eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoki › Usługi komunalne związane z utrzymaniem czystości i porządku w m. Skoki w okresie od 01stycznia 2013r. do 31grudnia 2013r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Skoki: Usługi komunalne związane z utrzymaniem czystości i porządku w m. Skoki w okresie od 01stycznia 2013r. do 31grudnia 2013r.
Numer ogłoszenia: 245791 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skoki , ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8925801, faks 061 8925803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: htttp://skoki.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi komunalne związane z utrzymaniem czystości i porządku w m. Skoki w okresie od 01stycznia 2013r. do 31grudnia 2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług objętych przetargiem Zamówienie dotyczy następujących ulic i placów w Skokach Nazwa ulicy, placu 1. Kościelna 2. Jana Pawła II z parkingami 3. Wągrowiecka (do skrzyżowania z ul. Mickiewicza i Dworcową, łącznie z parkingiem przy Gminnym Ośrodku Zdrowia) 4. Rynkowa 5. Ciastowicza 6. Kazimierza Wielkiego z parkingiem 7. Plac Powstańców Wlkp. 8. Plac Strażacki 9. Dworcowa 10. Dąbrowskiego 11. Parkowa do skrzyżowania z ul. Rościńską (obwodnica) 12. Rakojedzka (od ul. Antoniewskiej do ul. Granicznej) 13. Okrężna 14. Poprzeczna 15. Podgórna 16. Osiedlowa 17. Graniczna 18. Poznańska (od ul. Kościelnej do nieruchomości nr 23) 19. Rościńska do skrzyżowania z ul. Parkową 20. Rogozińska (od skrzyżowania do parkingu przed wejściem głównym do hali sportowej i gimnazjum łącznie z parkingami i nawrotem do autobusów szkolnych 21. Zamkowa 22. Antoniewska do skrzyżowania z ul. Topolową 23. Sienkiewicza 24. Mickiewicza 25. Pogodna 26. Kręta 27. Rościńska przylegająca do cmentarza 28. dojście piesze od ul. Parkowej do stadionu KS Wełna i kościoła 29. Słowackiego 30. Polna 31. Akacjowa 32. B. Głowackiego 33. Kościuszki do ul. Rakojedzkiej 34. Kasztanowa 35. Lipowa Zakres prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości na w.wym. ulicach i placach obejmuje: 1. Pozimowe sprzątanie ulic, placów i parkingów (jednorazowo) w terminie do dnia 31.03.2013r. W ramach pozimowego sprzątania ulic, placów i parkingów z piasku i innych zanieczyszczeń po okresie zimowym wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do oczyszczenia z liści, papierów, butelek plastikowych itp. przylegających do ulic żywopłotów przy ul. Poznańskiej, Wągrowieckiej i Ciastowicza. Długość żywopłotów ok. 250 m. Zamawiający wymaga użycia do zamiecenia ulic, placów i parkingów po okresie zimowym zamiatarki. 2. Pozimowe sprzątanie i zamiatanie chodników (jednorazowo) w terminie do dnia 31.03.2013r. W ramach pozimowego sprzątania chodników wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia chodników z piasku i innych zanieczyszczeń po okresie zimowym. Pozimowym sprzątaniem Chodników objęte są następujące ulice: Kościelna, Plac Powstańców Wlkp., Jana Pawła II, Ciastowicza, Kazimierza Wielkiego, Dworcowa, Rakojedzka, Antoniewska, Rościńska, Poznańska i Parkowa na pow. ok. 11.000 m2 3 Sprzątanie ulic, placów przejść pieszych i parkingów w Skokach objętych zamówieniem w okresie od 01.04.2013r. do 30.11.2013r. na powierzchni ok. 64.367 m2. Sprzątanie ulic, placów, przejść pieszych i parkingów obejmuje ich zamiatanie oraz oczyszczanie z papierów i innych odpadów oraz zanieczyszczeń a szczególnie w okresie jesiennym z opadających liści. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w ramach tego zadania: a) wykonał generalne sprzątanie przejścia pieszego od ul. Parkowej do stadionu KS Wełna przed Dniami Skoków oraz odcinka ul. Rościńskiej wzdłuż cmentarza przed Dniem Święta Zmarłych - 01.11.2013r. b) w miesiącu październiku i listopadzie 2013r. uporządkował ulice, place i parkingi a także przyległe chodniki z opadłych liści, c) oczyszczał systematycznie przylegające do ulic żywopłoty z papierów, butelek, liści i innych zanieczyszczeń. Zamiatanie ulic, placów, parkingów i przejść pieszych winno odbywać się sprzętem mechanicznym a w razie konieczności również ręcznie z następującą częstotliwością, a mianowicie: 3.1 dwa razy w miesiącu ( a w razie potrzeby częściej )- w pierwszych 7 dniach miesiąca oraz w trzecim tygodniu miesiąca Nazwa ulicy; Powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2; Długość ulicy, Placu w m 1.Kościelna; 2380 m2; 305 m 2.Jana Pawła II + parkingi; 3700 m2; 330 m 3. Rynkowa; 90 m2; 30 m 4.Wągrowiecka + parkingi; 1900 m2; 460 m 5. Ciastowicza; 1480 m2; 215 m 6. Kazimierza Wielkiego + parking; 1700 m2; 270 m 7. Plac Powstańców Wlkp.; 3500 m2; 130 m 8. Plac Strażacki; 600 m2; 20 m ------------------------ Razem: (I zakres) 15350 m2; 1760 m 3.2.1 dwa razy w miesiącu: w pierwszych 7 dniach miesiąca oraz w trzecim tygodniu miesiąca w miesiącach: kwiecień, czerwiec, sierpień, październik i listopad. 3.2.2 raz w miesiącu w drugim tygodniu miesiąca w miesiącach: maj, lipiec, wrzesień. Nazwa ulicy, placu; Powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2; Długość ulicy w m 1. Dworcowa; 1900 m2; 270 m 2. Dąbrowskiego; 750 m2; 130 m 3. Parkowa; 3000 m2; 550 m 4. Rakojedzka; 3300 m2; 600 m 5. Poznańska; 2300 m2; 390 m 6. Rogozińska; 1800 m2; 250 m 7. Kościńska; 2700 m2; 450 m 8. Antoniewska; 2500 m2; 500 m 9. Wągrowiecka od skrzyżowania z ul. Ciastowicza; 1750 m2; 350 m ----------------------- Razem; (II zakres) 20000 m2; 3490 m 3.3 jeden raz w miesiącu w czwartym tygodniu miesiąca Nazwa ulicy, placu; Powierzchnia jezdni do zamiatania i sprzątania w m2; Długość ulicy w m 1. Zamkowa; 2200 m2; 390 m 2. Sienkiewicza; 1800 m2; 300 m 3. Mickiewicza; 1760 m2 ; 320 m 4. Pogodna; 1900 m2; 340 m 5. Kręta; 570 m2; 190 m 6. Okrężna; 2800 m2; 550 m 7. Poprzeczna; 1450 m2; 250 m 8. Osiedlowa; 1700 m2; 340 m 9. Graniczna; 1450 m2; 280 m 10. Podgórna; 1800 m2; 360 m 11. Rościńska przy cmentarzu; 1600 m2; 280 m 12. Przejście piesze do kościoła i stadionu; 270 m2; 90 m 13. Słowackiego; 605 m2; 110 m 14. Polna; 750 m2; 150 m 15. Akacjowa; 1800 m2; 360 m 16. B. Głowackiego; 770 m2, 151 m, 17. Kościuszki do Rakojedzkiej; 3560 m2, 784 m, 18. Kasztanowa; 1700 m2, 340 m, 19. Lipowa; 532 m2, 133 m ------------------------------- Razem: (III zakres) 29017 m2, 5718 m 4. Opróżnianie koszy ulicznych z ulic i placów objętych zamówieniem i zbieranie śmieci typu kartony, papiery, butelki, opakowania itp. z chodników do nich przyległych oraz żywopłotów w terminie od 01 stycznia 2013r. do 31 grudnia 2013r. przy zachowaniu następującej częstotliwości: wszystkie ulice i place objęte zamówieniem codziennie z wyjątkiem niedziel i dni świątecznych w łącznej ilości ok. 106 szt. koszy. Miejsce ustawienia koszy (nazwa ulicy,placu); Ilość koszy w szt. 1. Ciastowicza 6 szt. 2. Zamkowa 2 szt. 3. Sienkiewicza 1 szt. 4. Wągrowiecka 7 szt. 5. Jana Pawła II 11 szt. 6. Plac Powstańców Wlkp. 10 szt. 7. Plac Strażacki 1 szt. 8. Kościelna 12 szt. 9. Poznańska 4 szt. 10. Kościńska 6 szt. 11. Kazimierza Wielkiego 6 szt. 12. Dworcowa 3 szt. 13. Rakojedzka 5 szt. 14. Okrężna 6 szt. 15. Poprzeczna 3 szt. 16.Antoniewska 4 szt. 17. Rogozińska 5 szt. 18. Parkowa 3 szt. 19. Kręta (plac zabaw) 2 szt. 20. Polna (plac zabaw) 3 szt. 21. Dąbrowskiego 1 szt. 22. Podgórna (plac zabaw) 3 szt. 23. Osiedlowa 1 szt. 24. Graniczna 1 szt. ---------------------------- Razem: 106 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dodatkowe sprzątanie (zamiatanie) ulic poza wyznaczonym okresem uzależnione od warunków atmosferycznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium przetargowego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie aktualnej decyzji Starosty w zakresie zbierania i transportu odpadów związanych ze świadczoną usługą komunalną.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca do wykonania zamówienia - zamiatarka mechaniczna samojezdna względnie ciągnikowa - 1 szt.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie opłaconej polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 100.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://skoki.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Skokach ul. Ciastowicza 11 62-085 Skoki Pok. Nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Skokach ul. Ciastowicza 11 62-085 Skoki Sekretariat po. Nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.