.A pkt. 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6.Dokumenty, o których mowa w punkcie VI.A. pkt.5.1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie VI.A pkt. 5.2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.A pkt.5. zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis punktu VI. A..6 stosuje się odpowiednio. 8. Dowód wpłaty wadium. 2. UWAGA: 2.1. W przypadku, gdy Wykonawca jako załącznik do oferty dołączy kopię dokumentu, to kopia taka winna być pisemnie potwierdzona przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy za zgodność z oryginałem (z wyjątkiem pełnomocnictwa - patrz część X pkt 13). 2.2.Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2.3 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. VI. B) WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1.Do oferty należy dołączyć opis oferowanego dźwigu(np. foldery, katalogi itp. 2.Do oferty należy dołączyć certyfikat CE ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - skrócenie terminu dostawy i montażu - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14 21-100 Lubartów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14 21-100 Lubartów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.