eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prabuty › Wymiana nawierzchni chodników i dróg wraz z wykonaniem oświetlenia parkowego przy ulicy Łąkowej w Prabutach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Prabuty: Wymiana nawierzchni chodników i dróg wraz z wykonaniem oświetlenia parkowego przy ulicy Łąkowej w Prabutach
Numer ogłoszenia: 245742 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty , ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prabuty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni chodników i dróg wraz z wykonaniem oświetlenia parkowego przy ulicy Łąkowej w Prabutach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni chodników i dróg wraz z wykonaniem oświetlenia parkowego przy ulicy Łąkowej w Prabutach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 tys. zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Prabutach Nr 75831900030000170420000070 z adnotacją: Wadium w postępowaniu na wymianę nawierzchni chodników i dróg wraz z wykonaniem oświetlenia parkowego przy ulicy Łąkowej w Prabutach. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie, tj. do dnia 10.08.2009 godz. 10.00, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do 10.08.2009 r. do godz. 10.00. Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w księgowości (pokój nr 8), w siedzibie Zamawiającego do 10.08.2009 r. do godz. 10.00. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 1) zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, wykonawca nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcia umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 2) określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 3) wskazanie, że beneficjentem gwarancji jest zamawiający, 4) oznaczenie, ze zleceniodawcą gwarancji jest wykonawca, 5) klauzulę, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego oraz, że gwarancja jest nieodwołalna. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm.) składane jako wadium powinna zawierać: 1) zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się nie możliwe z przyczyn leżących po tronie wykonawcy, 2) określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie - wysokość musi być równa kwocie wadium, 3) wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3) złożą pisemną ofertę (na załączonym druku) wraz z kosztorysem ofertowym, 4) akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku A do SIWZ, 5) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.: a) przynajmniej 1 robotę obejmującą zakresem: budowę lub remont nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk wraz z budową lub remontem drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 800 tys. zł lub b) przynajmniej 1 robotę obejmującą zakresem budowę lub remont nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk i przynajmniej 1 robotę obejmującą budowę lub remont drogi o nawierzchni bitumicznej, o łącznej wartości tych robót min. 800 tys. zł 6) dysponują lub będą dysponować osobami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj.: min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności drogowej oraz min. 1 osobą posiadającą uprawnienia o specjalności instalacyjnej w budowie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia wyżej opisanych funkcji kierowników robót oraz wykażą przynależność tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o załączone przedmiary (branża drogowa i oświetlenie parkowe) , zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ, 3) oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5) wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających, protokoły odbioru robót, itp.) przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego. Dla uznania ważności oferty należy wykazać: a) przynajmniej 1 robotę obejmującą zakresem: budowę lub remont nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk wraz z budową lub remontem drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości min. 800 tys. zł lub b) przynajmniej 1 robotę obejmującą zakresem budowę lub remont nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk i przynajmniej 1 robotę obejmującą budowę lub remont drogi o nawierzchni bitumicznej, o łącznej wartości tych robót min. 800 tys. zł 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności, w formie zgodnej z Załącznikiem nr 3 do formularza ofertowego, potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanym, tj. uprawnienia budowlane o specjalności drogowej oraz uprawnienia o specjalności instalacyjnej w budowie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia wyżej opisanych funkcji kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 7) wykaz prac, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, przedstawiony w formie zgodnej z Załącznikiem nr 4 do formularza ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prabuty.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prabuty ul. Kwidzyńska 2 82-550 Prabuty pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prabuty ul. Kwidzyńska 2 82-550 Prabuty pokój nr 9 sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.